Ik een relatie,hij getrouwd.. wat nu

18-03-2008 15:17 312 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al een aantal verhalen gelezen over mensen die in dezelfde soort situatie zitten of hebben gezeten als ik.

Maar niks komt precies overeen en de adviezen daarmee dus ook niet. toch ook mijn verhaal maar even doen dan ;

Ik woon nu sinds een paar maanden samen en ik ben ongeveer drie maanden geleden begonnen met een sport samen met mijn vriendin.

Tussen mijn vriend en mij ging het vlak voor we gingen samenwonen niet zo lekker, hij was erg kleinerend en ruzies wist hij niet uit te praten of op te lossen. Dit frustreerde mij enorm en ik had daar best veel verdriet van, daarom een gesprek aangegaan over of het nu wel of niet verstandig is om te gaan samenwonen.

Uiteindelijk kwam het erop neer dat hij nergens problemen mee had, en ook niet begreep wat mijn probleem nou precies was.

Het onderwerp is toen vermeden en we zijn toch gaan samenwonen.

Ondertussen had ik iemand leren kennen in de sporthal waar ik samen met die vriendin heen ging, hij was was weliswaar 12 jaar ouder dan mij, maar het klikte gewoon.

Ik dacht hier verder niet bij na, het kwam nog niet in mijn hoofd op dat het wel eens meer kon zijn dan een klik. Ik had ontzettend veel lol met hem en op een avond, toen het regende, bood hij me een lift aan, hij bracht me thuis en tijdens het ritje vroeg hij of hij me eens een mailtje mocht sturen, gewoon gezellig..

Ik heb hem mijn emailadres gegeven.

Toen had ik de eerste signalen moeten zien, ik kreeg lichte kriebels in mijn buik toen hij zijn hand even over mijn been streek.

De weken daarna bracht hij me elke avond thuis en mijn vriend begon een beetje argwaan te krijgen, maar ik stelde hem dan gerust met de feiten dat hij getrouwd is en twee jonge kinderen heeft. Ik stelde mezelf hier ook mee gerust..

Ondertussen had ik steeds meer contact met hem, we mailden naar elkaar en hadden ook nummers uitgewisseld.. we smsten wat over en weer en al snel werden de gesprekken steeds dubbelzinniger en persoonlijker.

Tot een bepaald weekend, ik had ontzettende ruzie met mijn vriend gehad, vertelde hem dat ik bij hem weg wilde omdat deze relatie gewoon niet goed voor mij is, we hebben eindelijk eens goed gepraat en vooral hij zag de toekomst daarna weer zonnig in.

Maar die week erop, kwam ik mijn 'sportmaatje' weer tegen.. zoals altijd bracht hij me weg.. maar nu stopte hij op een parkeerplaats, hij moest met me praten, had gevoelens voor me gekregen en wist niet meer wat hij ermee aan moest.. ik wist ook niet wat ik ermee moest, zat alleen maar wat stom voor me uit te kijken.

Gezegd dat ik ook wel enige kriebels voelde maar hier verder niks mee wilde doen, en hij dat ook niet moest doen.

Daar was hij het mee eens. Een stilte viel, en toen hebben we gezoend. Het ging van kwaad tot erger, stiekem afspraakjes, telefoontjes en rotzooien.

Ik werd gek van schuldgevoel en heb mijn vriend snachts wakker gemaakt om vervolgens op de biegtstoel te gaan..

Hij was zo verdrietig! zei dat hij me niet kwijt wilde, en wilde werken aan onze relatie.

De volgende dag belde die andere man op, ik vertelde dat ik gebiegt had en hij zei dat hij me er niet alleen voor op wilde laten draaien en dus ook maar ging biegten.

En dit is nu ongeveer een maand geleden, ondertussen heb ik veel afspraken met mijn vriend gemaakt, geen contact meer met die ander, focussen op onze relatie.

Ook die andere man heeft dezelfde afspraken met zijn vrouw.

Ik zie hem nu ook alleen nog in de sporthal, en dat is ontzettend ongemakkelijk en vol dubbelzinnige opmerkingen.. we hebben ook nog wel degelijk contact, alleen niet meer in real life..

Hij belt me nog om de dag en we mailen elkaar.

Het stomme is nu gewoon, ik wil mijn relatie niet opgeven, mijn vriend is nu zo super lief voor me en doet zo hard zijn best.

Ik ben ook echt heel gek op hem, maar ik moet zo vechten tegen de gedachtes aan die ander.. de gesprekken met hem zijn heerlijk, en hij zegt ook dat we het niet verder moeten laten komen dan dat, en dat vind ik ook.. maar we weten beide dat zolang we contact hebben, op wat voor manier dan ook, we die gevoelens houden en ons dus niet op onze eigen partner kunnen concentreren.

Het zou zo simpel zijn om gewoon te zeggen, ophouden met die man, let it go.. maar dat is zo super lastig..

jeetje wat een lang verhaal.. wel lekker om het even weg te typen, ik kan nog wel meer uitleggen en in detail treden maar dat ga ik jullie niet aandoen.

Ik zou graag een beetje advies/steun willen van jullie..

Ik ben stom bezig, wat kan door de beugel en wat niet.. ik weet het niet meer.. ben compleet in de war..

Kijk uit naar jullie reactie.
Ik geloof dat ik niet al te snel TO's bewering over haar vriend zou geloven...qua eigen gedrag goedpraten en zo....
TO = Bullit? Haar vertrouw ik ook niet. Ik denk zelfs dat ze maar een halve waarheid heeft verteld aan haar vriend en dat haar vriend echt te goed voor haar is.

Ik herken in de posting van LaEmma een aantal aspecten die ik ook heb beschreven, dus Charlotte.. is het ook commentaar op mijn posting?

Ik geloof echter niet dat het nog zin heeft hier uberhaupt over door te praten want ik verwacht dat bullit niet meer zal reageren.

Ik hoop haar hiermee uit te dagen.
TO betekent Topic Opener/ster
quote:Angela26 schreef op 18 april 2008 @ 21:48:

TO = Bullit? Haar vertrouw ik ook niet. Ik denk zelfs dat ze maar een halve waarheid heeft verteld aan haar vriend en dat haar vriend echt te goed voor haar is.

Ik herken in de posting van LaEmma een aantal aspecten die ik ook heb beschreven, dus Charlotte.. is het ook commentaar op mijn posting?

Ik geloof echter niet dat het nog zin heeft hier uberhaupt over door te praten want ik verwacht dat bullit niet meer zal reageren.

Ik hoop haar hiermee uit te dagen.auw! Ik hoop nooit ruzie met jou te krijgen, Angela, je hebt echt scherpe nagels!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:CharlotteC schreef op 18 april 2008 @ 20:50:

[...]

Ho ho, zonder het vreemdgaan van TO goed te praten, vergeet je even niet dat de vriend van TO haar voor haar vreemdgaan niet in de minste mate heeft gekleineerd, verdient ook niet echt de schoonheidsprijs vind je wel? En toen er 'opeens' een kaper op de kust was, kon haar vriend haar 'opeens' wel normaal behandelen. Zoals TO al aan heeft gegeven, zijn TO en haar vriend beide niet erg handig in de weer geweest, geeft ze aan dat ze daar nu aan werken.

Charlotte, je vergeet een ding en dat is dat we alleen het verhaal van Bullit kennen. Iemand in deze situatie gaat niet zeggen, ik voelde me helemaal top in mijn relatie en toen ging ik vreemd.

Als je een beetje na zou denken, dan zou je wel eens tot de conclusie kunnen komen dat het verhaal van de vriend van Bullit toch heel anders is.

Een ding is wel een feit, geen van beiden wil uit de relatie stappen.
quote:rosanna08 schreef op 18 april 2008 @ 21:57:

[...]

auw! Ik hoop nooit ruzie met jou te krijgen, Angela, je hebt echt scherpe nagels!Als het sommige onderwerpen betreft inderdaad, maar ik ben wel realistisch en rechtvaardig. Kan overigens ook naar mezelf kijken wanneer nodig. Ik ben geen zogenoemde 'bitch'
quote:pom508 schreef op 18 april 2008 @ 23:29:

[...]

Een ding is wel een feit, geen van beiden wil uit de relatie stappen.Dat lijkt wel te kloppen....alleen krijg ik het gevoel dat Bullit maar half in de relatie zit. Ze krijgt een tweede kans en gaat vervolgens toch contact houden met haar minnaar... Hoe blij ben je dan met die tweede kans vraag ik mij af?!
Dacht dat het eigenlijk de minaar was die het contact in stand wil blijven houden. Bullit is er al een hele tijd geleden mee gestopt.
quote:pom508 schreef op 18 april 2008 @ 23:29:

[...]

Charlotte, je vergeet een ding en dat is dat we alleen het verhaal van Bullit kennen. .Dat ben ik niet vergeten en het zou idd heel goed kunnen dat het verhaal van de vriend van TO anders is, maar op een forum reageer ik op het verhaal van degene die het topic opent....
quote:pom508 schreef op 23 april 2008 @ 15:25:

Dacht dat het eigenlijk de minaar was die het contact in stand wil blijven houden. Bullit is er al een hele tijd geleden mee gestopt.Precies, en Minny misschien werkt het bij jou anders, maar vlgs mij bij de meeste mensen is verliefdheid niet met 1 knop om te draaien/weg, ook niet als de partner van de vreemdgaande partij er achter is gekomen. Dat hoeft alleen niet per definitie te zeggen dat de vreemdgaande partij niet blij oid is met een tweede kans.
quote:pom508 schreef op 23 april 2008 @ 15:25:

Dacht dat het eigenlijk de minaar was die het contact in stand wil blijven houden. Bullit is er al een hele tijd geleden mee gestopt.Aan het begin van het topic kwam het bellen, mailen en smsen van beide kanten. Om nog maar te zwijgen van het contact op de sportschool. Dat noem ik niet een hele tijd geleden.

@Charlotte: Ik ben weleens heel erg verliefd geweest op iemand waar ik niet op verliefd mocht/kon zijn. En weet je wat ik met die verliefdheid deed? NIKS. En toen ging het weg.
Als je blij bent met een tweede kans, dan ga je het niet willens en wetens weer verknallen door precies datgene te doen waarmee je het verpest.

Tenzij je je eigen zinnetje en willetje boven alles en iedereen vind staan en je te zwak en triest bent om je als een volwassene te beheersen. Je hoeft niet perse alles te doen wat je wilt, sommige dingen kun je beter laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven