Ik haat mannen...

16-09-2018 18:38 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds mijn kindertijd zijn mannen de bron van mijn problemen geweest. Mijn vader werkte alleen maar en als hij er was had hij een kort lontje. Riemen, pollepels... ik ben met alles wel geslagen. Op de basisschool ging het gewoon door. Hoewel ik altijd wel vrij introvert was, waren het vooral weer de jongens die mij in de pauze moesten hebben. De mannelijke docent zei er niks van.

In mijn puberteit werd ik eindelijk 'knap' en kreeg ik weer ander soort aandacht van mannen. Op mijn 16e ben ik aangetrand en in het holst van de nacht moest ik naar huis lopen van het huis van een 'vriendje' dat ik daarvoor had verteld nog niet klaar te zijn voor seks.

De relaties er op waren in het begin altijd rozegeur en maneschijn, maar eindigten altijd met geweld en vreemdgaan en ander soort misbruik.

Let wel; ik kom uit een milieu waar men dit nooit zou verwachten. Mijn ouders verdienen bovenmodaal en al mijn exen hadden een goede opleiding en baan.

Ik had lang mannelijke vrienden, maar ik merk dat ik het steeds moeilijker vind om met een man om te gaan buiten het verplichtte contact op mijn werk. Ik merk dat ik ze wantrouw en stiekem eigenlijk gewoon haat. Laatst zat ik weer op Tinder en ik merkte dat er een gevoel van walging bij mij opkwam elke keer dat ik een match had.

Ik weet dat dit ziek is. Ik volg al jaren therapie en als ik single ben gaat het vrij goed met mij. Maar ik hoef maar te daten of het gaat weer mis. Zeker omdat waar ik bang voor ben altijd uitkomt.

Ik zou willen dat ik lesbisch was, maar zie vrouwen alleen als vriendinnen. Moet ik het toch maar proberen? Of gewoon accepteren dat ik alleen blijf?
Cheeks schreef:
04-10-2018 16:26
Het meeste uit jezelf halen doe je niet als je maar wat aankloot. Of je moet een natuurtalent zijn en extreem succesvol zijn zoals bijv Jim Bakkum. Maar dan merk ik vanzelf wel of er een gesprek mee te voeren valt.
Wat een vooroordeel weer.
Cheeks schreef:
04-10-2018 09:55
Ik heb op Tinder meerdere relatiepartners gevonden, al waren dat achteraf hufters. Maarrr ze voldeden aan mijn eisen.
Je geeft nu zelf al aan wat er steeds tegen je gezegd wordt.

Ga aan jezelf werken. Krijg je leven op orde.Zorg dat je minder moe bent in het weekend.Bouw een fijn leven op.
Uiteindelijk komt er dan echt wel een goede man op jouw pad.
Ik ken het verhaal van een andere kant. Misschien lijk ik té betrouwbaar, té serieus of té stabiel dat ik zulke vrouwen aantrek. Ik weet niet wat erachter zit, maar dat verzuurt de relatie enorm.

Oké, ik ben hoogopgeleid, rustig, serieus. Wie denkt dat het daar stopt, vergist zich. Je moet aan andere voorwaarden voldoen.
Een pintje met vrienden = de eerste stap naar het alcoholisme
Een uurtje Civilization spelen = tijdverlies ("ik dacht dat jij serieuzer was")
Een verkeerd gekozen woord = je bent te ruw
Een poging tot knuffel (ik spreek niet over seks) = zedendelinquent

In overdrijf misschien, maar al vanaf het begin is zo'n relatie een mijnenveld. Je denkt voortdurend of je iets niet verkeerd doet. Bij sommigen was het min of meer oké, bij anderen totaal niet te verdragen. Maar in geen geval gingen die relaties ver. Waarom dan? Liever een volslanke laagopgeleide slet dan zo'n geïndoctrineerde meid.

De echte topper was een van mijn laatste matches op Tinder. We praatten een week en ik vroeg haar of zij een koffie wilde eens drinken. Haar antwoord: "Sorry, ik ontmoet geen vreemden". Een perfect antwoord op de site waar iedereen een vreemde is.
Dus, als je een profiel met de woorden 'serieuze man' tegenkomt, swipe direct naar links.
Cheeks schreef:
04-10-2018 16:26
Kan. Ik ben ook niet perfect. Maar ik ben niet zuur geboren. Ik probeer altijd opnieuw iemand te vertrouwen maar het gaat niet.

En ik wil en en. Lief en intelligent. Maar ook ambitieus. Het meeste uit jezelf halen doe je niet als je maar wat aankloot. Of je moet een natuurtalent zijn en extreem succesvol zijn zoals bijv Jim Bakkum. Maar dan merk ik vanzelf wel of er een gesprek mee te voeren valt.
Ik schat zo in dat de meeste mensen niet het maximale uit zichzelf halen. Het is dan ook een goede eigenschap om op een gegeven moment ergens tevreden mee te kunnen zijn.
Don't follow me. I'm lost too..
Texx82 schreef:
05-10-2018 00:06
Ik ken het verhaal van een andere kant. Misschien lijk ik té betrouwbaar, té serieus of té stabiel dat ik zulke vrouwen aantrek. Ik weet niet wat erachter zit, maar dat verzuurt de relatie enorm.

Oké, ik ben hoogopgeleid, rustig, serieus. Wie denkt dat het daar stopt, vergist zich. Je moet aan andere voorwaarden voldoen.

In overdrijf misschien, maar al vanaf het begin is zo'n relatie een mijnenveld. Je denkt voortdurend of je iets niet verkeerd doet. Bij sommigen was het min of meer oké, bij anderen totaal niet te verdragen. Maar in geen geval gingen die relaties ver. Waarom dan? Liever een volslanke laagopgeleide slet dan zo'n geïndoctrineerde meid.

De echte topper was een van mijn laatste matches op Tinder. We praatten een week en ik vroeg haar of zij een koffie wilde eens drinken. Haar antwoord: "Sorry, ik ontmoet geen vreemden". Een perfect antwoord op de site waar iedereen een vreemde is.
Dus, als je een profiel met de woorden 'serieuze man' tegenkomt, swipe direct naar links.
Zo extreem ben ik ook niet.
Mijn ervaring is dat als een man ergens op hamert hij dat juist niet is. Zeg je tien keer dat je betrouwbaar bent gaan mijn alarmbellen af.
Cheeks schreef:
05-10-2018 05:51
Mijn ervaring is dat als een man ergens op hamert hij dat juist niet is. Zeg je tien keer dat je betrouwbaar bent gaan mijn alarmbellen af.
Maar jouw alarmbellen gaan al heel snel, en bij heel veel dingen af. Na jouw ervaringen misschien ook wel begrijpelijk, maar ik denk dat dát er juist voor zorgt dat je denkt dat alle mannen klootzakken zijn. Iemand hoeft maar "over zijn lippen te likken" en BAM alarmbellen. Terwijl die man misschien wel gewoon droge lippen had. Ik vind dat jij zo snel conclusies trekt.
Nou ja dat was maar een ding uit velen. Gaat er ook niet echt om.

In een ander topic vraag ik waar ik dan wél op moet letten maar geen reactie.
Er is niet echt een checklist waar een goede man aan moet voldoen. Garantie in de liefde heb je namelijk nooit.

Lange tijd viel ik ook op de verkeerde types. Mijn intuïtie wist dat altijd, maar ik werd gewoon verliefd met mikn stomme kop.

Het helpt om open en positief er in te stappen. Kritisch zijn mag, maar wees niet té kritisch. Blijf naar je onderbuik gevoel luisteren en wees ook vooral happy met jezelf. Als je van jezelf positiviteit uitstraalt, dan trek je ook weer positiviteit uit.

Laat dus dat negatieve los.
Cheeks schreef:
05-10-2018 05:48
Zo extreem ben ik ook niet.
De overgrote meerderheid ook niet. Vaak is die ontevredenheid subtieler.

Ik wil hier ook niet zeggen dat jouw situatie vergelijkbaar is met die van mijn ex'en. Misschien heb je 3 verkeerde venten op rij gehad.
Ik ken ook een meid die in zo'n situatie was. Zij was niet veeleisend, had geen verkeerd beeld van mannen, dus, een gewone meid die geen geluk had. Ik kende 2 van 3 haar ex'en en achteraf gezien kan ik zeggen dat het probleem niet met haar was, maar met die venten.
Sorry verkeerde topic :roll:
anoniem_376951 wijzigde dit bericht op 06-10-2018 03:50
Reden: Verkeerde topic
79.07% gewijzigd
Worlds change when eyes meet. “
Texx82 schreef:
06-10-2018 00:16
De overgrote meerderheid ook niet. Vaak is die ontevredenheid subtieler.

Ik wil hier ook niet zeggen dat jouw situatie vergelijkbaar is met die van mijn ex'en. Misschien heb je 3 verkeerde venten op rij gehad.
Ik ken ook een meid die in zo'n situatie was. Zij was niet veeleisend, had geen verkeerd beeld van mannen, dus, een gewone meid die geen geluk had. Ik kende 2 van 3 haar ex'en en achteraf gezien kan ik zeggen dat het probleem niet met haar was, maar met die venten.
Ze sloegen mij, hadden een drankprobleem (4 bier per dag, minstens) of gebruikten drugs
Texx82 schreef:
De echte topper was een van mijn laatste matches op Tinder. We praatten een week en ik vroeg haar of zij een koffie wilde eens drinken. Haar antwoord: "Sorry, ik ontmoet geen vreemden".
:HA:
Cheeks schreef:
06-10-2018 08:19
Ze sloegen mij, hadden een drankprobleem (4 bier per dag, minstens) of gebruikten drugs
In dit geval moet je zo vroeg mogelijk vertrekken. En je hebt gelijk: hoogopgeleide mannen zijn minder vatbaar voor drank en geweld.
Texx82 schreef:
06-10-2018 18:17
In dit geval moet je zo vroeg mogelijk vertrekken. En je hebt gelijk: hoogopgeleide mannen zijn minder vatbaar voor drank en geweld.
Volgens mij niet.Maar de opbouw gaat vaak subtieler.
Je vertrouwt jezelf niet. Daar zit denk ik je probleem.
ava75 schreef:
07-10-2018 10:15
Volgens mij niet.Maar de opbouw gaat vaak subtieler.
Dit. Bij laagopgeleiden is het veel meer out in the open. Hoogopgeleiden zijn heel sneaky en daar ga ik de mist in. Ik zie de signalen niet als autist.

Een tokkie die elke dag stomdronken vechtpartijen begint in de kroeg mijd ik. Een succesvolle zakenman die naar buiten toe sociaal en beleefd is masr thuis drinkt, snuift en agressief wordt herken ik niet. En dan vertrouw ik mezelf ook niet meer idd.
Cheeks schreef:
07-10-2018 16:07
Dit. Bij laagopgeleiden is het veel meer out in the open. Hoogopgeleiden zijn heel sneaky en daar ga ik de mist in. Ik zie de signalen niet als autist.

Een tokkie die elke dag stomdronken vechtpartijen begint in de kroeg mijd ik. Een succesvolle zakenman die naar buiten toe sociaal en beleefd is masr thuis drinkt, snuift en agressief wordt herken ik niet. En dan vertrouw ik mezelf ook niet meer idd.
Maar als je het ervaart stap je ook niet uit de relatie.Waarom niet?
ava75 schreef:
10-10-2018 00:07
Maar als je het ervaart stap je ook niet uit de relatie.Waarom niet?
Hm, ik heb een sterk gevoel dat ik er alles aan moet doen om de relatie in leven te houden. Voor mij is het vaak 'voor altijd'. En de laatste keer dacht ik dat het aan mij lag dat hij veranderde omdat ik het moeilijk had in die periode.

Dat en verlatingsangst denk ik. Ik dacht dat alleen zijn een eenzame kwelling zou zijn.
Texx82 schreef:

Ik overdrijf misschien.....................................
Nee, dat deed je niet!! Dat werd al voor je gedaan! Wie een hond wil slaan zal altijd wel een stok kunnen vinden, da's niet zo lastig om te realiseren. Ook ik heb 'moeilijk doen' al zo vaak mogen ervaren, terwijl de sleutel tot succes ligt in 'moeite doen'.
Max74 schreef:
11-10-2018 16:08
Nee, dat deed je niet!! Dat werd al voor je gedaan! Wie een hond wil slaan zal altijd wel een stok kunnen vinden, da's niet zo lastig om te realiseren. Ook ik heb 'moeilijk doen' al zo vaak mogen ervaren, terwijl de sleutel tot succes ligt in 'moeite doen'.
Och wat zielig dat je vrouw een volwassen vent wil en geen puber.
Cheeks schreef:
11-10-2018 16:13
Ga je lekker?
Cheeks schreef:
Dat was inderdaad de kern van wat Texx zei: direct concluderen dat een man wel een puber zal zijn.
Cheeks schreef:

Omdat hij af en toe een pilsje drink en af en toe gamed, gedraagt hij zich als een puber.

Zou schelen om in de spiegel te kijken en de spiegel dan ook te geloven.
Dit topic gaat over mishandeling en middelenmisbruik en dan komt een incel hier even zeuren dat een vrouw hem niet wil omdat hij zogenaamd een pilsje drinkt.

Ga een ander topic vervuilen en niet het mijne. Typisch weer. Doet me denken aan #notallmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven