Hoe krijg ik de stemmingmakerij gestopt

14-10-2011 00:56 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het moet ophouden voor mijn kinderen.

Het getreiter, onberekenbare actie's, de zaak constant op scherp zetten.

Ik blijf mij schap houden, maar hoe ver mag iemand gaan ten koste van de psyche van mij kinderen?

De ellende is, het gaat zo subtiel met kleine steken soms grotere daden.

Laatste actie, op facebook info vanuit een rechtzaak zetten die niet geheel waar is maar daardoor iets impliceert wat totaal niet zo is.

En net zo dat het op het randje van door de beugel kunnen is( al vind ik het echt te ver gaan)

Het is eigenlijk geen vraag wanneer roep je iemand tot een halt, maar hoe.

Het breekt mijn kinderen op, en ik kan ze er niet tegen beschermen
Ik denk ook dat wanneer hij wil, hij mij weet te vinden.

Ik ben denk ik ook even op een punt dat het mij niet boeit, laat hem maar lezen hoe hij mij kinderen en mij aan het zieken is en dat het vooral mijn kinderen het hardste treft.
Door iemand uit laten printen en bij je advocaat neerleggen, voor de dossieropbouw.
Thnks voor de hugs.
quote:Lunax schreef op 14 oktober 2011 @ 01:20:

[...]

Als wij haar al herkennen denk je dan niet dat ex dat ook doet? Het kan geen kwaad Iry, om eens van Nick te veranderen, even een schone lei. Maar maak je niet de illusie dat hij dan niet meer zal meelezen.

Dan heeft hij heel wat leeswerk voor de boeg.

Ook met een andere avatar uiteraard
quote:iry schreef op 14 oktober 2011 @ 01:19:

[...]

Maar hoe wapen ik mijn kinderen?

Dit gaat idd nog heel lang duren, dat heeft het inmiddels wel bewezen.

Joh.. je kent ze in jouw omgeving waarschijnlijk ook wel. Exen die hun leven lang boos blijven. Snappen doe ik het niet maar ze bestaan die mensen :-/

En hoe wapen je je kinderen? Door ze onafgebroken liefde te geven. Zonder voorwaarden. En met altijd de waarheid. Je kinderen zijn slim. Laat ze hun eigen conclusies trekken. Je kunt ze (helaas) niet tegen alles beschermen. Wel kun je er voor ze zijn als het zeer doet. En dat doe je. Gewoon blijven doen dus eigenlijk. Denk ik dan..
En inderdaad voor jou Iry:

een dikke virtuele knuffel.
quote:Aubrey schreef op 14 oktober 2011 @ 01:22:

Door iemand uit laten printen en bij je advocaat neerleggen, voor de dossieropbouw.

Uitprinten is al gebeurd, morgen gaat het naar de advocaat.

Advocaat maakt vele nare mensen mee, maar is echt geschokt over wat ze hier voor een persoon in de rechtbank ziet.

Kil, emotieloos, berekenend, de ene leugen na de ander uit zijn mouw toveren.
Kan me voorstellen dat het je frustreert, vermoeid en pijn doet, vooral voor de kinderen.
quote:iry schreef op 14 oktober 2011 @ 01:22:

Ik denk ook dat wanneer hij wil, hij mij weet te vinden.

Ik ben denk ik ook even op een punt dat het mij niet boeit, laat hem maar lezen hoe hij mij kinderen en mij aan het zieken is en dat het vooral mijn kinderen het hardste treft.Dat zou je wel moeten boeien Iry. Je geeft hem namelijk heel dankbaar munitie aan voor de volgende ronde. Hij weet dat hij jou raakt via je kinderen. Dat de kinderen daar de dupe van zijn zal hem vrij weinig kunnen schelen denk ik zo.
En denk je werkelijk dat het hem op dit moment kan schelen dat hij jouw kinderen treft.
Hij treft jou.
Ik moet echt gaan slapen. Hopelijk kan je het zo meteen weer een beetje naast je neerleggen en morgen weer met frisse moed je schouders eronder. Want jij Iry... jij buigt wel, maar je breekt niet!

.
Deze keer gaat het over de omgang van mijn kind.

Waar ik zelf een stap in vooruit heb gezet( niet om hem te pleasen maar omdat het nu redelijk gaat, en ik denk dat contact op regelmatige basis behouden moet blijven zolang er geen klemmende redenen zijn dit niet te willen)

Hij beweert zijn kind "gewonnen" te hebben en plakt er vervolgens een leugen aanvast.

Ik ben verdomme als anderhalf jaar bezig mijn best te doen, frum onder fijne omstandigheden naar zijn vader te laten gaan.

Soms met huilende taferelen, en tover alles uit mijn hoge hoed om frum te bewegen toch te gaan met een fijn gevoel.

Het gaat iets beter en daarom wil ik de regeling toch voort gaan zetten en niet veranderen.

Hij blijft zaken eisen tegen het advies van een expertise in en dus tegen het belang van frum in.
quote:ritmeester schreef op 14 oktober 2011 @ 01:35:

[...]

Als wij je weten te herkennen, waarom zal hij je dan niet herkennen?Als ze een andere naam en avatar heeft lijkt me dat toch een heel karwei?
quote:Lunax schreef op 14 oktober 2011 @ 01:26:

[...]

Dat zou je wel moeten boeien Iry. Je geeft hem namelijk heel dankbaar munitie aan voor de volgende ronde. Hij weet dat hij jou raakt via je kinderen. Dat de kinderen daar de dupe van zijn zal hem vrij weinig kunnen schelen denk ik zo.Je hebt vrees ik ook gelijk.
quote:iry schreef op 14 oktober 2011 @ 01:37:

Hij blijft zaken eisen tegen het advies van een expertise in en dus tegen het belang van frum in.

Ga jij tegen dit advies in?

En grootdoenerij op FB, ach, het is gewoon zielig.
Iry, calm down, een rechter stelt het belang van een kind voorop. Dat betekent dat als aantoonbaar is dat jouw ex de zaak expres laat escaleren, dat dat in het nadeel van de ex zal werken.
quote:campari schreef op 14 oktober 2011 @ 01:38:

[...]

Als ze een andere naam en avatar heeft lijkt me dat toch een heel karwei?Nee, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik ben ook moe, vooral vol zorgen.

ik heb inmiddels 2 kids bij het ggz lopen en loop de benen onder mijn kont vandaan ze boven water te houden, en het is niet genoeg wat ik doe.

Ze zijn zo kwetsbaar,en tegelijk wat ben ik trots op ze.

De liefde tussen ons is gelukkig sterk en ik heb de vader voor de twee oudste als grote steun naast mij in hun welzijn.

Maar dit moet echt stoppen voor ze.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 oktober 2011 @ 01:40:

[...]

Nee, hoor.Hoezo niet, dan moet hij toch elk topic waarvan hij denkt dat het van haar is gaan lezen?
quote:campari schreef op 14 oktober 2011 @ 01:39:

[...]

Ga jij tegen dit advies in?

En grootdoenerij op FB, ach, het is gewoon zielig.

Nee ik niet, ik wil juist het advies serieus nemen en het in het ouderschapsplan hanteren.

Ik heb niet voor niets hulp ingeschakeld toendertijd om tot keuzes te komen die het beste zijn voor hem.

Het is idd zielig het is naar de buitenwereld doen overkomen alsof je zoooo blij bent met je kind,al ga je achter de schermen een weekend de hort op en laat je zo twee (!) weken niet van je horen aan je kind van 6
Al eist hij dat er een boom wordt gewijd aan zijn heerschap, dan komt hij toch van een koude kermis thuis mag ik hopen.

Ik begrijp dat je jouw kind een goede omgang met zijn verwekker wenst, maar in dit geval lijkt me er geen sprake van een goede omgang van zijn kant. Tja en hoe zuur ook... dit schendt het convenant waarschijnlijk. En daar moet je gewoon nu bewijzen voor verzamelen en voor de rechter brengen.
Misschien moet je wat minder bereidwillig worden Iry. laat hem maar eens postzegels trekken, zet 'm op z'n plaats.

Deze sfeer komt je kind ook niet ten goede.
Beste ex van Iry, aangeomen dat je inderdaad hier mee leest: het is best te begrijpen dat je je vastbijt in je eigen gelijk en je zal vast denken dat je compleet in je recht staat. Nee, in jouw ogen zal Iry wel degene zijn de aan alle kanten fout zit. En in jouw idee ben je misschien niet bezig haar lastig te vallen, te zieken en te straffen voor wat ze jou aangedaan heeft naar jouw idee. In jouw idee handel je misschien voor je principes, of gerechtigheid, of welke mooie rationalisatie je er ook aan geeft.

Dat je schade aanricht bij een fantastische vrouw en ij je kind zie je misschien niet, en misschien oo wel, maar dan zal je de schuld wel bij haar leggen.

En dat is goed te begrijpen. Je bent een man nietwaar? Je ego is gekwetst en dat moet hersteld worden tenslotte.

Maar nu even mannen onder elkaar. Die van binnen ben je een volwassen vent en weet je dat een echte man accepteert wat het leven te bieden heeft, vooruit kijkt, en dat je rol als man is verantwoordelikheid te nemen voor je vrouw en kind. Die verantwoordelijkheid stopt niet als de relatie mislukt is. Zoeken naar wie de schuldige is, en wraak nemen, is niet he werk van een man maar van een zielig ventje. Dat weet je, als je eerlijk bent, diep van binnen.

Wordt het niet eens tijd je wee als een volwassen man te gaan gedragen, je verantwoordelijkheid te nemen en de vrouw en he kind waar je toc ooit van gehouden moet hebben te behandelen met de liefde en het respect dat ze verdienen? Niet door haar lastig te vallen en met haar gevechte te voeren over de rug van je kind, maar door haar haar geluk te gunnen en op een volwassen manier wat afstand te nemen.

Veel mensen zullen boos op je reageren, en dat bevestigt je vast in je gevoel dat je een rechtvaardige strijd voert. Ik wil je zeggen, gewoon als mannen onder elkaar, dat ik je best snap, maar ook da he tijd is eens in de spiegel te kijken.

Ben je nu de man de je wil zijn? Echt waar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven