Hoe vriend scheten laten afleren?

29-10-2017 22:11 153 berichten
Een windje op zijn tijd is menselijk en normaal, daar stoor ik mij helemaal niet aan. Mijn vriend echter lijkt continu aan het ontluchten te zijn. Ik vind dat vies. Met name tijdens het eten. Ik eet gewoon niet zo lekker met een verrotte poeplucht in mijn neus. Hij stinkt namelijk ook.

Wanneer we visite hebben gaat ook te pas en te onpas zijn ene bil omhoog. Echt, plaatsvervangende schaamte van mijn kant. Ik vind dat zo vreselijk onopgevoed.

Uiteraard heb ik hier meerdere gesprekken met hem over gevoerd, op allerlei tonen, van vriendelijk tot boos. Hij zegt telkens "ja, sorry, ik zal het niet meer doen" maar gaat vrolijk verder. Zelf staat hij er volgens mij niet eens bij stil.

Wat kan ik nog doen? Met name tijdens het eten vind ik het ranzig, het beneemt me de eetlust.
Een (gedoseerde) scheet laten binnen een relatie moet kunnen wat mij betreft.

Maar wat hij doet is gewoon onbeschoft gedrag.
GinnyJones schreef:
29-10-2017 23:02
Grenzen aangeven is niet mijn sterkste punt nee. Ik ben goed in het vocale gedeelte maar andere maatregelen komen er vaak niet, juist omdat ik weet dat dat vaak ruzie tot gevolg heeft. Niet enkel in dit specifieke geval, maar in het algemeen.
Toch maar eens leren, is erg handig, grenzen aangeven.
En wat is er zo erg aan ruzie? Wel voor jezelf opkomen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
30-10-2017 00:49
Zeg ik overigens ergens dat ik aldoor zit te scheten in gezelschap?
Nee, toch.

Maar als het toch een keer voorkomt ... tja, dan gebeurt het gewoon.
Dan moet het eruit.
Liever dat dan een uur met buikpijn rond te lopen omdat Viva mij verplicht het tegen te houden.
Bah en stel je niet zo aan met je met een uur met buikpijn rondlopen, ga dan naar de toilet om te schijten maar laat een ander niet in jouw stank zitten, asociaal zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven