iedereen boos
maandag 25 april 2011 om 20:03
hallo allemaal,
Op dit moment weet ik even niet meer wat ik moet doen..ik zit sinds kort op voetbal en heb daar aardig wat mensen leren kennen..net als een jongen die ik al een tijdje zag zitten..hijheeft alleen een vriendin...op een gegeven moment stuurde hij mij een berichtje en ik ging daarop in..daar kwam een gesprek uitvoort dat we elkaar wel leuk vonden.. maar ik heb er niks meegedaan omdat ik die vriendin ook een beetje ken..maar heb wel geflirt in de berichtjes.. nu hadden we van het weekend een voetbal feestje en hij hing de hele avond om me heen..terwijl ik zei ga nou is weg.. zijn vriendin vertrouwde de situatie niet en heeft s nachts alles van hem doorzocht en toen zag ze de berichtjes en is helemaal tekeer tegen me gegaan en bedreigd me nu.. zelfs mijn beste vriendin kiest haar kant terwijl ze haar net kent.. allemaal denken ze dat we elkaar vaker hebben gezien terwijl dat niet zo is..en ik weet niet meer wat ik moet doen.. ik kan me niet meer op de voetbal vertonen..ook al wil ik me niet laten kennen..nu is ook iedereen boos op mij terwijl hij met alles begon en net zo hard meedeed..
Op dit moment weet ik even niet meer wat ik moet doen..ik zit sinds kort op voetbal en heb daar aardig wat mensen leren kennen..net als een jongen die ik al een tijdje zag zitten..hijheeft alleen een vriendin...op een gegeven moment stuurde hij mij een berichtje en ik ging daarop in..daar kwam een gesprek uitvoort dat we elkaar wel leuk vonden.. maar ik heb er niks meegedaan omdat ik die vriendin ook een beetje ken..maar heb wel geflirt in de berichtjes.. nu hadden we van het weekend een voetbal feestje en hij hing de hele avond om me heen..terwijl ik zei ga nou is weg.. zijn vriendin vertrouwde de situatie niet en heeft s nachts alles van hem doorzocht en toen zag ze de berichtjes en is helemaal tekeer tegen me gegaan en bedreigd me nu.. zelfs mijn beste vriendin kiest haar kant terwijl ze haar net kent.. allemaal denken ze dat we elkaar vaker hebben gezien terwijl dat niet zo is..en ik weet niet meer wat ik moet doen.. ik kan me niet meer op de voetbal vertonen..ook al wil ik me niet laten kennen..nu is ook iedereen boos op mij terwijl hij met alles begon en net zo hard meedeed..
maandag 25 april 2011 om 20:08
Je hebt hem blijkbaar je nummer gegeven en met hem geflirt in je sms'jes. Hij is inderdaad degene met de relatie, maar als je echt rekening wilt houden met zijn vriendin ben je ook mobiel niet beschikbaar.
Ik vind het wel erg kort door de bocht dat iedereen nu over jou heen valt. En zeker bij jouw beste vriendin zet ik zo mijn vraagtekens. Is ze wel jouw beste vriendin als ze zonder meer de andere kant kiest?
Ik vind het wel erg kort door de bocht dat iedereen nu over jou heen valt. En zeker bij jouw beste vriendin zet ik zo mijn vraagtekens. Is ze wel jouw beste vriendin als ze zonder meer de andere kant kiest?
maandag 25 april 2011 om 20:15
Ik zou mij gewoon een beetje afzijdig houden. Doe wat je altijd doet en raak niet geïntimideerd door een jaloers vriendinnetje. En laat dit een les zijn, dat je met je handjes van een jongen afblijft die al een vriendin heeft. Als je beste vriendin een goede vriendin is, dan luistert ze ook wel naar jouw kant van het verhaal. Maar maak er niet teveel moeilijkheden van. Het waait wel weer over.
maandag 25 april 2011 om 20:15
Draai het eens om: Hoe zou jij reageren als hij jouw vriend was geweest en jij had dit soort berichtjes gevonden???
Vanaf het eerste moment had je geen aandacht meer moeten geven, ook al is hij degene met een relatie, jij wist dit immers...
net als een jongen die ik al een tijdje zag zitten..hij heeft alleen een vriendin..
Vanaf het eerste moment had je geen aandacht meer moeten geven, ook al is hij degene met een relatie, jij wist dit immers...
net als een jongen die ik al een tijdje zag zitten..hij heeft alleen een vriendin..
maandag 25 april 2011 om 20:20
Ik zou open kaart spelen met je beste vriendin. Want zo zonde als je dat hierdoor kwijt raakt.
Verder zou ik die vriendin van hem ook gewoon de waarheid zeggen, dat je afzijdig was juist omdat je wist dat hij bezet was.
Verder de conclusie trekken dit soort dingen niet te doen, als je weet dat iemand bezet is en dan toch je mobielnr te geven en te blijven flirten.
In nood zal je een andere voetbalclub moeten zoeken.
Sterkte
Verder zou ik die vriendin van hem ook gewoon de waarheid zeggen, dat je afzijdig was juist omdat je wist dat hij bezet was.
Verder de conclusie trekken dit soort dingen niet te doen, als je weet dat iemand bezet is en dan toch je mobielnr te geven en te blijven flirten.
In nood zal je een andere voetbalclub moeten zoeken.
Sterkte
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 25 april 2011 om 20:20
ik voel me inderdaad ook erg schuldig dat ik erop in ben gegaan..en heb ook aan haar toegegeven dat dat fout was en dat het van mijn kant niet meer gebeurt..verder kan ik er niks aan doen... hij vroeg ook of ik mee naar buiten ging omdat daar niemand was..toen heb ik hem ook verteld dat ik dat niet zou doen.. en toch bleef hij proberen.. maar er is niemand die mij gelooft..en hem heeft ze alweer vergeven.. (hij is eerder echt vreemd gegaan)
maandag 25 april 2011 om 20:24
quote:voetbalmeisje schreef op 25 april 2011 @ 20:20:
ik voel me inderdaad ook erg schuldig dat ik erop in ben gegaan..en heb ook aan haar toegegeven dat dat fout was en dat het van mijn kant niet meer gebeurt..verder kan ik er niks aan doen... hij vroeg ook of ik mee naar buiten ging omdat daar niemand was..toen heb ik hem ook verteld dat ik dat niet zou doen.. en toch bleef hij proberen.. maar er is niemand die mij gelooft..en hem heeft ze alweer vergeven.. (hij is eerder echt vreemd gegaan)
Klinkt niet echt als een leuke jongen, voetbalmeisje.
Sterker nog, mijn nekharen gaan ervan overeind staan.
Grote kans dat hij weer een keer vreemdgaat, of dat nou met jou of met iemand anders is. Zo'n jongen wil je sowieso toch niet?
Blehg.
Klinkt niet echt als een leuke jongen, voetbalmeisje.
Sterker nog, mijn nekharen gaan ervan overeind staan.
Grote kans dat hij weer een keer vreemdgaat, of dat nou met jou of met iemand anders is. Zo'n jongen wil je sowieso toch niet?
Blehg.
maandag 25 april 2011 om 20:29
Mooie vriendin is dat, die over jou oordeelt en niet eens in staat is om jou te geloven. Ze stelt geen groot vertrouwen in jou maar wel in iemand die ze nog niet zo lang kent.
Voor jou is deze jongen in ieder geval geen partij. HIj maakt alles kapot om zich heen, ook jouw vriendschap met je vriendin, zijn eigen relatie, etc.
Voor jou is deze jongen in ieder geval geen partij. HIj maakt alles kapot om zich heen, ook jouw vriendschap met je vriendin, zijn eigen relatie, etc.
maandag 25 april 2011 om 20:35
Voetbalmeisje, morgenochtend opstaan en gewoon doen alsof dit nooit is gebeurd. Dus jezelf niet gaan verdedigen of hem zwart maken, als iemand hier over begint. Jouw naam is haas, zeg maar en net doen alsof ze het over iemand anders hebben. Je hebt het leuk op deze club en dat laat je door niemand vergallen. Je hebt iets gedaan wat je wellicht niet had moeten doen, maar het is niet het einde van de wereld. Hoofd omhoog en kont naar achter.
maandag 25 april 2011 om 20:40
Als nieuweling bij de VC is het ook niet verstandig om er telefonische onderonsjes met iemand die bezet is op na te houden. Logische gevolg is dan vaak dat jij de zondebok wordt. Is namelijk makkelijker voor de groepsverhoudingen. Hoop voor jou dat het allemaal overwaait, maar het is natuurlijk geen goed begin.
maandag 25 april 2011 om 21:06
Het zuur dat jij nu overal de schuld van krijgt, heel zuur. Helaas gebeurt dit wel vaker, op de één of andere manier wordt de vrouw altijd harder aangepakt dan de daadwerkelijke vreemdganger. Helemaal brandschoon ben je in deze ook niet natuurlijk, want je bent er toch op ingegaan via sms en hebt met m geflirt. Maar zoals ik het lees is er verder niks gebeurd omdat jij dat niet toeliet. Ik denk dat zijn vriendin liever jou de schuld geeft dan hem omdat ze met hém verder wil. Zodra ze aan zichzelf, en anderen, toegeeft dat hij de schuldige is kan ze dat natuurlijk niet met goed fatsoen doen.
Het is even rot, maar bedenk je dat jij er nog goed van af komt, zij zit met die lamzak opgescheept. Denk je dat ze daar echt gelukkig van wordt? Ik betwijfel het...
Het is even rot, maar bedenk je dat jij er nog goed van af komt, zij zit met die lamzak opgescheept. Denk je dat ze daar echt gelukkig van wordt? Ik betwijfel het...
maandag 25 april 2011 om 21:14
Helaas zijn vrouwen/meiden vaak boos op "de andere vrouw" ipv op mr. Notnice.. Stom..
Maar meiske, dit gaat over.. Geloof me.
Houd je hoofd omhoog en gewoon doorgaan. Des te sneller vergeten ze dit voorval. Mocht iemand je bedreigen, blijf dan rustig en leg uit dat jij niet degene met een relatie bent!
Maar meiske, dit gaat over.. Geloof me.
Houd je hoofd omhoog en gewoon doorgaan. Des te sneller vergeten ze dit voorval. Mocht iemand je bedreigen, blijf dan rustig en leg uit dat jij niet degene met een relatie bent!
maandag 25 april 2011 om 22:02
Tja. Toen mijn ex vreemdging was ik ook boos op beide meiden. Erg boos. Omdat ze dus inderdaad mij ook wel kende, en dus ook wisten dat hij bezet was. Uiteraard was ik ook niet blij met ex, maar ik kan me haar woede richting jou wel voorstellen. Je voelt je namelijk voor lul gezet.
Desalniettemin, het is niet eerlijk dat iedereen zich nu zo ferm tegen je uitspreekt. Maar misschien waait het over? Ik zou me overigens toch eens afvragen of jouw beste vriendin daadwerkelijk een beste vriendin is. Ze hoeft het niet eens te zijn met je gedrag, dat is niet altijd nodig in een vriendschap, maar ze hoort wel achter je te staan. Als beste vriendin zijnde.
Desalniettemin, het is niet eerlijk dat iedereen zich nu zo ferm tegen je uitspreekt. Maar misschien waait het over? Ik zou me overigens toch eens afvragen of jouw beste vriendin daadwerkelijk een beste vriendin is. Ze hoeft het niet eens te zijn met je gedrag, dat is niet altijd nodig in een vriendschap, maar ze hoort wel achter je te staan. Als beste vriendin zijnde.