Iemand ervaring met SecondLove?

12-10-2011 16:22 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen reclame, geen spam, want ik heb die site nog nooit gebruikt, maar ben erg benieuwd of er mensen hier zijn die ervarin hebben met SecondLove? Ik ben me namelijk aan het oriënteren...;)
Franck je bent een eikel
Internagelaktisch
eensch met Maaique #sukkel
sukkol.
Ik zou zeggen: steek die energie in je eigen vrouw/vriendin. Dat levert veel meer op ;)
Steek liever de tijd die je nu spendeert in het "oriënteren" in je huwelijk die blijkbaar slecht is.
Ik heb ook nog nooit zo'n idiote reclame gezien trouwens..Hoezo, reclame maken voor een relatie naast je huwelijk?
Ik ben Franck, een man van middelbare leeftijd met partner. Mijn vrouw begrijpt mij nooit, dus ben ik op zoek naar een ander. Voor erbij, want mijn huidige vrouw kookt lekker. Ik hou van seks in de sauna, baden in sperma en van bowlen. Mail me op prematureejaculatie@hotmail.com
Ja m'n man en ik hebben er wel ervaring mee.

We lachen ons namelijk samen rot om de 'te jong getrouwd?' reclame.
geen ervaring mee Franck maar snap wel dat er animo voor is, monogamie is zóóóóó prehistorisch
+1 voor rozenstruikje!
Nou je hebt echt de juiste plek uitgekozen...
rozenstruikje doet allerlei aannames, ze kent Franck niet eens dus -1 waardoor ze weer op 0 staat.
quote:dreft schreef op 12 oktober 2011 @ 16:53:

rozenstruikje doet allerlei aannames, ze kent Franck niet eens dus -1 waardoor ze weer op 0 staat.Dat is waar. Ik weet helemaal niet of vrouwlief lekker kan koken. Stand corrected
quote:rozenstruikje schreef op 12 oktober 2011 @ 16:57:

[...]

Dat is waar. Ik weet helemaal niet of vrouwlief lekker kan koken. Stand corrected Ik zeg snoeien die rozenstruik!
quote:dreft schreef op 12 oktober 2011 @ 17:02:

[...]

Ik zeg snoeien die rozenstruik!Auw
En dan krijgt ze van mij weer een +1, dus dan staat ze weer op 1.
Maar franck je bent dit toch niet echt van plan he?.anders zullen we.jou is even heel gauw gaan aan geven bij zo'n site waar vreemdgangers staan!:p
We dwalen af, het ging om Franck..
quote:phynn schreef op 12 oktober 2011 @ 17:09:

We dwalen af, het ging om Franck..nee hoor, het ging helemaal niet om Franck, die is een serieus antwoord niet eens waard imho, als hij dit onderwerp opwerpt.
quote:Primabella schreef op 12 oktober 2011 @ 17:05:

En dan krijgt ze van mij weer een +1, dus dan staat ze weer op 1.
quote:dreft schreef op 12 oktober 2011 @ 16:53:

rozenstruikje doet allerlei aannames, ze kent Franck niet eens dus -1 waardoor ze weer op 0 staat.dankzij zijn posts op dit forum hebben we een aardig beeld van Franck gekregen, geen woord aan gelogen tot zover. Klopt helemaal met het beeld dat ik inmiddels van Franck heb gekregen, door zijn eigen toedoen.
Nou ja zoveel mensen zoveel wensen he. Er zijn hier toch mensen met minnaars (daar is een topic over) misschien hebben die er ervaring mee.

Maar misschien heeft TO wel een open relatie trouwens? Kan toch?
Nee geen ervaring, en dat wil ik ook graag zo houden.

Walgelijk initiatief van de bedenkers van de site.
Grief is just love with nowhere to go
quote:_yellowlove_ schreef op 12 oktober 2011 @ 17:18:

Nou ja zoveel mensen zoveel wensen he. Er zijn hier toch mensen met minnaars (daar is een topic over) misschien hebben die er ervaring mee.

Maar misschien heeft TO wel een open relatie trouwens? Kan toch?Vast. Bij voorkeur gedemonstreerd in openbare sauna's. Of bowlingbanen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven