Hoe vriend scheten laten afleren?
zondag 29 oktober 2017 om 22:11
Een windje op zijn tijd is menselijk en normaal, daar stoor ik mij helemaal niet aan. Mijn vriend echter lijkt continu aan het ontluchten te zijn. Ik vind dat vies. Met name tijdens het eten. Ik eet gewoon niet zo lekker met een verrotte poeplucht in mijn neus. Hij stinkt namelijk ook.
Wanneer we visite hebben gaat ook te pas en te onpas zijn ene bil omhoog. Echt, plaatsvervangende schaamte van mijn kant. Ik vind dat zo vreselijk onopgevoed.
Uiteraard heb ik hier meerdere gesprekken met hem over gevoerd, op allerlei tonen, van vriendelijk tot boos. Hij zegt telkens "ja, sorry, ik zal het niet meer doen" maar gaat vrolijk verder. Zelf staat hij er volgens mij niet eens bij stil.
Wat kan ik nog doen? Met name tijdens het eten vind ik het ranzig, het beneemt me de eetlust.
Wanneer we visite hebben gaat ook te pas en te onpas zijn ene bil omhoog. Echt, plaatsvervangende schaamte van mijn kant. Ik vind dat zo vreselijk onopgevoed.
Uiteraard heb ik hier meerdere gesprekken met hem over gevoerd, op allerlei tonen, van vriendelijk tot boos. Hij zegt telkens "ja, sorry, ik zal het niet meer doen" maar gaat vrolijk verder. Zelf staat hij er volgens mij niet eens bij stil.
Wat kan ik nog doen? Met name tijdens het eten vind ik het ranzig, het beneemt me de eetlust.
zondag 29 oktober 2017 om 23:45
Ik dacht bij die zin meer: het is geen kleuter. Alsof hij alleen eet wat TO hem voorzet. Het is een volwassen vent, die is zelf verantwoordelijk voor wat hij eet, en hij zal ook niet alleen thuis eten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 29 oktober 2017 om 23:47
Alsof vriendin verantwoordelijk zou zijn voor de voedselinname van ruftende vriend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 29 oktober 2017 om 23:49
Eens en ook al zou de man alleen thuis eten, dan nóg! Waarom wordt TO verantwoordelijk gesteld voor wat hij wel of niet eet? Slaat nergens op.
enn wijzigde dit bericht op 29-10-2017 23:50
2.71% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 29 oktober 2017 om 23:50
zondag 29 oktober 2017 om 23:51
Laat jij nooit scheten? Dat is echt ongezond. Ik laat soms een hele avond snoeiharde scheten, vooral als ik stamppot opheb. Mijn lievelingsvoer.
Haha ik klink erger dan een varken en laat soms scheten waar varkens jaloers op zouden zijn als ze jaloers konden worden en mijn vriend kan er alleen maar om lachen. Wij laten heerlijk ongegeneerd en op ons gemak scheten in elkaars bijzijn. Dat is
anoniem_332223 wijzigde dit bericht op 29-10-2017 23:52
3.61% gewijzigd
Niet zo zuuur!!!
zondag 29 oktober 2017 om 23:52
Wat dacht je van weglopen en ergens anders gaan eten... Dit gaat om een soort machtsvertoon dmv darmgas...
Wedden dat hij zijn scheten heel goed kan inhouden als jij je grenzen aan gaat geven! Dus, opstaan en weglopen met de mededeling dat je het niet meer pikt.
Ik snap niet dat je zoiets pikt! Vraag mij af wat er verder zo leuk is aan hem...
Wedden dat hij zijn scheten heel goed kan inhouden als jij je grenzen aan gaat geven! Dus, opstaan en weglopen met de mededeling dat je het niet meer pikt.
Ik snap niet dat je zoiets pikt! Vraag mij af wat er verder zo leuk is aan hem...
zondag 29 oktober 2017 om 23:53
Sally? Sally rocks, heeft alles met nuchterheid te maken en jij leest het vermoedelijk als katten, imho jouw gemiste kans.
enn wijzigde dit bericht op 29-10-2017 23:54
3.13% gewijzigd
zondag 29 oktober 2017 om 23:53
zondag 29 oktober 2017 om 23:54
Poeptoeteren. Ik poeptoeter je zo omver.Louise70 schreef: ↑29-10-2017 23:52Wat dacht je van weglopen en ergens anders gaan eten... Dit gaat om een soort machtsvertoon dmv darmgas...
Niet zo zuuur!!!
zondag 29 oktober 2017 om 23:55
zondag 29 oktober 2017 om 23:57
Ook als er visite is? Op straat? En in de winkel?zilverlach schreef: ↑29-10-2017 23:51Laat jij nooit scheten? Dat is echt ongezond. Ik laat soms een hele avond snoeiharde scheten, vooral als ik stamppot opheb. Mijn lievelingsvoer.
Haha ik klink erger dan een varken en laat soms scheten waar varkens jaloers op zouden zijn als ze jaloers konden worden en mijn vriend kan er alleen maar om lachen. Wij laten heerlijk ongegeneerd en op ons gemak scheten in elkaars bijzijn. Dat is![]()
Het gaat hier niet om ruften in elkaars nabijheid, het gaat erom dat de man de grenzen lijkt te verleggen naar familie, vrienden, buren, winkeliers en mede-shoppers.
enn wijzigde dit bericht op 29-10-2017 23:59
13.56% gewijzigd
zondag 29 oktober 2017 om 23:59
Sommige mensen denken als ze zo lang bij elkaar zijn ze alles kunnen doen en laten bij elkaar.
Ik vind een scheet laten niet eens het erge... Maar dat de hele dag en bij visite en aan tafel vind ik echt onbeschoft.
Smakken ook aan tafel. Slechte tafel manieren. Dan zeg ik er echt wat van elke keer weer.
Een beetje fatsoen is niet verkeerd ook niet als je al jaren samen bent.
Krabben aan je hol bijvoorbeeld waar ik bij ben is een afknapper.
Al ben je er 100 jaar bij.
Een beetje fatsoen. Je bent ene mens geen beest.
Je hebt controle over je handelingen en bepaalde dingen doe je niet waar iemand bij is.
Ik vind een scheet laten niet eens het erge... Maar dat de hele dag en bij visite en aan tafel vind ik echt onbeschoft.
Smakken ook aan tafel. Slechte tafel manieren. Dan zeg ik er echt wat van elke keer weer.
Een beetje fatsoen is niet verkeerd ook niet als je al jaren samen bent.
Krabben aan je hol bijvoorbeeld waar ik bij ben is een afknapper.
Al ben je er 100 jaar bij.
Een beetje fatsoen. Je bent ene mens geen beest.
Je hebt controle over je handelingen en bepaalde dingen doe je niet waar iemand bij is.
Jaja, natuurlijk. Ventileer je huis en voor de rest....het zal wel.zilverlach schreef: ↑29-10-2017 23:51Laat jij nooit scheten? Dat is echt ongezond. Ik laat soms een hele avond snoeiharde scheten, vooral als ik stamppot opheb. Mijn lievelingsvoer.
Haha ik klink erger dan een varken en laat soms scheten waar varkens jaloers op zouden zijn als ze jaloers konden worden en mijn vriend kan er alleen maar om lachen. Wij laten heerlijk ongegeneerd en op ons gemak scheten in elkaars bijzijn. Dat is![]()
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
maandag 30 oktober 2017 om 00:00
Nou dan.. eerste effe lezen.zilverlach schreef: ↑29-10-2017 23:59Nee, dat plezier gun ik alleen mijn vriend. Als ik hem erop betrap dat hij maar wat rond loopt te poeptoeteren krijgt hij het met mij aan de stok.
maandag 30 oktober 2017 om 00:01
Stok in zijn hol?zilverlach schreef: ↑29-10-2017 23:59Nee, dat plezier gun ik alleen mijn vriend. Als ik hem erop betrap dat hij maar wat rond loopt te poeptoeteren krijgt hij het met mij aan de stok.
maandag 30 oktober 2017 om 00:03
Lampie! Breng me niet op ideeën!
Niet zo zuuur!!!
maandag 30 oktober 2017 om 00:04