Hoe vriend scheten laten afleren?
zondag 29 oktober 2017 om 22:11
Een windje op zijn tijd is menselijk en normaal, daar stoor ik mij helemaal niet aan. Mijn vriend echter lijkt continu aan het ontluchten te zijn. Ik vind dat vies. Met name tijdens het eten. Ik eet gewoon niet zo lekker met een verrotte poeplucht in mijn neus. Hij stinkt namelijk ook.
Wanneer we visite hebben gaat ook te pas en te onpas zijn ene bil omhoog. Echt, plaatsvervangende schaamte van mijn kant. Ik vind dat zo vreselijk onopgevoed.
Uiteraard heb ik hier meerdere gesprekken met hem over gevoerd, op allerlei tonen, van vriendelijk tot boos. Hij zegt telkens "ja, sorry, ik zal het niet meer doen" maar gaat vrolijk verder. Zelf staat hij er volgens mij niet eens bij stil.
Wat kan ik nog doen? Met name tijdens het eten vind ik het ranzig, het beneemt me de eetlust.
Wanneer we visite hebben gaat ook te pas en te onpas zijn ene bil omhoog. Echt, plaatsvervangende schaamte van mijn kant. Ik vind dat zo vreselijk onopgevoed.
Uiteraard heb ik hier meerdere gesprekken met hem over gevoerd, op allerlei tonen, van vriendelijk tot boos. Hij zegt telkens "ja, sorry, ik zal het niet meer doen" maar gaat vrolijk verder. Zelf staat hij er volgens mij niet eens bij stil.
Wat kan ik nog doen? Met name tijdens het eten vind ik het ranzig, het beneemt me de eetlust.
zondag 29 oktober 2017 om 22:32
Zijn gedrag naar anderen toe is wel sociaal, op zijn werk doet hij het niet, op straat of als we aan het winkelen zijn wel, zowel buiten als in winkels. Nodeloos te zeggen dat ik me ook hier mateloos aan irriteer.
Verder is het echt een doodgoeie vent, op dit na dan. Ik heb geen idee waar het vandaan komt. We zijn al 14 jaar samen en eerder was dit niet zo. Het is echt van de laatste 2 a 3 jaar.
De visite kan ik niet goed pijlen. Meestal wordt het naar mijn idee een beetje krampachtig genegeerd. Maar ik zie ze soms denken.
Echt darmproblemen heeft hij niet, enkel last van diarree soms als hij melkproducten neemt, dit neemt hij dan ook bijna nooit. Het is ook niet zo dat we regelmatig bruine bonen of wat ook eten.
Verder is het echt een doodgoeie vent, op dit na dan. Ik heb geen idee waar het vandaan komt. We zijn al 14 jaar samen en eerder was dit niet zo. Het is echt van de laatste 2 a 3 jaar.
De visite kan ik niet goed pijlen. Meestal wordt het naar mijn idee een beetje krampachtig genegeerd. Maar ik zie ze soms denken.
Echt darmproblemen heeft hij niet, enkel last van diarree soms als hij melkproducten neemt, dit neemt hij dan ook bijna nooit. Het is ook niet zo dat we regelmatig bruine bonen of wat ook eten.
zondag 29 oktober 2017 om 22:33
zondag 29 oktober 2017 om 22:36
Als hij het vroeger nooit deed en nu opeens constant zou ik me echt afvragen of er iets aan de hand is waardoor hij zijn gevoel voor decorum aan het verliezen is. Vooral met de visite erbij en in winkels is het wel erg gênant. Een darmprobleem waardoor hij het niet kan tegenhouden zou kunnen, maar dat kan ik dan weer niet rijmen met zijn bil omhoog, hij voelt het dan wel aankomen en doet geen moeite het in te houden.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 29 oktober 2017 om 22:37
Oordopjes in je neus?zilverlach schreef: ↑29-10-2017 22:34Oordopjes indoen, naar de psych gaan of beide. Scheiden kan ook nog.
zondag 29 oktober 2017 om 22:40
Precies. Hij houdt zich wel in op zijn werk, maar verder doet hij gezellig zijn bil omhoog om de scheet de ruimte in te schieten. Omdat hij zich op zijn werk wel weet te gedragen is een decorumverlies vraagtstuk ook uitgesloten eigenlijk.Susan schreef: ↑29-10-2017 22:36Als hij het vroeger nooit deed en nu opeens constant zou ik me echt afvragen of er iets aan de hand is waardoor hij zijn gevoel voor decorum aan het verliezen is. Vooral met de visite erbij en in winkels is het wel erg gênant. Een darmprobleem waardoor hij het niet kan tegenhouden zou kunnen, maar dat kan ik dan weer niet rijmen met zijn bil omhoog, hij voelt het dan wel aankomen en doet geen moeite het in te houden.
Hij heeft dus schijt aan TO. En dát zou me storen.
Gek hoor, dat dit sinds 2-3 jaar is en eerder niet.
Klinkt als een beetje te gemakkelijk en vertrouwd met TO.
Ik zou het op de spits drijven.
zondag 29 oktober 2017 om 22:41
zondag 29 oktober 2017 om 22:42
Dat is waar. Maar hij heeft kennelijk niet alleen schijt aan TO, ook aan de visite, en de mensen op straat. Kennelijk houdt hij zich alleen in als hij écht iets te verliezen heeft, in dit geval dus zijn baan, en is de rest niet belangrijk genoeg, inclusief zijn eigen partner. Dat zou mij inderdaad ook storen. En ik zou het inderdaad ook op de spits drijven.Perzina schreef: ↑29-10-2017 22:40Precies. Hij houdt zich wel in op zijn werk, maar verder doet hij gezellig zijn bil omhoog om de scheet de ruimte in te schieten. Omdat hij zich op zijn werk wel weet te gedragen is een decorumverlies vraagtstuk ook uitgesloten eigenlijk.
Hij heeft dus schijt aan TO. En dát zou me storen.
Gek hoor, dat dit sinds 2-3 jaar is en eerder niet.
Klinkt als een beetje te gemakkelijk en vertrouwd met TO.
Ik zou het op de spits drijven.
Don't waste your time on jealousy,
zondag 29 oktober 2017 om 22:44
zondag 29 oktober 2017 om 22:45
Precies
Eerlijk, ik zou iemand die voortdurend ruft terwijl ik daar op visite ben op een gegeven moment echt aanspreken.
Met zoiets als: 'er zijn zaken die ik niet met je wil delen, zoals bijvoorbeeld jouw behoeft aan ongegeneerd ruften'
.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 29 oktober 2017 om 22:46
Maar wat voor een soort leven? En met wie? Hier knapt menig vrouw op af.koosje-87 schreef: ↑29-10-2017 22:33Laatst een artikel gelezen dat uit onderzoek blijkt dat scheten ruiken je langer doen laten leven. Google er maar op. Heel bizar.
Verder: eetpatroon aanpassen, of dreigen met weg gaan?? Heb werkelijk geen idee wat je er mee aan moet. Kinderlijk en onfatsoenlijk gedrag.
zondag 29 oktober 2017 om 22:46
Nee, visite zegt er niks van. Denk dat ze misschien niet goed weten hoe ze dat moeten brengen? Of misschien stoort het hen niet? Ik weet het niet, soms is de frequentie ook echt hoog en vraag ik me af waarom niemand iets zegt, zeker omdat ik wel altijd iets zeg in de trant van "kun je je misschien even gedragen joh?" of soms zelfs "kappen nou vieze ransbak", maar geen enkele bijval of opmerking.
zondag 29 oktober 2017 om 22:47
_Amand schreef: ↑29-10-2017 22:44Wat is precies de reden dat je dit niet tussen je vriend en jou houdt, TO? Zoek je munitie omdat je je vriend niet kunt dwingen zich te gedragen zoals jij wilt?
Misschien zou je iets meer moeite in je relatie kunnen steken. Zelf. Jij. Niet wij. Zomaar een suggestie, hoor.
Dan kan de helft van de topics hier verwijderd worden inclusief een aantal van jou!!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 29 oktober 2017 om 22:47
zondag 29 oktober 2017 om 22:48
Goh, je laat je wel vreselijk in je kaart kijken nu._Amand schreef: ↑29-10-2017 22:44Wat is precies de reden dat je dit niet tussen je vriend en jou houdt, TO? Zoek je munitie omdat je je vriend niet kunt dwingen zich te gedragen zoals jij wilt?
Misschien zou je iets meer moeite in je relatie kunnen steken. Zelf. Jij. Niet wij. Zomaar een suggestie, hoor.
zondag 29 oktober 2017 om 22:50
_Amand schreef: ↑29-10-2017 22:44Wat is precies de reden dat je dit niet tussen je vriend en jou houdt, TO? Zoek je munitie omdat je je vriend niet kunt dwingen zich te gedragen zoals jij wilt?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 29 oktober 2017 om 22:50
Whahaha!rotterdammert23 schreef: ↑29-10-2017 22:48Op het moment dat hij je beft een enorme ruft laten. Eens zien hoe hij daarop reageert![]()
zondag 29 oktober 2017 om 22:52
Ik vind dit echt een onderschat probleem. Het is smerig, a-sociaal maar bovenal niet respectvol. Mijn ex deed het gewoon ook in bed, of als hij naar bed ging wat enorme invloed had op mijn libido. Hier niets aan (willen) doen getuigt van disrespect naar jou toe. En dat is nog een veel groter probleem.