Huh? De bitch!

26-05-2010 14:46 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Picture this: Het is tweede pinksterdag, schitterend weer (aan onze kant van het land tenminste) en samen met vriend naar duinen en strand, even een rondje lopen. Gezellig even met elkaar lopen dollen, echt even een romantisch samenzijn zo. Vanaf de vloedlijn weer terug lopen en een ijsje halen bij de strandtent.

Dé kreet die ik niet wil horen op zo'n dag komt van een iets te zongebruinde dame, die ik de zelfde leeftijd als mijn vriend schat. "Hááááái!! Wat heb ik jou een tijd niet gezien..." Mijn vriend zat blijkbaar ook niet te wachten op deze hernieuwde kennismaking, want hij probeert het gesprek zo snel mogelijk af te kappen. Smoesjes over tijd, nog moeten werken, visite verwachten, nog afspraken hebben, doei-en-tot-ziens enzo.

Het blijkt een oude vriendin uit het oude vriendenclubje waarvan niemand elkaar ooit nog heeft gezien. Ze vraag of hij nog vrijgezel is (zijn arm lag al om mijn schouder!), hetgeen hij ontkent en ons aan elkaar wil voorstellen. Ze lacht, schud haar hoofd en zegt tegen hem dat hij toch wel wat beters kan krijgen dan "dat kind" (ik dus) en dat hij meer zou hebben aan een echte vrouw en vraagt hem direct of hij zin heeft om bij haar thuis de dag gezellig te eindigen. "Met z'n tweetjes, even bijpraten..." Hij bedankte voor de eer, en raadde haar aan om gewoon maar even iemand van het strand te plukken. (Letterlijk zei hij dat er altijd wel iemand te vinden is die zin heeft in een SOA.)

Zijn arm nog iets steviger om mijn schouder en zonder iets te zeggen trok hij me mee. "Het aanbod blijft staan hoor, je weet toch waar ik woon?"

Ik had me om willen draaien om haar vol op haar smoelwerk te meppen of uit te schelden ofzo. Hij trok me mee, en ik stak alleen (heel kinderachtig, ik weet het) mijn middelvinger naar haar op.

Achteraf vind ik het zieliger voor háár dan dat het mij echt iets doet, maar wat drijft zo iemand om zo'n trietse actie te ondernemen, waar de "partner van het slachtoffer" bij staat?

Of (ik ken haar niet!) was het een actie naar mij om mij even te grond in te trappen?

Overigens is de dag alsnog "erg gezellig" geeindigd, met z'n saampjes
Viva la vida
quote:Kapara schreef op 26 mei 2010 @ 14:59:

Ik had denk ik gewoon heel hard gaan lachen! En als zij dan verbaasd had gekeken had ik gezegd: ik lach je uit hoor, ik lach je niet toe!?
Dit was geen bitch, maar een héél zielige vrouw...zó zielig dat je twee keuzes hebt; huilen, óf heel hard lachen!
Je geloofd het niet als je het zelf niet meegemaakt had. Dat er zulke vrouwen bestaan zeg. Zulks slecht schepsel.

Ze moet wel onder invloed geweest zijn van drank of drugs. Een nuchter mens krijgt dit soort taal toch niet uit haar mond??

Of ben ik naief?
Wees de verandering die je in de wereld wil zien....
quote:kaatje_85 schreef op 26 mei 2010 @ 14:51:

ik stond op het punt om haar kop door de wcpot heen te slaan

maar als je die niet in de buurt hebt voldoet iets anders hards ook wel...een muur ofzo...Laatste keer dat ik buiten de sportschool iemand "aanraakte" zat ik twee-en-een-half-uur op het politiebureau. Doe ik niet zo snel meer....
Viva la vida
Hahahaha, eigenlijk best grappig toch? Jij loopt tenslotte met de 'buit' weg!

Het zou nooit in me opkomen om te flirten met iemand waarvan de partner er bij staat.

Mijn man, toen nog mijn vriendje, is wat naïever in die dingen. Een flijk aantal jaren geleden moest ik nieuwe kleren voor een feest hebben, dus wij samen naar een veel te hippe kledingzaak omdat ik dat verdiende....

Ik stond in het pashok vreselijke dingen aan te trekken waarmee vriendlief en de spontane verkoopster mee aankwamen. Van sommige dingen wist ik niet eens hoe ik ze aan moest trekken...even vragen aan de verkoopster kon ook niet; die had het veel te gezellig met mijn lief. Toen ze daarna samenzweerderig met een strakke rode leren broek kwamen aanzetten, knapte er bij mij iets. Ik heb heel kwaad mijn eigen plunje weer aangetrokken en ben naar buiten gestormd.

Eenmaal buiten kwam die hork ook aanzetten; 'wat is er, liefje'....

...grrrr....

We zijn vervolgens lekker uit eten geweest en naar de film gegaan en alles was weer goed!
quote:ndh86 schreef op 26 mei 2010 @ 14:57:

[...]

Daar kwam het in dit geval ook op neer. Dame in kwestie is van gelijke leeftijd als mijn vriend en qua lengte ben ik ook zwaar de mindere......Maar moreel absoluut de meerdere; ondanks de middelvinger. En wat goed van je vriend dat hij je meetrok!
Wel tof dat je vriend gelijk wat scherps én zinnings terug kon zeggen. Zoiets is zo bizar, dat je van verbazing alleen je 'bek open kan laten vallen'.

Het lijkt wel een aflevering van Bananasplit.

Negeren die hap en blij zijn dat je niet zo bent.

(En volgende keer niet sla, maar iemand laten 'struikelen')
Wat zei je vriend trouwens daarna over jullie ontmoeting met de Soa op pootjes??
Ik werd een keer bediend door een jaloerse ex van mijn toenmalige vriend. Ik had heeeeeeeeeeeel toevallig een rups in mijn sla zitten?! Kan me trouwens ook best voorstellen dat ze een flinke rochel spuug in mijn soep heeft gedeponeerd
quote:siesa schreef op 26 mei 2010 @ 15:04:

Wat zei je vriend trouwens daarna over jullie ontmoeting met de Soa op pootjes??Misschien was zij een van die 2 meiden van dat topic over een trio met een 17 jarige? Dat ze daarom zo raar reageerde?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Heb je wel fooi gegeven Siesa ?
quote:biebelie schreef op 26 mei 2010 @ 15:08:

Heb je wel fooi gegeven Siesa ? 5 cent
quote:roojku schreef op 26 mei 2010 @ 15:04:

Wel tof dat je vriend gelijk wat scherps én zinnings terug kon zeggen. Zoiets is zo bizar, dat je van verbazing alleen je 'bek open kan laten vallen'.Wist ook niet wat ik moest zeggen, kreeg alleen zo'n onmacht gevoel van "ik ga je slaan". Mijn vriend is vaak wel van dat directe als ik nog sta te bedenken wat ik tegen iemand moet zeggen, is hij al klaar....
Viva la vida
huh? Bestaan dit soort mensen echt? Echt waar?

* Machutookunbietjemeerzijn slaat met hoofd op toetsenbord toen ik mijn broek op wilde rapen van de grond tezamen (of tesamen?) met mijn kin....
Nope
Gewoon weglopen is het beste eigenlijk. Geen enkele aandacht geven aan zulk volk.
quote:siesa schreef op 26 mei 2010 @ 15:04:

Wat zei je vriend trouwens daarna over jullie ontmoeting met de Soa op pootjes??Niet veel eigenlijk, dat ie haar vroeger al lelijk vond en dat de jaren er ook nog eens geen goed aan hadden gedaan (vond ik eerlijk gezegd wel mee vallen) en dat hij me nooooit kwijt zou willen..... Je kent het wel.
Viva la vida
Wat een triest figuur!! Zowiezo omdat ze zich zo ontzettend aan het aanbieden was, had blijkbaar geen kopers!!
quote:lavenderleo schreef op 26 mei 2010 @ 15:17:

Wat een triest figuur!! Zowiezo omdat ze zich zo ontzettend aan het aanbieden was, had blijkbaar geen kopers!!En dat terwijl ze "de handel" zo goed en uitgebreid aan iedereen toonde
Viva la vida
quote:summerbreeze21 schreef op 26 mei 2010 @ 15:15:

Gewoon weglopen is het beste eigenlijk. Geen enkele aandacht geven aan zulk volk.Dan hadden wij weer niet het bestaan van "bitch van het ergste soort" af geweten.
Ach ja het was zulk mooi weer maandag en daar word ik altijd enorm hitsig van en er was geen vrije man te bekennen, sorry.

Nog bedankt dat je me niet geslagen hebt btw want in mijn hoofd zit het al niet zo lekker.

Doe je de groetjes aan je vriendje?

xxx-jes, De Bitch.
Ik vind het ook wel een beetje sneu.

Als je je zo gedraagt, dan ben je stomdronken, of krankzinnig.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Geweldig! Wat een lef heeft dat wijf!

Goeie reactie van je vriend, ik bedenk me ook altijd te laat wat ik had kunnen zeggen.
quote:binkie14 schreef op 26 mei 2010 @ 15:25:

Ik vind het ook wel een beetje sneu.

Als je je zo gedraagt, dan ben je stomdronken, of krankzinnig.Ik gok op het laatste, want ze lulde niet met een dubblllee tong.
Viva la vida
Jemig, ik had het mens wel even een hele nare opmerking naar het hoofd gegooit waarschijnlijk. Iets van dat ze genoeg klanten op het strand kon oppikken, een man van 50 die op oudere vrouwen valt ofzo.

Poeh, wat een bitch inderdaad.

Wel super hoe je vriend reageerde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven