Hoe vriend scheten laten afleren?
zondag 29 oktober 2017 om 22:11
Een windje op zijn tijd is menselijk en normaal, daar stoor ik mij helemaal niet aan. Mijn vriend echter lijkt continu aan het ontluchten te zijn. Ik vind dat vies. Met name tijdens het eten. Ik eet gewoon niet zo lekker met een verrotte poeplucht in mijn neus. Hij stinkt namelijk ook.
Wanneer we visite hebben gaat ook te pas en te onpas zijn ene bil omhoog. Echt, plaatsvervangende schaamte van mijn kant. Ik vind dat zo vreselijk onopgevoed.
Uiteraard heb ik hier meerdere gesprekken met hem over gevoerd, op allerlei tonen, van vriendelijk tot boos. Hij zegt telkens "ja, sorry, ik zal het niet meer doen" maar gaat vrolijk verder. Zelf staat hij er volgens mij niet eens bij stil.
Wat kan ik nog doen? Met name tijdens het eten vind ik het ranzig, het beneemt me de eetlust.
Wanneer we visite hebben gaat ook te pas en te onpas zijn ene bil omhoog. Echt, plaatsvervangende schaamte van mijn kant. Ik vind dat zo vreselijk onopgevoed.
Uiteraard heb ik hier meerdere gesprekken met hem over gevoerd, op allerlei tonen, van vriendelijk tot boos. Hij zegt telkens "ja, sorry, ik zal het niet meer doen" maar gaat vrolijk verder. Zelf staat hij er volgens mij niet eens bij stil.
Wat kan ik nog doen? Met name tijdens het eten vind ik het ranzig, het beneemt me de eetlust.
maandag 30 oktober 2017 om 00:40
maandag 30 oktober 2017 om 00:42
Dus ook als er visite is? Asociaal gedrag vind ik dat, egoïstisch en onbeschoft naar je visite.Tornacense schreef: ↑30-10-2017 00:40Er zit een verschil tussen schijten / kakken en een scheet laten, lijkt mij.
En jep, die scheet laat ik rustig in mijn living / op mijn werk / ... als het moet.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
maandag 30 oktober 2017 om 00:43
Dat scheten op je werk... Als je in de bouw werkt waar iedereen de hele dag ruft... Tot daar aan toe.Tornacense schreef: ↑30-10-2017 00:40Er zit een verschil tussen schijten / kakken en een scheet laten, lijkt mij.
En jep, die scheet laat ik rustig in mijn living / op mijn werk / ... als het moet.
Als hij eruit moet, moet hij eruit.
Al zou ik het niet doen.
Ik kan het niet maken om bij elke client in huis scheten te laten.
En ik zou mij dood schamen als het wel zou gebeuren.
maandag 30 oktober 2017 om 01:00
Slikken bij 't pijpen?
maandag 30 oktober 2017 om 01:16
Juist niet, dan hap je poep en proef je t.Lampie1986 schreef: ↑30-10-2017 00:20Je beseft pas hoe fijn het is als je neus verstopt zit als je man scheten zit te laten..
Mijn man gooit ze te pas en te onpas de lucht in. Maar hij heeft een excuus nl spastische darmen en een darmaandoening. En die gebruikt hij vooral in zijn voordeel. Alleen als we eten of in gezelschap zijn doet hij dat niet en gaat ergens anders knetteren.
Ik heb vaak een verstopte neus dus proef ik zijn smerige scheten soms, zit ik echt half te kotsen en hij ligt in een deuk.
maandag 30 oktober 2017 om 06:16
Strikte afspraak dat hij naar de toilet loopt als hij een scheet moet laten? Niet doen is kleingeld in een potje, aan jou om te besteden? Ik denk dat hij zelf niet eens meer altijd bewust is van zijn onsmakelijke gedrag.
Het bederft je relatie ook gewoon. Één van mijn exen had ongelofelijke zweetvoeten. De sokken zaten met korsten in de was.
Op een gegeven moment kon ik hem écht niet meer bezien als aantrekkelijke man. Dacht ik aan hem, dan dacht ik aan die ranzige sokken. Dat effect wil je man vast ook niet.
Daarnaast lijkt het me aangewezen om eens naar de huisarts te gaan, non stop scheten laten is toch niet normaal?
Het bederft je relatie ook gewoon. Één van mijn exen had ongelofelijke zweetvoeten. De sokken zaten met korsten in de was.
Op een gegeven moment kon ik hem écht niet meer bezien als aantrekkelijke man. Dacht ik aan hem, dan dacht ik aan die ranzige sokken. Dat effect wil je man vast ook niet.
Daarnaast lijkt het me aangewezen om eens naar de huisarts te gaan, non stop scheten laten is toch niet normaal?
maandag 30 oktober 2017 om 10:11
hij krijgt wel aandacht op deze manierGinnyJones schreef: ↑29-10-2017 22:46Nee, visite zegt er niks van. Denk dat ze misschien niet goed weten hoe ze dat moeten brengen? Of misschien stoort het hen niet? Ik weet het niet, soms is de frequentie ook echt hoog en vraag ik me af waarom niemand iets zegt, zeker omdat ik wel altijd iets zeg in de trant van "kun je je misschien even gedragen joh?" of soms zelfs "kappen nou vieze ransbak", maar geen enkele bijval of opmerking.
misschien wil hij je ergeren
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 30 oktober 2017 om 10:13
maandag 30 oktober 2017 om 10:19
De Romeinen hadden latrines en daar ging je zittend naast elkaar poepen in dezelfde afvoergeul en intussen deed je zaken met elkaar of maakte je een praatje. Dat was toen heel geavanceerd.
https://followinghadrian.com/2013/05/09 ... man-world/
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 30 oktober 2017 om 10:50
Weglopen en elders eten volgende keer.
Of een voor hem speciaal ingericht scheet hoekje om te eten creëren met lucht verfrissers en al.
Als er visite komt hem voor t blok zetten, is toch al gebeurt door zijn open uitlaat.
Iets zeggen in de trand van of hij nu onmiddellijk wil kappen gezien er gasten zijn en hem anders onmiddellijk naar de wc begeleiden of zo.
Of een voor hem speciaal ingericht scheet hoekje om te eten creëren met lucht verfrissers en al.
Als er visite komt hem voor t blok zetten, is toch al gebeurt door zijn open uitlaat.
Iets zeggen in de trand van of hij nu onmiddellijk wil kappen gezien er gasten zijn en hem anders onmiddellijk naar de wc begeleiden of zo.
maandag 30 oktober 2017 om 13:05
Yeah right, oordopjes tegen scheten. Volgens mij kun je de oordopjes dan beter ook in je neus doen of wat.zilverlach schreef: ↑29-10-2017 22:34Oordopjes indoen, naar de psych gaan of beide. Scheiden kan ook nog.
maandag 30 oktober 2017 om 18:19
Of in zijn reet douwen.Een*Nieuwe*Lente schreef: ↑30-10-2017 13:05Yeah right, oordopjes tegen scheten. Volgens mij kun je de oordopjes dan beter ook in je neus doen of wat.