Ik loop te hard van stapel

22-07-2019 20:23 27 berichten
Het is net een paar weken uit na een relatie van een aantal jaar. Ik had pas voor de grap een dating app geïnstalleerd. Gewoon om een beetje af te reageren ofzo. Uiteindelijk was er een match waarmee ik na een tijdje chatten toch mee had afgesproken. Ik had toch niks te verliezen. Dacht ik...

Het probleem is dat ik vanaf de seconde dat ik hem irl zag echt gelijk stapel was. We hebben nog maar 3 dates gehad en ik heb mezelf totaal niet meer onder controle. Ik wil hem niet weg jagen dus ik probeer met alle macht mijn hoofd koel te houden. Maar dat is dus knap lastig.

Ik weet niet of hij al iets voor mij voelt. Ik zou denken van wel, maar dat komt misschien omdat ik het te graag wil zien en ik gewoon blind ben voor de optie dat het misschien helemaal niet wederzijds is.

Ik heb het zo zwaar te pakken dat ik niet meer normaal functioneer (eten, slapen en sporten lukt niet meer). Ik heb het gevoel dat ik overloop. Ik vind het eigenlijk ook niet leuk meer omdat ik zo bang ben dat hij mijn hart gaat breken.

Dus ja... wat nu?
Kansloze missie of toch er voor gaan?
Dat afknappen op iets vind ik altijd zo overrated. Wanneer je iemand echt leuk vind moet t wel iets heel ernstigs zijn om zogenaamd op af te knappen.

Dit klinkt gewoon als dat hij je niet leuk genoeg vindt, sorry.
Maar echt, hier kom je wel over heen en waarschijnlijk sneller dan je denkt. Stukje rouw van je vorige relatie zit er nog, daarom voelt deze zo heftig.
vivautrecht85 schreef:
24-07-2019 17:30
Het valt me altijd op dat zoveel mensen die op een datingapp zitten, zeggen dat het voor de grap is, voor de afleiding. Alsof het een schande is om te zeggen dat je serieus op zoek bent.
true

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven