Hoe kijken jullie hier tegen aan? Geen OP

17-09-2021 21:23 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie adviezen👍
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-09-2021 10:40
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen zijn genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Vivaforum
96.35% gewijzigd
Huis-sok10 schreef:
17-09-2021 22:14
Hanke, dat is dus absoluut niet het geval in ons huis. Zo klaag ik nooit over zijn vieze sokken en ondergoed wat ik altijd overal weg kan plukken om op te ruimen, zo ruim ik geregeld al zijn troep op zodat het huis weer netjes is. Wat jij schetst is wat ik echt niet wil.
Tja, dan is er geen enkele reden om zelf te doen als je luie kwal heb getroffen. Succes ermee!
Alle reacties Link kopieren
Plentyplenty schreef:
17-09-2021 22:16
Als ik vraag of de sex nog goed is ...

dat volledig irrelevant.
Alle reacties Link kopieren
Thalas schreef:
17-09-2021 22:19
dat volledig irrelevant.
Dat is jouw mening. Dus eerst ff aan je voorleggen of je een vraag relevant vindt?
Alle reacties Link kopieren
Thalas schreef:
17-09-2021 22:19
dat volledig irrelevant.
Ik vind vragen mbt de rest van de relatie wel relevant
Als alles bagger is, ga je uitelkaar
Als de rest fijn is, ga je de strijd aan
Alle reacties Link kopieren
Dan is het het strenge van je ouders wat ik oppik, in de toon over hem in je eerdere posts.

En ja het kan zijn dat hij nog niet heel erg volwassen is. In mijn twenties deed ik ook dingen (niet) in het huishouden die ik nu heel anders aanpak. Kan me voorstellen dat een inwonende partner dat bij tijd en wijle ook echt niet leuk had gevonden.
Alle reacties Link kopieren
.
huis-sok10 wijzigde dit bericht op 20-09-2021 20:03
99.55% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Toegegeven ik ben vooringenomen en denk dat de rest ook niet echt leuk is
Thalas schreef:
17-09-2021 22:19
dat volledig irrelevant.
Het is wel echt een afknapper zo'n type mens.
Alle reacties Link kopieren
Huis-sok10 schreef:
17-09-2021 22:21
Ik begon eerst met vragen of hij die onderbroeken misschien ook even in de wasmand wilde gooien. En geregeld: we moeten nu echt weer eens even opruimen, zou jij je kleding ook even willen opruimen? Daarna jouw aanpak, ruim je onderbroeken eens op.. Helpt allemaal niets
Krijg geen kinderen met hem en vertel hem, dat als hij zich niet gedraagt het een dealbreker is
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
17-09-2021 22:21
Het is wel echt een afknapper zo'n type mens.

Die onderbroeken zijn wel de nekslag.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-09-2021 22:14
Wordt je wel eens ouderwets kwaad TO?
Dit idd. Wat doe jij als hij zich weer eens als een puber gedraagt? Bewaar je de goede vrede en los je het zelf wel op of ga je wel eens op je strepen staan? Geen eten in huis lijkt me ook frustrerend. Je gaat het niet zonder slag of stoot zelf wel even halen? Dan ga je toch checken waarom hij de egoïst uithangt? Manlief komt overal mee weg.

Laat het maar eens een paar dagen bonje is in huis zijn, komt er misschien vanuit zijn kant ook eens uit waar de schoen wringt. Kunnen jullie vanuit daar samen naar een oplossing toe werken. Want ook vanuit jouw kant gaan er natuurlijk dingen mis.


En gebeurt er niks naar een paar dagen bonje? Dan trek je dan mss wel je conclusies (en de deur achter je dicht).
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
17-09-2021 22:21
Het is wel echt een afknapper zo'n type mens. Wat voor type mens?
Alle reacties Link kopieren
Huis-sok10 schreef:
17-09-2021 22:21
Ik begon eerst met vragen of hij die onderbroeken misschien ook even in de wasmand wilde gooien. En geregeld: we moeten nu echt weer eens even opruimen, zou jij je kleding ook even willen opruimen? Daarna jouw aanpak, ruim je onderbroeken eens op.. Helpt ongeveer voor max 3 dagen.
hij klinkt steeds vervelender. Wonen jullie al lang samen? Heeft hij wel een op zichzelf gewoond?
Alle reacties Link kopieren
.
huis-sok10 wijzigde dit bericht op 20-09-2021 20:03
99.40% gewijzigd
Thalas schreef:
17-09-2021 22:23
Die onderbroeken zijn wel de nekslag.
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Huis-sok10 schreef:
17-09-2021 22:25
Nee de rest is echt wel heel fijn, dit zal de relatie dus ook niet doen breken. En Hanke, je hebt gelijk. Ik ben me er van bewust dat ik dat perfectionistische wat ik van huis uit heb meegekregen ook kan doorgeven, maar ik probeer dit dus zo min mogelijk te doen omdat ik me ook besef dat dit niet nodig is en heel vervelend kan zijn.
Onderbroeken met remsporen, zweetsokken en glas
In wel huishouden is dat wel normaal?
Je vieze ondergoed opruimen is wel heel minimaal hoor. Als dat al niet lukt.

Dat kun je een aap nog leren.
Alle reacties Link kopieren
.
huis-sok10 wijzigde dit bericht op 20-09-2021 20:04
99.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Huis-sok10 schreef:
17-09-2021 22:28
Hij woont al jaren op zichzelf maar deed toen zeer weinig in het huishouden en woonde alleen, dus vieze bende. En hij geeft zelf ook wel toe altijd weg te komen met dingen door het bij een ander neer te leggen en te liegen. Dat deed hij thuis ook altijd. Hij wil het zelf eigenlijk ook veranderen maar geeft aan dit lastig te vinden. Ik ga zeker wel eens op mijn strepen staan maar dan gaat hij gelijk proberen goed te maken. En ik wil geen ruzie dus dan is het meteen weer goed en veranderd er vervolgens niks.
Waarom wil je geen ruzie??
Heb je geen eigenwaarde?
Alle reacties Link kopieren
Dus maar wel eens flink ruzie maken dus
Dus hij liegt ook over andere dingen, en doet dat dus al heel lang?
Huis-sok10 schreef:
17-09-2021 22:28
Hij woont al jaren op zichzelf maar deed toen zeer weinig in het huishouden en woonde alleen, dus vieze bende.

En jij dacht, daar ga ik eens mee samenwonen?
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-09-2021 22:18
"Godallemachtig Henk, ruim je schijtonderbroeken eens op", al geprobeerd?

Dat is gewoon vies hoor
Ik zit hier al een kwartier na te denken over 'vieze sokken en onderbroeken' die overal in huis uitgetrokken worden. Hoe hoe hoe? Hij staat in de keuken en denkt 'goh ff lekker mijn onderbroek uit!' Of zit op de plee en denkt 'heerlijk even een blote voet'? Hele scenario's schieten door mijn hoofd. :cencored:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
.
huis-sok10 wijzigde dit bericht op 20-09-2021 20:04
99.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch een keer heel flink ruzie maken. En nadenken of de positieve dingen aan hem nou echt zo geweldig en onvervangbaar zijn om deze negatieve eigenschappen te compenseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven