Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
quote:Ksenija schreef op 27 december 2010 @ 21:41:

Snuggyn: ik heb niet gezegd dat je kind wat tekort komt. Alleen vind ik het raar dat je als moeder zijnde gedrag vertoont van een puber (en ook gaat naar een puber) Los van de afstand, het niet kennen e.d. Ik heb een beetje het idee dat je je jeugd wilt inhalen, wat ook aansluit op het moeder zijn op jonge leeftijd. Het lijkt me alleen zo zonde als je er naief tegenaankijkt en je kunt niet alleen opzwepende teksten verwachten, maar juist ook een kritische, heldere noot.

Desalniettemin wens ik je een fijn weekend!Wat jij vind moet je naar de politie brengen!
quote:Ksenija schreef op 27 december 2010 @ 21:41:

Snuggyn: ik heb niet gezegd dat je kind wat tekort komt.

Alleen vind ik het raar dat je als moeder zijnde gedrag vertoont van een puber (en ook gaat naar een puber) Los van de afstand, het niet kennen e.d. Ik heb een beetje het idee dat je je jeugd wilt inhalen, wat ook aansluit op het moeder zijn op jonge leeftijd. Het lijkt me alleen zo zonde als je er naief tegenaankijkt en je kunt niet alleen opzwepende teksten verwachten, maar juist ook een kritische, heldere noot.

Desalniettemin wens ik je een fijn weekend!

Helder en kritisch? Eerder slecht onderbouwd en oordelend.
quote:Snyggin schreef op 27 december 2010 @ 21:54:

Nou ik ben iig blij dat je toon toch alweer wat anders is dan in je andere posts Ksenija, want die waren niet kies om het zo op de man te spelen, hoop dat je dat toch wel een béétje kan inzien, toon...muziek enzo?

En nee hoor ik ken mijn verantwoordelijkheden en wilde graag jong moeder worden. Op zijn leeftijd was ik dat al nota bene dus van puber is toch écht geen sprake. Hij had natuurlijk geen bordje om z'n nek hangen met zijn leeftijd. Dacht wel dat ie misschien 2 jaar jonger zou zijn gezien de leeftijd van de anderen maar zó jong dat niet nee. En nu is het wel zo...so be it. Hij maakt mij blij, is charmant, zorgzaam en gewoon een hele fijne kerel, en dat koester ik even als je het niet erg vindt

Het is zooo ontzettend leuk om te lezen hoe je hierin staat! En hoe je hiervan geniet, dat ik niet anders kan zeggen, ga ervoor!

Maar nogmaals, ga niet in op de posts van Ksenija, ze lijkt nu wat tam, maar je kent het spreekwoord toch wel he? iets met vos en streken. Ga aub geen verantwoording afleggen, dat wordt geheid tegen je gebruikt! zooo zonde van dit leuke topic!
Ach lieve Zuigstengel (en anderen)

Ik ben zo dat zelfs een Ksenija mij niet van de wijs kan brengen.

Lekker even

en vooruit ook Ksenija mag meedoen, gewoon omdat ik happy ben
Ik weet niet of ik een grouphug met Ksenija kan handelen, maar vooruit, ik doe mee

Wat sympathiek!
Zie je zo kan het ook....zo ben ik wel weer

wat een liefde op een doorsnee maandagavond
quote:Snyggin schreef op 27 december 2010 @ 22:05:

Ach lieve Zuigstengel (en anderen)

Ik ben zo dat zelfs een Ksenija mij niet van de wijs kan brengen.

Lekker even

[afbeelding]

en vooruit ook Ksenija mag meedoen, gewoon omdat ik happy ben Vind je het erg als ik me er tussenuit wurm.....
quote:Zuigstengel schreef op 27 december 2010 @ 22:16:

[...]

Vind je het erg als ik me er tussenuit wurm.....

Be my guest, drunk

O ja, zoals je aangaf als je iets vind moet je het naar de Kit brengen
Jajaja nu weten we het wel weer, ik heb je mijn hand toegereikt en nu is het wel weer leuk geweest Ksen.
Was ik ook blij mee, hoor.
quote:Ksenija schreef op 27 december 2010 @ 22:18:

[...]

Be my guest, drunk

O ja, zoals je aangaf als je iets vind moet je het naar de Kit brengen

Hahahaha!! drunk, dat gaat over , maar geestelijke armoe niet!

Oww en voor ik het vergeet! Je bent ook heel erg origineel, maar dat wist je vast wel...
quote:Ksenija schreef op 27 december 2010 @ 22:25:

Was ik ook blij mee, hoor.Zou je je opmerkingen dan wat beleefder/ respectvoller neer kunnen zetten? Dan blijft het voor TO en voor ons een fijn topic om mee te schrijven.
quote:Klontje schreef op 27 december 2010 @ 22:28:

[...]

Zou je je opmerkingen dan wat beleefder/ respectvoller neer kunnen zetten? Dan blijft het voor TO en voor ons een fijn topic om mee te schrijven.Ik zal die dronkenlap negeren.
quote:Ksenija schreef op 27 december 2010 @ 22:38:

[...]

Ik zal die dronkenlap negeren.Je reageert op mijn posting waarin ik je vraag respectvoller te reageren, en dit is je reactie? Ongelooflijk.
Ik heb je reactie trouwens gemeld wegens beledigend en misplaatst in het kader van dit topic.
quote:Klontje schreef op 27 december 2010 @ 22:43:

Ik heb je reactie trouwens gemeld wegens beledigend en misplaatst in het kader van dit topic.Goed zo Klontje....Ik wilde net een melding maken tot ik je post zag! Kan het natuurlijk alsnog doen!
Jammer dat het weer zo moet zeg
quote:Zuigstengel schreef op 27 december 2010 @ 22:50:

[...]

Goed zo Klontje....Ik wilde net een melding maken tot ik je post zag! Kan het natuurlijk alsnog doen!Misschien kan je alsnog melding doen en meteen vragen of de Angel de off-topic berichten wil verwijderen? Is wel zo fijn voor TO denk ik.
Ik heb het gemeld!

*knip*
Gelezen!
quote:Snyggin schreef op 27 december 2010 @ 22:55:

Jammer dat het weer zo moet zeg Maak je niet druk, over bijna twee dagen lig je heerlijk ontspannen op een berenvel voor de open haard
quote:Klontje schreef op 27 december 2010 @ 23:08:

[...]

Maak je niet druk, over bijna twee dagen lig je heerlijk ontspannen op een berenvel voor de open haard Met een heerlijk glaasje Sjampoepel!
Beeeeeeh! melden? Bij wie? Die angels/moderaters? Nooit meer beroep op ze doen lijkt me mooiste actie eigenlijk!
Jullie weten toch wel dat ze daar niet gewoon alcohol in de winkel kunnen kopen in de winkel zoals wij?

Daarvoor moeten ze (alles wat meer dan 3.5%) heeft naar een staatswinkel "systembolaget" ...en dat ging ie woensdag in ieder geval doen Dussss nog even en ik kan zeggen "overmorgen"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven