Ik kan niet modern daten..

30-04-2020 22:24 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
En zo kom ik dus nooit aan de man, zeggen ze.
Want ik kan niks met dat modern daten. Dat je dagen en uren zit te appen en te koetjes en kalfjes en dat al voordat je elkaar ooit gehoord hebt.

Nu ook, via Insta wederzijdse vrienden online met een leuke vent contact, wissel je nummers uit om te appen en ik heb gewoon geen hol te vertellen.
En dat "goedemorgen" en "trusten" of "wat een kutweer".. ik weet het niet, het doet mij niks en het verveeld op den duur, dat gebrek aan gesprekstof.
Ik heb geen zin om lief en leed te delen met iemand die ik nog nooit gezien heb.
Bij mij gaat het helemaal andersom. Ik ontmoet iemand die leuk vind, heb een goed gesprek en dat is aanleiding om nummers uit te wisselen en te appen of af te spreken.

Ben ik de enige sukkel?
Ja nee ik deed ook maar een gok van hoe het geïnterpreteerd zou kunnen zijn gehad geweest, ben het met je eens
Zal ik m uitleggen dan? Als je datingsites awkward vind en er niet goed je draai op kunt vinden dan zitten de personen die voor jou het leukste zijn er ook niet op, want die hebben dan waarschijnlijk precies hetzelfde ongemak.

Geldt voor mij ook trouwens. Ik heb best intensief getinderd maar wat een parade van ellende was dat. Wel een paar leuke one night stands opgedaan, een "gewone" vriend en een tijdje eentje met benefits. Relatieplanet en e-matching etc ben ik een paar keer aan begonnen maar altijd gillend weggerend zodra je dan geforceerd een profiel moet gaan zitten invullen. Terwijl ik meerdere vriendinnen heb die daar prima aan de man kwamen en die dus tegen mij ook van die dingen riepen als "je komt nooit aan de man als je geen profiel invult" die To ook van haar omgeving om haar oren krijgt.

Mijn hartje gaat sneller kloppen van dingen als oogcontact, zinderende gesprekken en charisma. Dat loop je online niet zo makkelijk tegen het lijf. In het wild gelukkig wel. Als je hart sneller gaat kloppen van een goed ingevuld profiel kan je juist weer prima aan je trekken komen online. Maar dan had je mijn wereldvent waarschijnlijk weggeklikt (en gelukkig maar! :proud: )

Kortom, het was een variant op op ieder potje past een deksel, maar die vond ik zo oubollig.
starbright schreef:
08-05-2020 17:21
Mijn hartje gaat sneller kloppen van dingen als oogcontact, zinderende gesprekken en charisma. Dat loop je online niet zo makkelijk tegen het lijf. In het wild gelukkig wel.
Hear hear

Ik zag opeens vandaag allemaal leuke mannen tijdens mijn rondje stad, waar komen die ineens vandaan? Ik zal wel hormonaal zijn of er hangt zomer in de lucht
Ik heb morgen een soort date achtige constructie met iemand die ik van vruuger ken. Dwz als het nou heel leuk is is het een date, anders is het gewoon vriendschappelijk vind ik.
Ik doe niet aan daten (mijn vrouw wil dat niet) maar voor oeverloos ge-app met mensen die ik nog nooit heb gezien zou ik ook vriendelijk bedanken. Het feit dat je tegenwoordig met iedereen lekker laagdrempelig contact kunt onderhouden, wil nog niet zeggen dat dat ook een goed idee is.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
08-05-2020 18:50
Hear hear

Ik zag opeens vandaag allemaal leuke mannen tijdens mijn rondje stad, waar komen die ineens vandaan? Ik zal wel hormonaal zijn of er hangt zomer in de lucht
Dat zijn allemaal bezette mannen die samen met hun vrouw thuis zitten en ff wat afleiding nodig hebben denk ik.
vrijenblij20220 schreef:
08-05-2020 19:43
Dat zijn allemaal bezette mannen die samen met hun vrouw thuis zitten en ff wat afleiding nodig hebben denk ik.
Daar ga ik ook van uit
Alle reacties Link kopieren
Een goede kennis van mij is helemaal afgestapt van het online daten omdat mannen zo vaak liegen en misschien vrouwen ook wel hoor maar dat weet ik niet. Ze is zelf 53 maar ze wil niet daten met een man van bv 60. Ze had leuk app contact met een man die er op de foto goed uit zag. Dus na een tijdje appen afgesproken en die man bleek dus een foto op zijn profiel hebben gehad van minimaal 8 jaar geleden. Nou wil ze wel genaaid worden maar toch niet op die manier. Ze zouden uit eten gaan maar die kennis heeft dat gelijk afgekapt. Die man was beledigd en zei van als ik een foto van nu plaats wordt ik gelijk afgewezen. Mijn goede kennis zei van wat denk je dat er nu gebeurd dan. Zo dom om een foto te plaatsen waar je niet meer op lijkt.
vrijenblij20220 schreef:
08-05-2020 19:59
................ Ze is zelf 53 maar ze wil niet daten met een man van bv 60. Ze had leuk app contact met een man die er op de foto goed uit zag. Dus na een tijdje appen afgesproken en die man bleek dus een foto op zijn profiel hebben gehad van minimaal 8 jaar geleden. .....................

Wat was er in die 8 jaar met hem gebeurd dan? Grijs/kaal/dik/tandloos geworden?
Alle reacties Link kopieren
Kata, hoe was je date of is die nog bezig???
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Mijn hartje gaat sneller kloppen van dingen als oogcontact, zinderende gesprekken en charisma.
Mijn hart ook en toch probeer ik soms ook online daten, om de simpele reden dat ik dan meteen weet of iemand zoekt en of die hetzelfde zoekt als ik.
Als vervolgens bij een date datgene uit de quote gebeurd, dan is het bingo.

Het is niet altijd of/of, maar en/en niemand vind de ware puur op een profiel of door chatten. Uiteindelijk gaat het toch om de klik in de praktijk.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hetgeen jij omschrijft als belangrijk, vond ik ook belangrijk. Om die reden best vaak tinder van mn telefoon gegooid.
En toch heb ik mijn vriend wel via Tinder leren kennen. Met alles er op en er aan.

Maar de ene manier tot contact leggen, sluit de ander niet uit.
Antoon69 schreef:
10-05-2020 02:52
Wat was er in die 8 jaar met hem gebeurd dan? Grijs/kaal/dik/tandloos geworden?
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
10-05-2020 08:31
Kata, hoe was je date of is die nog bezig???
Heel leuke dag gehad! Van het zonnetje genoten, strandje gehangen, sushi picknick. Eindigde wat mij betreft nog te snel en zeker voor herhaling vatbaar. Gespreksstof genoeg, gelachen en we denken over heel veel dingen hetzelfde en kunnen ook sparren. Erg leuk.
Kannie wachten op een volgende date.
Hopelijk in wat minder turbulente tijden zodat je ook wat kunt ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
Nou wat leuk zeg! Ik duim voor je dat er een leuke volgende date komt.
Klinkt erg goed! Hebben jullie alweer contact gehad? Als je graag samen bent maakt het niet eens veel uit wat je doet. Al is het een wandeling.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
10-05-2020 17:13
Klinkt erg goed! Hebben jullie alweer contact gehad? Als je graag samen bent maakt het niet eens veel uit wat je doet. Al is het een wandeling.
Jazeker. Toen hij thuis was kreeg ik al een bericht dat hij het gezellig vond. Vandaag al weer bijgekletst.
Moest ook een beetje gniffelen om een ander topic, want hij wenste mij in een gesprek nog een fijne moederdag. :P En dat terwijl ik niet zijn moeder ben, maar hij wel weet dat ik kinders heb.

Ik ben zeker geprikkeld om te kijken waar dit naartoe gaat, zeg maar. :sun:
Attent van hem. Ik vind het positief klinken allemaal, op naar date twee!
Alle reacties Link kopieren
KataTonDemonaEaytoy schreef:
10-05-2020 17:27
Jazeker. Toen hij thuis was kreeg ik al een bericht dat hij het gezellig vond. Vandaag al weer bijgekletst.
Moest ook een beetje gniffelen om een ander topic, want hij wenste mij in een gesprek nog een fijne moederdag. :P En dat terwijl ik niet zijn moeder ben, maar hij wel weet dat ik kinders heb.

Ik ben zeker geprikkeld om te kijken waar dit naartoe gaat, zeg maar. :sun:
Wat leuk! Veel date plezier :)
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
10-05-2020 18:04
Wat leuk! Veel date plezier :)
Komt wel goed, geloof ik. Zal als er weer wat leuks gebeurd, zeker even updaten.
Alle reacties Link kopieren
Nou, weer wat leuks. Ik kreeg gisteren een grote bos met bloemen bezorgd van date, dus die maakt er wel werk van. :-)
Wat leuk Kata.
En ik lees af en toe wat van je op het forum en de verliefdheid en liefde is welkom :heart:
Alle reacties Link kopieren
En dat voor iemand die niet modern kon daten ;)

Leuk te lezen dat het zo goed gaat :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Hij is echt heel attent. En verliefd :heart:
Hoe sta jij er in? Tweede date al gepland?
Alle reacties Link kopieren
Wauw, leuk, Kata!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven