Hoeveel tijd geven

24-02-2020 22:44 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner heeft ineens aangegeven dat hij het allemaal niet meer weet.
Nu hoor ik al een paar dagen niets.
Iemand ervaring, waar gaat dit heen?
Wat moet ik doen?
je hebt drie opties
1. afwachten
2. een ultimatum stellen
3. zeggen dat je hier geen zin in hebt en het zelf uitmaken
Alle reacties Link kopieren
Waar is hij dan? Of wonen jullie niet samen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hem bellen of een appje sturen, dat je wil weten waar je aan toe bent.
Alle reacties Link kopieren
Beetje weinig informatie om iets nuttigs te kunnen zeggen... waarom weet hij het niet meer? Hoe lang zijn jullie samen! Hoe oud zijn jullie? Wonen jullie samen? Kinderen? Is er iets gebeurd?
Ik zou het hem voor altijd laten uitzoeken. Als vrijgezel.
Alle reacties Link kopieren
Wat weet hij niet?
ik geef mn bek ook maar een douw
Klinkt alsof je bent gedumpt.

Of dat ie een ander heeft leren kennen en nu aan het uitzoeken is hoe leuk die is voor ie jou een definitief antwoord geeft.

De vraag is ga jij wat de reden ook is met hangende pootjes wachten.
S-Meds schreef:
24-02-2020 23:26
je hebt drie opties
1. afwachten
2. een ultimatum stellen
3. zeggen dat je hier geen zin in hebt en het zelf uitmaken
Dit. En ik zou optie 3 kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Zelf uitmaken
Alle reacties Link kopieren
Wat een lul.
Alle reacties Link kopieren
We zijn een half jaar samen. Wonen apart, halverwege 30.
Hij heeft kinderen. Wat weet hij niet... dat is dus de vraag... “alles niet”
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zijn spullen klaarzetten en vragen wanneer hij doe op ophaalt.

Vaag gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Een half jaar... dat is niks. Het antwoord op je vraag is geen.
Als hij het nu al niet meer weet wanneer hij nog stapel verliefd moet zijn is dat niet goed. Het durft het niet uit te maken maar hij wil niet meer. Ga niet op hem zitten wachten en hou de eer aan jezelf. Dit komt niet meer goed.
Alle reacties Link kopieren
O en na een half jaar is het een date of een prille relatie. Niet je partner.
Alle reacties Link kopieren
Slap gedrag van iemand die het niet gewoon durft uit te maken. Ik zou er niet teveel energie in steken, to
abracadabra schreef:
25-02-2020 07:24
O en na een half jaar is het een date of een prille relatie. Niet je partner.
Dit vind ik altijd zo raar. Wie bepaald na hoeveel tijd iets een relatie is en wanneer mag je iemand je partner noemen?

Alleen Pejeka vind dat je eerst jaren moet daten voordat je mag vinden dat iemand je partner is omdat er stellen zijn die na jaren nog uit elkaar gaan.

Dat geoordeeld over wanneer iemand zijn relatie als serieus mag beschouwen i irritant.

Een relatie waarbij kinderen uit eerdere relaties in het spel zijn, zijn altijd ingewikkelder, en als zijn ex dwars is gaan liggen, of als hij niet zo goed weet hoe hij alles in elkaar moet passen, kan ik me die twijfel voorstellen.

Het is aan jou om te bepalen of en hoe lang je het accepteert om te bungelen. Ik zou wel duidelijk van m willen horen wat het probleem is zodat je kunt meedenken.
Want iemand die niet kan communiceren over wat er precies mis is en zich terugtrekt, daar ga je vaker tegen aan lopen, en dat zou voor mij een dealbreker zijn.
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
25-02-2020 07:24
O en na een half jaar is het een date of een prille relatie. Niet je partner.
Ik zou toch graag eens een tabelletje willen zien waarop precies staat wanneer een "prille relatie" overgaat in een "relatie" en wanneer je "date" je "vriend" wordt enzo , want ik merk toch dat ik het een gemis vind dat ik die parate kennis niet heb.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n boodschap geven en dan gewoon niks meer laten horen is respectloos. Hij laat je nu willens en wetens hangen en dat boeit hem niet.

Gezien de duur van de relatie ga ik er vanuit dat het uit is. En als dat het niet is zou ik het zelf uitmaken als ik jou was want een toekomst met een steeds weer twijfelende en verdwijnende man lijkt me niks.
Alle reacties Link kopieren
Kj56 schreef:
25-02-2020 07:19
We zijn een half jaar samen. Wonen apart, halverwege 30.
Hij heeft kinderen. Wat weet hij niet... dat is dus de vraag... “alles niet”
Oh dan denk ik dat het over is. Onduidelijke en vage manier maar ik denk het echt. Zeker als hij daarna niets meer heeft laten horen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dat er inderdaad kinderen in het spel zijn maakt het misschien wel lastiger.
Ik weet dat hij het moeilijk vindt om hier mee om te gaan, ook al vinden zijn kinderen mij fantastisch (zijn eigen woorden).
Hij gaf aan dat er chaos in zijn hoofd is.
Laatste 1,5 week zijn we continu samen geweest, leek gezellig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Honingdropje2 schreef:
25-02-2020 07:30
Slap gedrag van iemand die het niet gewoon durft uit te maken. Ik zou er niet teveel energie in steken, to
Yup
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Was je zijn rebound? De eerste na het beëindigen van een langdurige relatie?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
25-02-2020 07:43
Was je zijn rebound? De eerste na het beëindigen van een langdurige relatie?
Ja klopt.
Alle reacties Link kopieren
Kj56 schreef:
25-02-2020 07:45
Ja klopt.
Althans de eerste serieuze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven