Huh? De bitch!

26-05-2010 14:46 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Picture this: Het is tweede pinksterdag, schitterend weer (aan onze kant van het land tenminste) en samen met vriend naar duinen en strand, even een rondje lopen. Gezellig even met elkaar lopen dollen, echt even een romantisch samenzijn zo. Vanaf de vloedlijn weer terug lopen en een ijsje halen bij de strandtent.

Dé kreet die ik niet wil horen op zo'n dag komt van een iets te zongebruinde dame, die ik de zelfde leeftijd als mijn vriend schat. "Hááááái!! Wat heb ik jou een tijd niet gezien..." Mijn vriend zat blijkbaar ook niet te wachten op deze hernieuwde kennismaking, want hij probeert het gesprek zo snel mogelijk af te kappen. Smoesjes over tijd, nog moeten werken, visite verwachten, nog afspraken hebben, doei-en-tot-ziens enzo.

Het blijkt een oude vriendin uit het oude vriendenclubje waarvan niemand elkaar ooit nog heeft gezien. Ze vraag of hij nog vrijgezel is (zijn arm lag al om mijn schouder!), hetgeen hij ontkent en ons aan elkaar wil voorstellen. Ze lacht, schud haar hoofd en zegt tegen hem dat hij toch wel wat beters kan krijgen dan "dat kind" (ik dus) en dat hij meer zou hebben aan een echte vrouw en vraagt hem direct of hij zin heeft om bij haar thuis de dag gezellig te eindigen. "Met z'n tweetjes, even bijpraten..." Hij bedankte voor de eer, en raadde haar aan om gewoon maar even iemand van het strand te plukken. (Letterlijk zei hij dat er altijd wel iemand te vinden is die zin heeft in een SOA.)

Zijn arm nog iets steviger om mijn schouder en zonder iets te zeggen trok hij me mee. "Het aanbod blijft staan hoor, je weet toch waar ik woon?"

Ik had me om willen draaien om haar vol op haar smoelwerk te meppen of uit te schelden ofzo. Hij trok me mee, en ik stak alleen (heel kinderachtig, ik weet het) mijn middelvinger naar haar op.

Achteraf vind ik het zieliger voor háár dan dat het mij echt iets doet, maar wat drijft zo iemand om zo'n trietse actie te ondernemen, waar de "partner van het slachtoffer" bij staat?

Of (ik ken haar niet!) was het een actie naar mij om mij even te grond in te trappen?

Overigens is de dag alsnog "erg gezellig" geeindigd, met z'n saampjes
Viva la vida
quote:ndh86 schreef op 26 mei 2010 @ 14:46:

Hij bedankte voor de eer, en raadde haar aan om gewoon maar even iemand van het strand te plukken. (Letterlijk zei hij dat er altijd wel iemand te vinden is die zin heeft in een SOA.)

Die dame spoort totaal niet maar ik vind de opmerking van je vriend ook niet echt van klasse getuigen moet ik zeggen.....
quote:Neele01 schreef op 26 mei 2010 @ 15:39:

[...]

Die dame spoort totaal niet maar ik vind de opmerking van je vriend ook niet echt van klasse getuigen moet ik zeggen.....

Had hij dan maar moeten pikken hoe ze TO beledigde?

Als mijn vriend in zo'n geval niet voor me op zou komen kon hij ook optiefTen..
quote:biebelie schreef op 26 mei 2010 @ 15:44:

[...]

Als mijn vriend in zo'n geval niet voor me op zou komen kon hij ook optiefTen..Dan mocht ze hem meteen meenemen van mij.....
Nope
Was ze vroeger ook al zo?
Sommige vrouwen hebben op dat gebied gewoon het verstand van een ééndagsvlieg... Ik was met konginnedag aan het stappen met mijn vriend en vriendengroep. We stonden gezellig te dansen en te kletsen, toen een meisje elke keer wel heel dicht tegen mijn vriend aan ging dansen. Mijn vriend besloot (heel nonchalant) steeds een paar stappen op zij te zetten om haar te ontwijken. Boodschap was nog niet duidelijk. Telkens als ik naar haar keek, keek ze mijn vriend aan op zo'n vreselijke mijn-ogen-willen-jou-zaad manier. Ik ging al steeds bij mijn vriend staan om te kijken of de boodschap duidelijk was. Boodschap was niet duidelijk. Vriendlief legde steeds zijn hand op mijn bevallige achterwerkje om te laten zien dat ik zijn vriendin was. Boodschap nog niet duidelijk. En maar dichtbijkomen en maar geil kijken.. Ik mijn vriend vol op de mond gekust voor een behoorlijke tijd. De boodschap zou wel duidelijk overgekomen moeten zijn dacht ik zo. Even later komt ze naar mijn vriend toe om met hem te praten. Vraagt ze of hij al een vriendin heeft.. Ja, zegt hij. Dat meisje waar ik net mee stond te zoenen is mijn vriendin. Oh, zegt sloerie-eerste-klas: Ik dacht dat dat je zusje was.... Niet te geloven toch?
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
@ Neele01: Zijn reactie was inderdaad niet echt chique, maar beter "niet chique" dan het allemaal gelaten over zich heen laten komen, toch?

@summerbreeze21: Géén idee! Mijn vriend zij dat ze wel deel uit maakte van het vriendenclubje, maar eigenlijk nooit écht bevriend met haar geweest was.

@amandroe: Zijn het er méér die dit soort gedrag hebben, zou het familie zijn, of is het dezelfde??
Viva la vida
Je hebt gewoon rare lui.

5 jaar geleden was ik kaal en ziek van de chemo, maar besloot toch Koninginnedag te vieren in de stad. Een minuut of tien dan, meer hield ik niet vol.

Ik was met mijn toenmalige vriend naar een optreden aan het kijken, komt er een meisje op me af, met een blik op mijn kale hoofd: "Als jij dood bent, mag ik 'm dan hebben?" en vervolgens een dikke knipoog naar mijn vriend.

Lomper heb ik het nooit meegemaakt!!
Dat meen je niet robo! Dat is echt een verschrikkelijke opmerking.
ranzig robo!
quote:robo schreef op 26 mei 2010 @ 16:05:

Je hebt gewoon rare lui.

5 jaar geleden was ik kaal en ziek van de chemo, maar besloot toch Koninginnedag te vieren in de stad. Een minuut of tien dan, meer hield ik niet vol.

Ik was met mijn toenmalige vriend naar een optreden aan het kijken, komt er een meisje op me af, met een blik op mijn kale hoofd: "Als jij dood bent, mag ik 'm dan hebben?" en vervolgens een dikke knipoog naar mijn vriend.

Je hebt gewoon rare lui.

Lomper heb ik het nooit meegemaakt!!Dat méén je niet! Die had ik echt wel voor haar smoelwerkje gemept! En anders mijn vriend wel! Ongelovelijk!
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek

Je hebt gewoon rare lui.

Nee, dit is echt niet te geloven!!!!

Wat deed je? Wat deed je vriend?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
quote:keeprunning schreef op 26 mei 2010 @ 16:08:

Dat meen je niet robo! Dat is echt een verschrikkelijke opmerking.Jawel hoor. Het meisje in kwestie was een beetje dronken, dat wel, maar ik stond toch echt met mijn mond open te kijken!

Je hebt gewoon rare lui.

Lomper heb ik het nooit meegemaakt!!Lomper kan ook niet. Wat een trut.
Nee Ro, dit meen je niet! Mijn mond valt open. Wat heb je gezegd? Of was je te perplex?
quote:biebelie schreef op 26 mei 2010 @ 15:44:

[...]

Als mijn vriend in zo'n geval niet voor me op zou komen kon hij ook optiefTen..

O, ik zou het juist nogal treurig vinden als mijn vriend zich tot dit niveau zou verlagen.

En dan impliceren dat die dame een SOA heeft vind ik echt sneu.

Dus ik zou zowel die dame als mijn vriend een beetje treurig vinden in deze conversatie.....

En waarom moest vriend eigenlijk voor TO opkomen?

Ze werd toch niet fysiek aangevallen?

Het klinkt net alsof die dame als serieuze concurentie wordt gezien.

Vriend die zijn arm strak om de schouder van TO slaat als teken dat hij bezet is etc. etc.

Ik vind het gewoon een raar verhaal.

Zou er zelf niet echt mee zitten als dit zou gebeuren geloof ik.

........

OMG Dat is een stuk lomper - het juiste woord heb ik er niet voor - dan wat ik meemaakte....

off topic, gaat het nu weer beter/goed met je?
Viva la vida
Ik heb niks gezegd omdat ik te verbouwereerd was, mijn ex dacht dat hij het niet goed gehoord had, dus we hebben eigenlijk niks gedaan :-)

Je hebt gewoon rare lui.

Wat een mongool zeg!

:puke:

Je hebt gewoon rare lui.

Lomper heb ik het nooit meegemaakt!!* Machutookunbietjemeerzijn hijst haar broek weer van de grond en gaat op zoek naar een riem....

Kansloos zo'n iemand. Hoe moet het ooit goed komen met de wereld als er dit soort mensen rondlopen? Kan iemand dat ff uitleggen, aub?
Nope
quote:robo schreef op 26 mei 2010 @ 16:09:

[...]

Jawel hoor. Het meisje in kwestie was een beetje dronken, dat wel, maar ik stond toch echt met mijn mond open te kijken!Tja, dronkenschap is in dit geval geen enkel excuus voor zo'n opmerking.....
Viva la vida
@Robo; wat verschrikkelijk! Sommige mensen zijn echt SLECHT!!!
Nou, ik heb er nooit van wakker gelegen hoor.

Je hebt gewoon rare lui, zoals de verhalen hier ook al duidelijk maken.

Schouders ophalen en doorgaan, zeg ik altijd maar
Wow Robo, daar sta ik echt even van te kijken... Wat een hork...
Wat een ontzettend onmens ben je als je dat durft te zeggen of uberhaupt al te denken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven