Ik voel me verscheurd, hoe kom ik hierdoorheen :-(

09-03-2008 10:36 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Gizmo je hebt gelijk hoor.Zolang je contact onderhoudt kom je niet tot jullie zelf wat wel belangrijk is willen jullie samen ooit door kunnen.

Je bent en blijft dan op een of ander manier je bezig houden met elkaar wat nu gewoon geen goede uitkomst bied voor de komende tijd/lange termijn.Heel cliché>tijd zal het zeggen.

Sterkte.
Hoi Gizmo, je slaat je hartstikke goed door deze moeilijke tijd hoor. En waarom dat gevoel ineens weg is, snap ik ook niet. Ik vind wel dat je enorm bent gegroeit als persoon in een jaar tijd, en dat vertaalt zich straks ook in een goede relatie denk ik. Je weet echt wat je aan jezelf hebt, en je tere plekken, ben je echt mee vooruitgegaan. Maar ik snap dat je het nu moeilijk blijft vinden, maar dat is voor iedereen zo. Groetjes kreeft
Gizmo, volgens mij begin je gewoon een persoonlijkheid te worden. Wat je hebt meegemaakt, is niet meer je zwakte, maar je sterkte.
Hey Gizmo,

Ik wil je veel sterkte wensen! Ik heb hetzelfde als jou meegemaakt afgelopen jaar. Ga je eigen weg (is moeilijk, ik weet het) en leef je eigen leven!
Afsluiten is moeilijk,maar opent ook weer een nieuw pad.

You go girl.
Gizmo is back on track!!!

Doorgaan zo meissie, je doet het fantastisch!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven