Ik voel me verscheurd, hoe kom ik hierdoorheen :-(

zondag 9 maart 2008 om 13:58
quote:Liv schreef op 09 maart 2008 @ 11:10:
Ik haal ff deze zin eruit hoor: "
En nou heeft hij het tijdelijk uitgemaakt, waarschijnlijk komt hij wel bij me terug zegt hij. "
Zo, die houdt lekker de deur naar jou toe open zeg!
Meid, wees verstandig (ja, heeel moeilijk) en vergeet deze man! Ga verder met je eigen leven, mochten jullie zijn voorbestemd, komt het echt wel weer goed. Maar ga alsjeblieft niet zitten wachten.....
Hier kan ik niets meer aan toevoegen, zó mee eens. Hoewel het natuurlijk ok heel moeilijk is. Ik las net dat je zelf ook therapie overweegt, goed plan, kun je alleen maar sterker uitkomen.
Eerlijk gezegd zou ik er niet al te veel op hopen, dat hij bij je terug komt; heb weleens gelezen dat dat ná een therapie niet zo heel snel gebeurt. Dus doe jezelf een plezier en ga ook in therapie, je komt er beter uit, echt.
Ik haal ff deze zin eruit hoor: "
En nou heeft hij het tijdelijk uitgemaakt, waarschijnlijk komt hij wel bij me terug zegt hij. "
Zo, die houdt lekker de deur naar jou toe open zeg!
Meid, wees verstandig (ja, heeel moeilijk) en vergeet deze man! Ga verder met je eigen leven, mochten jullie zijn voorbestemd, komt het echt wel weer goed. Maar ga alsjeblieft niet zitten wachten.....
Hier kan ik niets meer aan toevoegen, zó mee eens. Hoewel het natuurlijk ok heel moeilijk is. Ik las net dat je zelf ook therapie overweegt, goed plan, kun je alleen maar sterker uitkomen.
Eerlijk gezegd zou ik er niet al te veel op hopen, dat hij bij je terug komt; heb weleens gelezen dat dat ná een therapie niet zo heel snel gebeurt. Dus doe jezelf een plezier en ga ook in therapie, je komt er beter uit, echt.

zondag 9 maart 2008 om 14:10
Vind dat er wel erg snel geconcludeerd word nu met therapie zus en zo.
Jeetje.
En dan ook nog erbij vermelden dat het vaak zo is dat het daardoor juist nog verder afstand word genomen.
Sorry ben niet zo van de therapie.Been there done that.
Evengoed kan het voor een ander juist wel bijdragen maar om nu te zeggen meteen hou er rekening mee blabla. dat het averechts werken zal?????
Ja zo lul je Gismo ook de therapie in m.i.
Jeetje.
En dan ook nog erbij vermelden dat het vaak zo is dat het daardoor juist nog verder afstand word genomen.
Sorry ben niet zo van de therapie.Been there done that.
Evengoed kan het voor een ander juist wel bijdragen maar om nu te zeggen meteen hou er rekening mee blabla. dat het averechts werken zal?????
Ja zo lul je Gismo ook de therapie in m.i.
zondag 9 maart 2008 om 14:12
zondag 9 maart 2008 om 14:16
Heel vele sterkte Gizmo. Het is echt een lastige situatie en ik weet niet veel meer toe te voegen dan de rest al heeft gezegd. Maar ik vind het wel knap hoe jij hierin staat. Toch door willen gaan met je eigen dingen en niet helemala de deur dichtgooien voor nu.
Toch zou je er msischien goed aan doen om nu vooral aan jezelf te denken... wat heb jij nodig om je iets minder leeg te voelen, en wat is goed voor jou. Want zou het wel goed voor jou zijn om in deze periode contact te hebben met hem ? Ik denk dat je dat wel kunt maar denk daarbij wel na over duidelijke grensen. Want hem blijven spreken maar dat het toch nog uit is kan ook ontzettend veel pijn gaan doen.
Sterkte meis!
Toch zou je er msischien goed aan doen om nu vooral aan jezelf te denken... wat heb jij nodig om je iets minder leeg te voelen, en wat is goed voor jou. Want zou het wel goed voor jou zijn om in deze periode contact te hebben met hem ? Ik denk dat je dat wel kunt maar denk daarbij wel na over duidelijke grensen. Want hem blijven spreken maar dat het toch nog uit is kan ook ontzettend veel pijn gaan doen.
Sterkte meis!
zondag 9 maart 2008 om 14:19
quote:Gizmo099 schreef op 09 maart 2008 @ 14:13:
Ik weet het zelf niet wat ik van therapie moet denken. Weet ook niet of het goed zal zijn. Heb ook weer meningen gehoord (van mensen om me heen) het haalt eerst alles overhoop weer wat afgesloten is.
Dat bedoel ik dus.
Hier iemand uit de naaste omgeving de boel volledig kwijt was.Er waren ook veel dingen achter elkaar haar overkomen,okee.Heftig.
Toch is ze opgenomen.Gedwongen opname.Okee kan goed zijn even.Prima.
Ze sprak me laatst aan en de hele ratteplan kwam eruit nu waar ze nu mee bezig is allemaal dingen van vroeger er (weer) bijgehaald dan denk ik HUH?Versuft van medicijnen e.d.
Ik werk er zelf en zie genoeg waarvan ik denk die komen er in en komen er nog gekker weer uit.
Okee dit is een heftig voorbeeld wat niet te vergelijken is met therapie.
Ik weet het zelf niet wat ik van therapie moet denken. Weet ook niet of het goed zal zijn. Heb ook weer meningen gehoord (van mensen om me heen) het haalt eerst alles overhoop weer wat afgesloten is.
Dat bedoel ik dus.
Hier iemand uit de naaste omgeving de boel volledig kwijt was.Er waren ook veel dingen achter elkaar haar overkomen,okee.Heftig.
Toch is ze opgenomen.Gedwongen opname.Okee kan goed zijn even.Prima.
Ze sprak me laatst aan en de hele ratteplan kwam eruit nu waar ze nu mee bezig is allemaal dingen van vroeger er (weer) bijgehaald dan denk ik HUH?Versuft van medicijnen e.d.
Ik werk er zelf en zie genoeg waarvan ik denk die komen er in en komen er nog gekker weer uit.
Okee dit is een heftig voorbeeld wat niet te vergelijken is met therapie.
zondag 9 maart 2008 om 14:25
zondag 9 maart 2008 om 14:29
Och jeetje sjit, heb ik je nu angst aangepraat met dat verhaal.Niet mijn intentie!
Ik zei al hégedwongen opname.Is heel wat anders dan therapie.
Is hij al in therapie of heeft dat nog kortgesloten te worden?
Is een eerstelijns psycholoog niet iets?
Ik heb daar veel aangehad zelf en geloof me in zat ook flink brak.
Eerst een een aantal gesprekken en vandaaruit kijken hoe verder en wanneer nodig dán pas therapie?
Ikprbeer mee te denken met je.
Blijf erbij therapie vind ik zo'n stap zeg.
Ik zei al hégedwongen opname.Is heel wat anders dan therapie.
Is hij al in therapie of heeft dat nog kortgesloten te worden?
Is een eerstelijns psycholoog niet iets?
Ik heb daar veel aangehad zelf en geloof me in zat ook flink brak.
Eerst een een aantal gesprekken en vandaaruit kijken hoe verder en wanneer nodig dán pas therapie?
Ikprbeer mee te denken met je.
Blijf erbij therapie vind ik zo'n stap zeg.