Hoe los ik dit op?

06-08-2009 13:14 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik zit met een probleempje... Heb een paar weken geleden een weekendje weg geboekt met een vriendin. Nu waren we gisteren met ons groepje samen (paar dames en 1 jongen) en hadden we het erover. We zeiden, dat als iemand nog mee wilde, er nog bijgeboekt kon worden. (zeg je meestal ook wel uit fatsoen) De jongen gaf aan wel mee te willen. Nu kwam ik gisteren thuis, kreeg ik een sms van die jongen, dat mijn medereizigster zijn ticket al geboekt had. (Dit zonder met mij te overleggen of ik het ECHT goed vindt) Kan het met beide goed vinden, dus dat zal geen probleem opleveren.

Máár.. Sinds een paar maanden is die jongen mijn medereizigster via msn / sms aan het 'verleiden'. Hij zegt dat hij haar leuk vindt, maar ik betwijfel dat. (Hij is echt een flirt en volgens mij probeert hij haar uit haar tent te lokken) Zij zegt dat ze niet geinteresseerd te zijn in hem, maar hangt wel enorm aan hem en vraagt de hele tijd aandacht. Dus ik hem terug gesmst, of hij niet een vriend wilde meenemen. Hij zei dat hij in eerste instantie alleen meeging (en dus bij ons op de kamer komt)

Wat moet ik hier nu mee? Ik wil haar deze week er wel op aanspreken als ik haar weer zie. Ze zal dan wel zeggen, nee natuurlijk ga ik niet aan hem hangen, maar of ze dat ook werkelijk niet gaat doen? Ik heb geen zin om het hele weekend me aan haar te moeten ergeren en het 5e wiel aan de wagen te zijn. Heb er nu eigenlijk al geen zin meer in, maar wil het weekendje niet door mijn neus laten boren.

Wat zouden jullie doen?
quote:Tia Dalma schreef op 06 augustus 2009 @ 14:02:

[...]

Je maakt het wat warriger nu. Uit je eerdere antwoorden maak ik in ieder geval op dat je er falikant achter stond. (Het lijkt nu uit dit antwoord alsof dit wat schoorvoetender is gebeurd).

Nou dat was een op een post van return. Zij typte, dat IK het zelf gezegd had, maar dat was dus niet Lekker duidelijk allemaal

Thanks return en tia voor jullie meningen betreft de oplossingen, iedereen valt maar over me heen
Rare actie, van je vriedin, tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd, normaalgesproken, maar als nu net de jongen die achter haar aanzit, als 3e meewil dan zou ik er daar ook niet zo blij van worden. Een 3e vriendin, of nog 2 anderen is weer wat anders. Dat had zij zelf ook wel kunnen bednken, en het even overleggen voor ze iets boekte.

Ik zou het met haar bespreken en vertellen dat je dit niet ziet zitten.
Ook al kwam het initiatief niet van jou, had je natuurlijk niet moeten instemmen. Maar dat zij zonder toestemming van jou jullie 2pk omzet naar 'n 3pk zou ik helemaal niet pikken.
Elninjoo, de kamer is nog niet omgeboekt. Dat heb ik gereserveerd en zal ik dus moeten doen.

Merci allemaal voor de reacties, ik ga het er zsm mogelijk met haar erover hebben, om dit op te lossen.
quote:leveline1 schreef op 06 augustus 2009 @ 14:37:

Elninjoo, de kamer is nog niet omgeboekt. Dat heb ik gereserveerd en zal ik dus moeten doen.Dat hoef jij dus gewoon niet te doen want als hij mee gaat dan boekt ie maar 'n kamer voor zichzelf.
Ik werk bij een reisburo, ik heb het gereserveerd en daarom 'moet' ik het doen.

Maaaaaaaaar het is opgelost! Reisgenootje was er (net als ik eigenlijk) vanuit gegaan er nog een vriend van hem zou meegaan. Heb een vriendin zover gekregen om mee te gaan, dus we zijn iig al met z'n viertjes.
En jouw vriendin gaat haar kamer dan delen met die vriend?
Hij gaat maar lekker alleen op een kamer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven