Hoe vriend scheten laten afleren?

29-10-2017 22:11 153 berichten
Een windje op zijn tijd is menselijk en normaal, daar stoor ik mij helemaal niet aan. Mijn vriend echter lijkt continu aan het ontluchten te zijn. Ik vind dat vies. Met name tijdens het eten. Ik eet gewoon niet zo lekker met een verrotte poeplucht in mijn neus. Hij stinkt namelijk ook.

Wanneer we visite hebben gaat ook te pas en te onpas zijn ene bil omhoog. Echt, plaatsvervangende schaamte van mijn kant. Ik vind dat zo vreselijk onopgevoed.

Uiteraard heb ik hier meerdere gesprekken met hem over gevoerd, op allerlei tonen, van vriendelijk tot boos. Hij zegt telkens "ja, sorry, ik zal het niet meer doen" maar gaat vrolijk verder. Zelf staat hij er volgens mij niet eens bij stil.

Wat kan ik nog doen? Met name tijdens het eten vind ik het ranzig, het beneemt me de eetlust.
Met de plantenspuit nat spuiten elke keer als hij ruft
Echt dit? Heeft hij in andere situaties ook geen idee van passend sociaal gedrag? Of heeft hij ernstige problemen met zijn darmen? Handig om die dingen uit te sluiten.

Mocht van beide geen sprake zijn, dan zou ik stroomstoten overwegen of het beeindigen van de relatie.
Alle reacties Link kopieren
Kurk erin...
Kurk erin?

Oh, was er nog 1 die hier meteen aan dacht. :lol: Nou, TO, je weet wat je te doen staat.
owlyone wijzigde dit bericht op 29-10-2017 22:16
81.98% gewijzigd
Consistency compounds.
Dat ie af en toe ontlucht oke...maar tijdens het eten no way..laat hem als hij het voelt opkomen naar de wc toelopen...vind dat ook een gedeelte non opvoeding...(nouja wellicht deedtie het vroeger thuis ook niet hoor)
Rennie deflatine. Of minder suikers/ koolhydraten eten. Dat wil nog wel eens helpen. Lichamelijk dan :whip:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
:HA:
Saoghail schreef:
29-10-2017 22:13
Dit zou voor mij zo'n gruwelijke afknapper zijn. Gadverredamme!
Saoghail schreef:
Whahahaha :HA:

Serieus?
Wat onsexy :sick:
Ik zou het uitmaken.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Gatver wat een asociaal gedrag zeg! Echt, wat een neanderthaler!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik zou er ook elke keer wat van zeggen.
Schaamteloos.
Tijdens het eten!
Een blafbandje maar dan op fartfrequentie?
Ik vraag me af of de visite blijft zitten als TO's vriend regelmatig zijn reet optilt voor iets "verfrissends"

Maar mss heeft ie een hekel aan visite.......
Kun je er niet vanaf? Ik bedoel van die vriend?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Doet hij het op zijn werk ook?
Ik vind dit ook wel ver gaan.

Wij scheten er op los. Maar niet tijdens het eten en visite zeg.

Wat raar! En wat een afknapper ook.

Misschien de moeite waard om inderdaad naar jullie eetpatroon te kijken maar het probleem zit natuurlijk eigenlijk in de respectloosheid naar jou en anderen toe.

Wat je daarmee moet, ja, moeilijk. Kan me heel goed voorstellen dat het een dealbreaker is.
Overal in huis brandende kaarsen neerzetten...
troelieboelie schreef:
29-10-2017 22:22
Een blafbandje maar dan op fartfrequentie?
:hihi:
Walgelijk zeg, misschien eens echt goed flippen? Gillen, kapot servies, tasje inpakken?
Woef
Saoghail schreef:
Ik zou eerder voor een hogedrukspuit gaan. Je moet zulke figuren meteen hardhandig aanpakken.
Kan hij het wel voorkomen? Het lijkt me namelijk niet heel 'normaal' om zo vaak winden te laten dus wellicht is er wel iets aan de hand met zijn darmen. Of hij eet verkeerd.
Bekijk het eens positief: :-D
https://www.telegraaf.nl/nieuws/948135/ ... nd-voor-je
Taser wil ook nog weleens helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven