Hoe vriend scheten laten afleren?

29-10-2017 22:11 153 berichten
Een windje op zijn tijd is menselijk en normaal, daar stoor ik mij helemaal niet aan. Mijn vriend echter lijkt continu aan het ontluchten te zijn. Ik vind dat vies. Met name tijdens het eten. Ik eet gewoon niet zo lekker met een verrotte poeplucht in mijn neus. Hij stinkt namelijk ook.

Wanneer we visite hebben gaat ook te pas en te onpas zijn ene bil omhoog. Echt, plaatsvervangende schaamte van mijn kant. Ik vind dat zo vreselijk onopgevoed.

Uiteraard heb ik hier meerdere gesprekken met hem over gevoerd, op allerlei tonen, van vriendelijk tot boos. Hij zegt telkens "ja, sorry, ik zal het niet meer doen" maar gaat vrolijk verder. Zelf staat hij er volgens mij niet eens bij stil.

Wat kan ik nog doen? Met name tijdens het eten vind ik het ranzig, het beneemt me de eetlust.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra schreef:
29-10-2017 23:41
Het is geen hond hoor.
Ik dacht bij die zin meer: het is geen kleuter. Alsof hij alleen eet wat TO hem voorzet. Het is een volwassen vent, die is zelf verantwoordelijk voor wat hij eet, en hij zal ook niet alleen thuis eten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
SallySpectra schreef:
29-10-2017 23:41
Het is geen hond hoor.
:rofl:

Alsof vriendin verantwoordelijk zou zijn voor de voedselinname van ruftende vriend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
nina1966 schreef:
29-10-2017 23:44
Ja meestal wel ja.
Pff, er zijn ook mannen die koken.
Misschien heb jij onwijze pech of heb je niemand die voor je kookt?
anoniem_357433 wijzigde dit bericht op 29-10-2017 23:49
13.41% gewijzigd
Enn schreef:
29-10-2017 23:47
:rofl:

Alsof vriendin verantwoordelijk zou zijn voor de voedselinname van ruftende vriend.
Joh, die reageert altijd zo.
Waarschijnlijk is het Viva forum leuk om mensen vanachter je scherm af te katten.
Susan schreef:
29-10-2017 23:45
Ik dacht bij die zin meer: het is geen kleuter. Alsof hij alleen eet wat TO hem voorzet. Het is een volwassen vent, die is zelf verantwoordelijk voor wat hij eet, en hij zal ook niet alleen thuis eten.
Eens en ook al zou de man alleen thuis eten, dan nóg! Waarom wordt TO verantwoordelijk gesteld voor wat hij wel of niet eet? Slaat nergens op.
enn wijzigde dit bericht op 29-10-2017 23:50
2.71% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
29-10-2017 23:49
Ook al zou de man alleen thuis eten, dan nóg! Waarom wordt TO verantwoordelijk gesteld voor wat hij eet? Slaat nergens op.
Eens.
Wat je ook eet of drinkt.
Je scheten op de gang of wc laten is een kleine moeite.
snug schreef:
29-10-2017 23:09
Oeps, ik vind scheetjes laten vies :hihi:
Laat jij nooit scheten? Dat is echt ongezond. Ik laat soms een hele avond snoeiharde scheten, vooral als ik stamppot opheb. Mijn lievelingsvoer.

Haha ik klink erger dan een varken en laat soms scheten waar varkens jaloers op zouden zijn als ze jaloers konden worden en mijn vriend kan er alleen maar om lachen. Wij laten heerlijk ongegeneerd en op ons gemak scheten in elkaars bijzijn. Dat is :heart:
anoniem_332223 wijzigde dit bericht op 29-10-2017 23:52
3.61% gewijzigd
Niet zo zuuur!!!
Susan schreef:
29-10-2017 23:50
Eens.
Ook eens.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Wat dacht je van weglopen en ergens anders gaan eten... Dit gaat om een soort machtsvertoon dmv darmgas...

Wedden dat hij zijn scheten heel goed kan inhouden als jij je grenzen aan gaat geven! Dus, opstaan en weglopen met de mededeling dat je het niet meer pikt.

Ik snap niet dat je zoiets pikt! Vraag mij af wat er verder zo leuk is aan hem...
blue123 schreef:
29-10-2017 23:49
Joh, die reageert altijd zo.
Waarschijnlijk is het Viva forum leuk om mensen vanachter je scherm af te katten.
Sally? Sally rocks, heeft alles met nuchterheid te maken en jij leest het vermoedelijk als katten, imho jouw gemiste kans. ;-)
enn wijzigde dit bericht op 29-10-2017 23:54
3.13% gewijzigd
Enn schreef:
29-10-2017 23:53
Sally? Sally rocks, heeft met nuchterheid te maken en jij leest het als katten, imho jouw gemiste kans. ;-)
Ik denk dat ze nina1966 bedoelt.
Louise70 schreef:
29-10-2017 23:52
Wat dacht je van weglopen en ergens anders gaan eten... Dit gaat om een soort machtsvertoon dmv darmgas...

Wedden dat hij zijn scheten heel goed kan inhouden als jij je grenzen aan gaat geven! Dus, opstaan en weglopen met de mededeling dat je het niet meer pikt.

Ik snap niet dat je zoiets pikt! Vraag mij af wat er verder zo leuk is aan hem...
Poeptoeteren. Ik poeptoeter je zo omver.
Niet zo zuuur!!!
Susan schreef:
Ik denk dat ze nina1966 bedoelt.
Tsja.... daar lusten de honden af en toe geen brood van. :proud:
Happy I'm not single.
Niet zo zuuur!!!
zilverlach schreef:
29-10-2017 23:51
Laat jij nooit scheten? Dat is echt ongezond. Ik laat soms een hele avond snoeiharde scheten, vooral als ik stamppot opheb. Mijn lievelingsvoer.

Haha ik klink erger dan een varken en laat soms scheten waar varkens jaloers op zouden zijn als ze jaloers konden worden en mijn vriend kan er alleen maar om lachen. Wij laten heerlijk ongegeneerd en op ons gemak scheten in elkaars bijzijn. Dat is :heart:
Ook als er visite is? Op straat? En in de winkel?
Het gaat hier niet om ruften in elkaars nabijheid, het gaat erom dat de man de grenzen lijkt te verleggen naar familie, vrienden, buren, winkeliers en mede-shoppers.
enn wijzigde dit bericht op 29-10-2017 23:59
13.56% gewijzigd
Sommige mensen denken als ze zo lang bij elkaar zijn ze alles kunnen doen en laten bij elkaar.

Ik vind een scheet laten niet eens het erge... Maar dat de hele dag en bij visite en aan tafel vind ik echt onbeschoft.

Smakken ook aan tafel. Slechte tafel manieren. Dan zeg ik er echt wat van elke keer weer.
Een beetje fatsoen is niet verkeerd ook niet als je al jaren samen bent.
Krabben aan je hol bijvoorbeeld waar ik bij ben is een afknapper.
Al ben je er 100 jaar bij.

Een beetje fatsoen. Je bent ene mens geen beest.
Je hebt controle over je handelingen en bepaalde dingen doe je niet waar iemand bij is.
Enn schreef:
29-10-2017 23:57
Ook als er visite is? Op straat? En in de winkel?
Nee, dat plezier gun ik alleen mijn vriend. Als ik hem erop betrap dat hij maar wat rond loopt te poeptoeteren krijgt hij het met mij aan de stok.
Niet zo zuuur!!!
zilverlach schreef:
29-10-2017 23:51

Jaja, natuurlijk. Ventileer je huis en voor de rest....het zal wel.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zilverlach schreef:
29-10-2017 23:59
Nee, dat plezier gun ik alleen mijn vriend. Als ik hem erop betrap dat hij maar wat rond loopt te poeptoeteren krijgt hij het met mij aan de stok.
Nou dan.. eerste effe lezen.
Onze scheten klinken heel hard en je weet wat ze van zulke scheten zeggen.
Niet zo zuuur!!!
Enn schreef:
Sally? Sally rocks, heeft alles met nuchterheid te maken en jij leest het vermoedelijk als katten, imho jouw gemiste kans. ;-)
Ik bedoelde inderdaad nina1966 ;)
zilverlach schreef:
29-10-2017 23:59
Stok in zijn hol?
Lampie1986 schreef:
30-10-2017 00:01
Stok in zijn hol?
Lampie! Breng me niet op ideeën! :devil:
Niet zo zuuur!!!
Ik zou mij schamen voor en partner die scheten laat bij mijn visite of in winkels.
Asociaal is het.

Mijn dochter van 12 stond laatst in het openbaar te knetteren en ik keek... Zei ze hardop ohhh bah mama.
Denken mensen dat ik dat ben.
Ik vind het varkens gedrag en was er niet van gecharmeerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven