Hoevaak daten?

27-08-2018 19:42 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik heb sinds mei contact met een oude schoolgenoot van 14 jaar geleden. We hebben 6 keer gedate en ik vind hem leuk en hij zegt ook dat hij mij leuk vindt. Het liefst wil ik hem elke week zien, hij werkt letterlijk bij mij op de hoek. Ik heb dat kenbaar aan hem gemaakt, maar hij wilt rustig aandoen. Hij belt me nooit en in het begin hadden we om de 2 dagen wel contact via whatsapp, maar nu veel minder. Ik word hier soms zo gek van. Ik wil ook niet achter een man aanlopen en ga niet constant contact opzoeken met hem omdat ik vind dat het van 2 kanten moet komen. Daarnaast ben ik ook gescheiden en heb ik vorig jaar weer een klote relatie gehad. Relaties waarvan ik heb geleerd en ik weet nu wat ik verdien. Mijn schoolgenoot vertelde me dat hij mij op de middelbare school leuk vond, maar mij nooit aansprak in het echt omdat ik toen met mijn ex had. We chatten vroeger altijd via msn. En opeens na 14 jaar zoekt ie contact met mij op via facebook..

Ik snap gewoon niks van mannen en kan hier zo boos om worden. Voor de vrouwen die verstand hebben van het andere geslacht: Als een man een vrouw echt leuk vindt, is dan om de 3 weken, soms langer zelfs, afspreken dan niet te weinig? En hoevaak appen met elkaar is normaal tijdens een date-periode??!! Hoe weet je dat een man je echt leuk vindt??? Want als ik bij hem ben heb ik wel het idee dat hij mij leuk vindt, maar mannen kunnen ook zulke goede acteurs zijn.. Ik vind het ook gewoon moeilijk om te geloven dat hij na 14 jaar alleen in mijn leven komt om mij te bedonderen...
Date tussendoor met iemand anders daar merkt hij toch niets van.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Er zijn geen regels bij daten. Het verschilt van persoon tot persoon. Het ene koppel ligt al na een uur te vrijen, het andere koppel tast elkaar tientallen dates af.

Je moet gewoon doen wat goed voelt. En als het niet goed voelt stop je er mee.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Ik vind echt alleen om de 3 weken een date alsof hij alleen date als hij echt niets beters te doen heeft.
Ik zou elkaar 1 x per 3 weken zien te weinig vinden. Hoe kan je nu samen een relatie opbouwen als je nauwelijks mee krijgt waar de ander mee bezig is.
Deze vindt jou niet leuk genoeg, dan zou hij wel meer moeite doen. Je verdient meer dan deze halfslachtige manier van daten.
Hij wil niet. Dat is alles wat telt.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
viva-amber schreef:
27-08-2018 19:44
Date tussendoor met iemand anders daar merkt hij toch niets van.
Ja, ik heb ook gewoon te weinig mannelijke vrienden, eigenlijk geen één. Gewoon schijt hebben dus?
sugarmiss schreef:
27-08-2018 19:49
Ik zou elkaar 1 x per 3 weken zien te weinig vinden. Hoe kan je nu samen een relatie opbouwen als je nauwelijks mee krijgt waar de ander mee bezig is.
Ja, en dat vind ik ook! Nu zei hij tijdens ons laatste date dat we over 2 weken weer gaan afspreken. Maar dat is echt eerst zien, dan geloven en ik ga hem niet hieraan herinneren.
AnSe schreef:
27-08-2018 19:55
Ja, ik heb ook gewoon te weinig mannelijke vrienden, eigenlijk geen één. Gewoon schijt hebben dus?
Hij heeft toch ook schijt aan jou?

Of stoppen met daten met iemand die schijt aan je heeft of zorgen dat je een eigen leven hebt en geen exclusiviteit afspreken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
27-08-2018 20:00
Hij heeft toch ook schijt aan jou?

Of stoppen met daten met iemand die schijt aan je heeft of zorgen dat je een eigen leven hebt en geen exclusiviteit afspreken.
Ja klopt, diep vanbinnen weet ik dat een man moeite doet als hij echt iemand leuk vindt. Met mijn ex sprak ik 2 keer in de week af en hij woonde helemaal in Zwolle en ik Rdam. Maar ik snap het mannelijke geslacht ook gewoon niet en heb ook niet veel verstand van ze. Vandaar dat ik ook mijn verhaal hier plaatste. En ergens hoopte ik toch dat hij serieus was met mij omdat ik al veel ellende heb meegemaakt en hij hiervan op de hoogte is. Dan hoop je zo dat deze man het wel begrijpt en jou met respect behandeld. Maar helaas is er veel rotzooi op de wereld..
Mijn ervaring is dat als een man je wil, hij er alles aan doet om je te zien. Doet hij dat niet dan vindt hij je prima voor erbij en ter vermaak.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Ik zou deze laten gaan. 6 dates in 3 maanden is wel heel weinig zo kun je ook nergens naar toe werken. En langer als 2 dagen geen contact is ook niet heel frequent. Hij wil niet. Ga lekker daten !
Als ik iemand echt leuk vind, wil ik hem zo vaak mogelijk zien en niet eens in de 3 weken. En als de man in kwestie daar anders over denkt willen we niet hetzelfde en hoeft het voor mij niet zo.

Als ik iemand leuk vind voor af en toe is het prima om maar af en toe te zien, maar in mijn geval wordt het dan nooit meer dan dat.

Dit klinkt als het tweede helaas..
Ofwel is ie nog getrouwd, ofwel is ie met 3 vrouwen tegelijk aan 't daten.

Kortom: Onbruikbaar om iets langdurig mee op te bouwen en hij houdt je vooral erg aan 't lijntje.

6 keer op 3 maand tijd ...
Leuk als gewone vrienden, maar compleet waardeloos als je meer wil.
Al helemaal als de andere niet in Tokyo, maar vlakbij woont / werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven