ik wil een ,kind hij niet
woensdag 5 november 2008 om 17:29
Mijn man is weduwenaar met 2 kinderen,43 jaar
Zelf ben ik gescheiden en heb 2 kinderen.Ik ben 32jaar.
Mijn wens om samen een kind te hebben is zo groot dat dit gedurende de laatste 6 maand een dominante rol binnen onze relatie begint te spelen.
Ik ondernam al het onmogelijke om er samen uit te komen.
Thuis voel ik me zo ongelukkig.
Hij zou wel een kind met me willen maar het feit dat er al zijn kan hij niet aan.
Ik wordt gek van de gedachte dat onze verledens ons verder leven zo bepalen.
Zelf ben ik gescheiden en heb 2 kinderen.Ik ben 32jaar.
Mijn wens om samen een kind te hebben is zo groot dat dit gedurende de laatste 6 maand een dominante rol binnen onze relatie begint te spelen.
Ik ondernam al het onmogelijke om er samen uit te komen.
Thuis voel ik me zo ongelukkig.
Hij zou wel een kind met me willen maar het feit dat er al zijn kan hij niet aan.
Ik wordt gek van de gedachte dat onze verledens ons verder leven zo bepalen.

woensdag 5 november 2008 om 17:34
woensdag 5 november 2008 om 17:36
Je verleden is ook je heden, lijkt mij. Jullie hebben samen al 4 (thuiswonende?) kinderen en dat is best heel veel. Ook qua (financiële) verantwoordelijkheid. Dat hij niet nog een vijfde kind wil, kan ik me iets bij voorstellen, eerlijk gezegd.
Maar als bij jou het verlangen dermate groot is, heb je nu dus wel een probleem. Uiteindelijk heb je twee keuzes: 1) bij hem blijven en je erbij neerleggen of 2) bij hem weggaan en een andere partner zoeken die nog wel een kinderwens heeft.
Sterkte!
Maar als bij jou het verlangen dermate groot is, heb je nu dus wel een probleem. Uiteindelijk heb je twee keuzes: 1) bij hem blijven en je erbij neerleggen of 2) bij hem weggaan en een andere partner zoeken die nog wel een kinderwens heeft.
Sterkte!

woensdag 5 november 2008 om 17:40
woensdag 5 november 2008 om 17:41
Ik denk dat je wel uit moet kijken dat jouw wens niet jullie relatie de nek om draait. Ik kan me voorstellen dat jij en je vriend, maar ook zijn oudste dochter op deze manier steeds verder uit elkaar komen te staan.
Ik kan best begrijpem dat je nog een kind wilt, maar wil je dat ook ten koste van alles?
Ik kan best begrijpem dat je nog een kind wilt, maar wil je dat ook ten koste van alles?
The time is now
woensdag 5 november 2008 om 17:45
trouwen kan niet want dan is hij zijn weduwenaarspensioen kwijt wat betekend fulltime werken.
we gingen al 5 dagen uit elkaar.een ganse verhuis...huilen,afzien,verdriet...we kunnen niet zonder elkaar maar vanaf het moment dat ik samen met het gezin in huis ben voel ik een leegte ...ook als mijn kinderen er zijn;
het gemis is de band met hem...samen echt mama en papa zijn.
samen naar een kind kijken en opvoeden,samen genieten van de vrucht van onze liefde
samen één zijn
we gingen al 5 dagen uit elkaar.een ganse verhuis...huilen,afzien,verdriet...we kunnen niet zonder elkaar maar vanaf het moment dat ik samen met het gezin in huis ben voel ik een leegte ...ook als mijn kinderen er zijn;
het gemis is de band met hem...samen echt mama en papa zijn.
samen naar een kind kijken en opvoeden,samen genieten van de vrucht van onze liefde
samen één zijn
woensdag 5 november 2008 om 17:46
quote:coupke schreef op 05 november 2008 @ 17:37:
als ik alleen ben zonder mijn kinderen kan ik me niet aarden in ons gezin.
Dit klinkt niet echt gezond vind ik. Je kunt je kinderen toch niet verantwoordelijk stellen voor jouw welbevinden.
Je moet jezelf echt onder handen nemen, want dit gedrag kan tot hele grote problemen gaan leiden als je kinderen ouder worden.
En is dat ook niet de achterliggende gedachte van je kinderwens: weer een kleintje dat echt helemaal van -en bij- jou is??
als ik alleen ben zonder mijn kinderen kan ik me niet aarden in ons gezin.
Dit klinkt niet echt gezond vind ik. Je kunt je kinderen toch niet verantwoordelijk stellen voor jouw welbevinden.
Je moet jezelf echt onder handen nemen, want dit gedrag kan tot hele grote problemen gaan leiden als je kinderen ouder worden.
En is dat ook niet de achterliggende gedachte van je kinderwens: weer een kleintje dat echt helemaal van -en bij- jou is??
woensdag 5 november 2008 om 17:49
woensdag 5 november 2008 om 17:50
Nav van je post van 17:45 u.: je stelt het wel allemaal heel erg romantisch, roze-wolkerige voor (ik krijg er eerlijk gezegd braakneigingen van).
Ik vind het dieptriest dat je blijkbaar niet van hem kunt houden om wie hij is, maar dat je pas een echte band met hem kunt voelen als jullie papa en mama zouden zijn van een kind.
En dat samen genieten van de vrucht van jullie liefde...... sorry hoor, maar dat vind ik eerder een zin uit een slappe roman, dan dat het iets met de werkelijkheid te maken heeft.
Ik vind het dieptriest dat je blijkbaar niet van hem kunt houden om wie hij is, maar dat je pas een echte band met hem kunt voelen als jullie papa en mama zouden zijn van een kind.
En dat samen genieten van de vrucht van jullie liefde...... sorry hoor, maar dat vind ik eerder een zin uit een slappe roman, dan dat het iets met de werkelijkheid te maken heeft.
En ik snap zijn oudste dochter ook wel. Ze is een puber en ze heeft geen moeder!!!! Haar vader heeft een nieuwe vriendin die bij haar in huis woont + 2 stiefbroers/zusjes. Gun dat kind een beetje ruimte en probeer een vriendin voor haar te zijn.
Zorg dat de mensen die nú deel uitmaken van je gezin gelukkig worden/blijven en staar je niet blind op een kind van jullie beiden.
Zorg dat de mensen die nú deel uitmaken van je gezin gelukkig worden/blijven en staar je niet blind op een kind van jullie beiden.
woensdag 5 november 2008 om 17:51
woensdag 5 november 2008 om 17:53
we wonen in mijn huis en fulltime werken is voor hem ook zijn veiligheid van vroeger loslaten en alles op alles zetten om met mij door het leven te gaan.
hij is bang om hem te binden op alle vlak.
alleen de fun en samen de kids opvoeden en dan begint het echte leven voor hem
mijn zoontje is 3, ik kan niet zomaar alleen fun hebben
hij is bang om hem te binden op alle vlak.
alleen de fun en samen de kids opvoeden en dan begint het echte leven voor hem
mijn zoontje is 3, ik kan niet zomaar alleen fun hebben

woensdag 5 november 2008 om 17:55
quote:coupke schreef op 05 november 2008 @ 17:51:
nee,ik geef mijn kinderen met plezier aan hun papa,ze moeten hem kennen en hem altijd in hun hart sluiten.
ik zou zo graag nog eens voelen wat het is om samen weer die band te hebben maar nu met de juiste persoon.
dat kind is de lijm tussen ons allen
of zorgt juist voor 'n definitieve breuk
klinkt echt erg onvolwassen om 'n kind te willen gebruiken om je relatie te beklinken
kan me de reactie van je vriend goed voorstellen dat hij er 2 van zichzelf meer dan genoeg vindt en dan nog 2 inwonende van jou, 't zal gaan zeker? en dat zijn kinderen er helemaal niet op zitten te wachten dat er nog zo'n kleine jankerd in huis komt kan ik me helemaal voorstellen
neem samen gezellig 'n hond ofzo
nee,ik geef mijn kinderen met plezier aan hun papa,ze moeten hem kennen en hem altijd in hun hart sluiten.
ik zou zo graag nog eens voelen wat het is om samen weer die band te hebben maar nu met de juiste persoon.
dat kind is de lijm tussen ons allen
of zorgt juist voor 'n definitieve breuk
klinkt echt erg onvolwassen om 'n kind te willen gebruiken om je relatie te beklinken
kan me de reactie van je vriend goed voorstellen dat hij er 2 van zichzelf meer dan genoeg vindt en dan nog 2 inwonende van jou, 't zal gaan zeker? en dat zijn kinderen er helemaal niet op zitten te wachten dat er nog zo'n kleine jankerd in huis komt kan ik me helemaal voorstellen
neem samen gezellig 'n hond ofzo