Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!

*zucht*
Snyggin, dan neem jij toch een fles Sjampoepel mee? of mag dat ook niet?
quote:Zuigstengel schreef op 27 december 2010 @ 23:32:

Snyggin, dan neem jij toch een fles Sjampoepel mee? of mag dat ook niet?Is het niet poppel? Poepel klinkt ook niet zo smakelijk
Koop je toch gewoon tax free op Schiphol en na aankomst op de bestemming? Dat laatste is weer afhankelijk welke bestemming binnen Scandinavië - op sommige luchthavens kan je ook nog tax fee inkopen doen na aankomst.

Harstikke leuk - O&N in het hoge noorden vieren
quote:Klontje schreef op 27 december 2010 @ 23:34:

[...]

Is het niet poppel? Poepel klinkt ook niet zo smakelijk Eejjj....het is brabant hier eej, en dan is het poepel!
quote:Zuigstengel schreef op 27 december 2010 @ 23:35:

[...]

Eejjj....het is brabant hier eej, en dan is het poepel! Dah vinde ik keigek!
Waarom die zucht Klontje?

Nou hij ging een fles halen en ik scoor d'r wel eentje op de luchthaven. Ik heb alleen zo'n stewardessentrolley mee daar past niet een doos champagne in helaas
quote:Klontje schreef op 27 december 2010 @ 23:37:

[...]

Dah vinde ik keigek! Tis gek eej mun jong!
quote:Snyggin schreef op 27 december 2010 @ 23:38:

Waarom die zucht Klontje?

Nou hij ging een fles halen en ik scoor d'r wel eentje op de luchthaven. Ik heb alleen zo'n stewardessentrolley mee daar past niet een doos champagne in helaas Een zucht als in dat ik even met je mee aan het zwijmelen was.
quote:Zuigstengel schreef op 27 december 2010 @ 23:38:

[...]

Tis gek eej mun jong!
ahhh voor Klontje

Ik zit nog tot 12 uur effe te zwijmelen en dan is ie weer op msn, kan ik weer sickening sweet zijn
Haha! Zoiets? Veel msn-plezier, ik ga maar eens slapen.
Hahaha ja precies zo en dan blij zijn dat je mekaar niet ziet, met van die blosjes op de wangen

Slaap lekker Klontje!
Dankje! Msnse
hej TO! Leuk verhaal! Mijn ervaring in het midden van Scandinavie is dat de lokale bevolking zich redelijk sjiek kleedt met oud en nieuw, zeker in de steden (avondkleding). Als dat feestje van je date nog doorgaat, moet je misschien even naar de dresscode vragen.
Hey goed tip van je Nomad, ga ik vragen!
Is t gezellig op msn? Of ben je al gaan slapen?
haha nee hoor deze die hard zit er nog ;)
Ok

Ben echt super benieuwd hoe het gaat lopen! Lees en leef gezellig met je mee de komende tijd.
Lief van je Strienenaar! Je bent niet de enige die benieuwd is (kan me niet snel genoeg gaan!). Had 'm ook verteld dat ik een topic had geopend...vond ie schattig haha.

Ook een nachtbraker trouwens of is er een andere reden dat je nu nog wakker bent?
Ben ook wel een nachtbraker ja. Maar nu zeker. Man is namelijk aan het werk en dan slaap ik nooit goed. Maar goed dat ik nu vakantie heb, want die nachten doen me geen goed als ik de dag erna moet werken!

Hoe heet die jongen trouwens?
Oh op die manier lekker he als je 's morgens heerlijk kunt blijven liggen dan!

Nou als je het niet heel erg vind hou ik dat lekker voor mijzelf

Maar het klinkt behoorlijk zweeds...en nee het was geen Knut haha
Prima hoor, was gewoon nieuwsgierig!

Ja kan wel blijven liggen maar ben altijd klaarwakker als manlief thuiskomt. Dus ben totaal gebroken die dag.

En morgen moet ie weer de nacht! :'(
Ohh jee hmm ja dat schiet dan zo niet op he

En door de dag ook geen uiltje knappen?
Nee dat kan ik ook niet echt. Heb dus gewoonlijk een chronisch slaaptekort. Ben echt jaloers op m'n man, die kan altijd slapen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven