Hoe er mee om gaan....

05-03-2020 23:11 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
1,5 wk, 2wk geleden heb ik hier ook geschreven...
M’n partner zag het niet meer en na een week niets te hebben gehoord heeft hij de relatie verbroken.
Zijn gevoel was weg, hij had het gewild maar het was over.
Ik ben nu ongeveer een week verder, lastig. Maar vooral het gevoel van onvrede blijft door m’n hoofd gaan.
Ergens heb ik begrip voor z’n eerlijkheid en gun hem het geluk.
Maar hoe kan gevoel ineens weg zijn.
Ik ben bijna 36. Dat is misschien wel de grootste reden voor het verdriet..... weeeeer alleen.....
Tips... advies.....
Accepteren dat hij/zij je niet meer wil als partner. Daar zijn geen 'valide' redenen voor nodig .
En het is nooit zomaar ineens.

Ik snap alleen niet waarom je partner je een week negeert/ jij een week niets hoort en je daarna nog gedumpt kan worden. Ipv dat jij zelf de stekker uit trekt als iemand zo doet?

Waarom laat jij je zo behandelen?
Ongeacht leeftijd verdien jij het niet om met iemand samen te zijn die jou niet leuk genoeg vindt. Nooit settelen met iemand die jou niet leuk genoeg vindt ook al word je 180 jaar.

Wat is in deze het belang van jouw leeftijd?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het belang van de leeftijd is niet zo zeer hij....
Maar het gevoel dat “niets” lukt....
Ik begrijp dat het klaar is, dat accepteer is...
Iets wil er niet aan, dat is logisch na een week denk ik..
Maar het gevoel van onvrede, wéér een mislukking.
Óf een geluk.

Je moet er toch niet aan denken dat de man dit niet gezegd zou hebben en jou wel als een ‘ second best’ partner zou hebben ervaren. Dat verdient niemand en dus jij ook niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enige tip niet meer een afwachtende houding aannemen, er waren behoorlijk wat adviezen gegeven om zelf de stekker eruit te trekken.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Drank!

Nee, zonder gekheid. Ik sta hier niet bekend om mijn tact, maar nu meen ik het; drank, melancholische muziek en zwelgen in eenzaamheid en zelfmedelijden en huilen. Alles wat je aan emoties voelt, gooi het er uit. Laat lopen die tranen. Je voelt.je niet goed en daar mag je aan toegeven. Da's geen schande.
Iknheb ooit de liefde van mijn leven "verloren" doordat deze anders geaard bleek. Heb me toen groot en stoer gehouden. Heeft jaren geduurd voor ik er.ovwr wilde praten.

Het is nu goed. Heel goed. Maar ik jeb geleerd; geef toe aan je emoties!
jouw leven is een keuze
Olina schreef:
05-03-2020 23:28
Enige tip niet meer een afwachtende houding aannemen, er waren behoorlijk wat adviezen gegeven om zelf de stekker eruit te trekken.
Klopt, maar omdat er kinderen bij betrokken waren heb ik toch “geduld” gehad.
En als dit zijn keuze is, is dit zijn keuze....
Het is meer dat gevoel van onvrede....
Ben echt niet het naïeve persoon dat denkt dat wanneer hij nu op de stoep zou staan het fantastisch is en we weer doorgaan
2east schreef:
05-03-2020 23:29
Drank!

Nee, zonder gekheid. Ik sta hier niet bekend om mijn tact, maar nu meen ik het; drank, melancholische muziek en zwelgen in eenzaamheid en zelfmedelijden en huilen. Alles wat je aan emoties voelt, gooi het er uit. Laat lopen die tranen. Je voelt.je niet goed en daar mag je aan toegeven. Da's geen schande.
Iknheb ooit de liefde van mijn leven "verloren" doordat deze anders geaard bleek. Heb me toen groot en stoer gehouden. Heeft jaren geduurd voor ik er.ovwr wilde praten.

Het is nu goed. Heel goed. Maar ik jeb geleerd; geef toe aan je emoties!
Wijsheid... en hoe kwam je je “dagelijkse verplichtingen” door...?
Kj56 schreef:
05-03-2020 23:45
Wijsheid... en hoe kwam je je “dagelijkse verplichtingen” door...?
Niet! Ziekmelding! Slecht.
jouw leven is een keuze
Kj56, het is nog supervers. Natuurlijk begrijp en accepteer je het nu nog niet. Het is gewoon een enorme klap dat iemand niet meer van je houdt. Bijna ondenkbaar in het begin. Dat heeft echt heel veel tijd nodig. En wat 2east zegt: een heleboel emoties. En dan op een dag besef je dat het weer gaat.

Wat je leeftijd betreft: op je 36e is je leven niet over hoor. Ik zit zelf middenin een breuk en ben flink wat ouder. Mijn leeftijd is het laatste van mijn zorgen. Misschien zelfs een voordeel: mijn levenservaring leert dat ik hier ook weer uit kom, en dat ik prima voor mezelf kan zorgen.

:hug:
Hoe goed je iemand ook denkt te kennen, mensen blijven altijd vreemden met hun eigen drive, Als je een poosje met iemand kan oplopen is dat fantastisch want je voelt je niet langer zo alleen, maar onverbiddelijk ga je ooit merken dat de ander een andere richting op wil.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Misschien heeft TO nog een kinderwens, dan is 36 geen fijne leeftijd om weer vrijgezel te worden. Dus als je om die reden je leeftijd benoemt dan snap ik het wel.

Laat het op je afkomen, het is nog zo pril. Je hoeft nu helemaal niks, alleen goed voor jezelf zorgen. Gezond eten, op tijd je bed in, etc.
En vooral aandacht voor datgene wat in je speelt, duw het niet weg en neem er elke dag bewust even de tijd voor.
Het is super naar en dat kost tijd en heeft geen oplossingen. Het is er, zolang als het er is. Sterkte :hug:
Lekker rustig hoor alleen zijn, geen concessies hoeven doen, geen rekrning hoeven houden, niet horen dat je vriend stiekem op Tinder of Grindr zit, geen gezeik over sex etc. Zie de positieve kanten joh.
Ik heb hetzelfde meegemaakt (alleen was ik een stuk jonger) en heb er maanden over gedaan om over hem heen te komen. Ik spreek even alleen uit mijn ervaring (uiteraard is iedereen anders): er overheen komen en het accepteren kost vooral heel veel tijd. Veel tijd doorbrengen met goede vrienden en er met hen over praten hielp mij ook.
Jullie waren pas een half jaar samen,je was zijn rebound. Geef jezelf een paar dagen, raap dan jezelf bij elkaar en ga verder met je leven.
Luci_Morgenster schreef:
05-03-2020 23:13

Ik snap alleen niet waarom je partner je een week negeert/ jij een week niets hoort en je daarna nog gedumpt kan worden. Ipv dat jij zelf de stekker uit trekt als iemand zo doet?
Waar laat dit nou weer op, is de gene die de relatie verbreekt de winnaar of zo?
Nova66 schreef:
06-03-2020 09:25
Waar laat dit nou weer op, is de gene die de relatie verbreekt de winnaar of zo?
Blijkbaar denk JIJ zo.

Nee, als je zo wordt behandeld waar is dan je eigenwaarde?
Kj56 schreef:
05-03-2020 23:42
En als dit zijn keuze is, is dit zijn keuze....
Het is meer dat gevoel van onvrede....
Ben echt niet het naïeve persoon dat denkt dat wanneer hij nu op de stoep zou staan het fantastisch is en we weer doorgaan
Ik heb je vorige topic gelezen, en was het niet zo dat hij juist afstand van je nam, om op zijn kinderen te focussen.

Nu snap ik het verband niet echt dat je dit als een excuus gebruikt, in je vorige topic is duidelijk besproken met tig Senario’s om er zelf beter een einde aan te maken.

Dus ik vind die opmerking over een naïeve persoon toch wel bij je passen, je hebt een week lang lopen wachten op een antwoord waarvan je al wist dat die zou komen.

laat dit een les voor je wezen, je had een beter gevoel gehad als je het zelf had gedaan.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Qiyara schreef:
06-03-2020 07:55
Misschien heeft TO nog een kinderwens, dan is 36 geen fijne leeftijd om weer vrijgezel te worden. Dus als je om die reden je leeftijd benoemt dan snap ik het wel.
Dit inderdaad!

En naïef dat ik een week heb zitten wachten. Wellicht. Ik wist inderdaad dat het bericht zou komen.
Maar begrijp ook wel dat hij er goed over na wou denken, aangezien zijn kinderen liever bij mij waren dan bij hun eigen moeder!
En ik snap ook wel dat ik niet de enige ben...
Het is alleen wel even x 3.... hij en z’n kinderen....
Snap ook dat dat tijd nodig heeft...
Maar heb wel het gevoel dat ik die kinderwens nu echt op m’n buik kan schrijven!
Volgende keer je niet zo snel inmengen met de kinderen van een ander.

Het klinkt heel hard: maar het waren 6 fantastische, verliefde maanden. Meer niet.

Ga eens denken over je kinderwens en in hoeverre je dat wil delen met een willekeurige man?
Deze was niet leuk: liet je bungelen, communicatie over de mindere dingen was slecht en hij sleept zijn kinderen die het al moeilijk hebben in zijn liefdesavontuurtjes mee en toch had je hier waarschijnlijk kinderen mee gewild, waarom?
Kj56 schreef:
06-03-2020 10:43
En ik snap ook wel dat ik niet de enige ben...
Het is alleen wel even x 3.... hij en z’n kinderen....
Snap ook dat dat tijd nodig heeft...
Maar heb wel het gevoel dat ik die kinderwens nu echt op m’n buik kan schrijven!
Je kende hem pas 6 maanden. Wat maakt dat dit het eind van de wereld is?
Kj56 schreef:
05-03-2020 23:42

Triest dat die kinderen al betrokken waren in zo'n prille relatie.
S-Groot schreef:
08-03-2020 14:41
Triest dat die kinderen al betrokken waren in zo'n prille relatie.
Zeker. Heb het mezelf ook kwalijk genomen en hij ook.... Maar het leek zo juist.
Inmiddels ben ik nog een x bij de kinderen geweest. En als ze behoefte hebben bellen/appen ze me, zodat ik niet zo ineens weer verdwijn.
Ook dat maar weer proberen op de juiste manier op te lossen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven