Iemand ervaring met SecondLove?

12-10-2011 16:22 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen reclame, geen spam, want ik heb die site nog nooit gebruikt, maar ben erg benieuwd of er mensen hier zijn die ervarin hebben met SecondLove? Ik ben me namelijk aan het oriënteren...;)
laat Franck gewoon ff verder kijken dan zn neus lang is, mag toch? er wordt meteen zo bekrompen op gereageerd hier, misschien vindt zn vrouw het helemaal niet erg, daar wordt niet naar gevraagd idd.
Ik heb je even geloept, jij hebt gewoon een seks obsessie.

En second love
spuug
quote:dreft schreef op 12 oktober 2011 @ 17:44:

laat Franck gewoon ff verder kijken dan zn neus lang is, mag toch? er wordt meteen zo bekrompen op gereageerd hier, misschien vindt zn vrouw het helemaal niet erg, daar wordt niet naar gevraagd idd.Franck is nieuw voor jou, zoveel is duidelijk. Er wordt niet bekrompen gereageerd, Franck heeft hier een imago gecreëerd (geheel eigenhandig) die hem niet geliefd heeft gemaakt. Dat is alles.
quote:_avril_ schreef op 12 oktober 2011 @ 17:22:

[...]

Vast. Bij voorkeur gedemonstreerd in openbare sauna's. Of bowlingbanen.Ik heb ooit ergens iets gemist over bowlingbanen geloof ik, maar krijg nu wel zin om naar de sauna te gaan. Maar dan vooral om ongestoord lekker in een zoutbad te dobberen.
+1?

yesforum
franck is gewoon een zielig klein rukkertje wat niet eens een first love heeft,maar ja, hij moet wat om aan zijn gerief te komen en dan maar via topicjes op viva
Ach liselore, gun mij nou ook even een lolletje op deze druilerige woensdagavond..
Nounounou, nooit gerealiseerd dat ik hier zo'n beroemdheid ben...;)

Maar blijkbaar is er echt wel een markt voor Secondlove, gezien alle advertenties op TV en ben wel verbaasd, dat op dit toch vrij vooruitstrevende forum (vinden de forumleden vaak zelf...) dit initiatief helemaal afgebrand wordt....

Iemand nog genuanceerdere blik hierop?
quote:Franck schreef op 23 november 2011 @ 16:01:

Maar blijkbaar is er echt wel een markt voor Secondlove, gezien alle advertenties op TV en ben wel verbaasd, dat op dit toch vrij vooruitstrevende forum (vinden de forumleden vaak zelf...) dit initiatief helemaal afgebrand wordt....

Iemand nog genuanceerdere blik hierop?

Leuk he, beroemd zijn omdat je een ranzig mannetje bent zonder vriendin en dan zich loopt af te rukken op topics. Ik denk dat je het ook op second love kunt vergeten, een beetje vrouw zal jou snel voorbij lopen.

Dus veel advertenties op tv wil zeggen dat er een markt voor een product is? Ik dacht dat reclames waren om een product beter te kunnen verkopen en onder de aandacht te brengen.
quote:Franck schreef op 23 november 2011 @ 16:01:

Maakt niet uit wat ze zeggen, áls ze maar over je lullen he Franck?

[quote] Maar blijkbaar is er echt wel een markt voor Secondlove, gezien alle advertenties op TV {/quote]

Jij argeloze consument... (zie Feeks d'r post)

quote:en ben wel verbaasd, dat op dit toch vrij vooruitstrevende forum (vinden de forumleden vaak zelf...) dit initiatief helemaal afgebrand wordt....

Misschien zit 'm daar juist de vooruitstrevendheid van VF in: Quod Erat Demonstrandum. Ik snap wel dat dat jou verbaast, aangezien in jouw mindset dat SecondLove nou juist de norm is.

quote:Iemand nog genuanceerdere blik hierop?Nóg genuanceerder? Ga jij lekker weer ergens anders erotische verhaaltjes lezen joh...
Dit soort sites verdienen hun geld aan grote groepen getrouwde mannen die hopen op een avontuurtje. Maar ik ga er van uit dat je er in de praktijk geen kans maakt. Waarschijnlijk zit er 1 vrouw op 100 mannen. In feite is het oplichting dus.
Oh, jij weer..... Zucht.
Voordat ik dit topic opende wist ik dat TO een man zou zijn....

smeerzak, gatver, geef je vrouw toch een eerlijke kans om te weten te komen wat voor een simpele ziel jij bent
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Ik heb een vriend van mij een abo kado gedaan. Niet dat hij een relatie heeft, maar dat boeit natuurlijk niet.

Hij heeft er veel plezier gehad van dat abonnement. Vrouwen daar zijn tenminste duidelijk in hun bedoelingen.

Als je een relatie hebt zou ik het nooit aanraden, voor vrijgezelle mannen is het 1 grote speeltuin
quote:thijs72 schreef op 23 november 2011 @ 16:24:

Dit soort sites verdienen hun geld aan grote groepen getrouwde mannen die hopen op een avontuurtje. Maar ik ga er van uit dat je er in de praktijk geen kans maakt. Waarschijnlijk zit er 1 vrouw op 100 mannen. In feite is het oplichting dus.Vrouwen zijn net zo erg als mannen en gaan zo mogelijk nog vaker vreemd. Shocking :O
Ik dacht eerst dat Secondlove een serieuze datingsite was voor mensen die al een eerder huwelijk achter de rug hebben, maar ik begrijp dat het een platform voor vreemdgangers is? Franck is voor mij ook nieuw, maar dit vind ik ronduit Triest!
Haha ik denk als iemand er wel gebruik van maakt dat die er op deze manier niet eens voor uit durft te komen.

Heb er zelf geen ervaring mee..maar ben dan ook niet getrouwd :p
SECONDLove? Ik heb al genoeg moeite met het onderhouden van mijn IRL relatie!

Hoe kun je dit er dan ook nog eens bij doen?

Sommige mensen hebben echt tijd teveel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven