ik wil een ,kind hij niet

05-11-2008 17:29 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is weduwenaar met 2 kinderen,43 jaar

Zelf ben ik gescheiden en heb 2 kinderen.Ik ben 32jaar.

Mijn wens om samen een kind te hebben is zo groot dat dit gedurende de laatste 6 maand een dominante rol binnen onze relatie begint te spelen.

Ik ondernam al het onmogelijke om er samen uit te komen.

Thuis voel ik me zo ongelukkig.

Hij zou wel een kind met me willen maar het feit dat er al zijn kan hij niet aan.

Ik wordt gek van de gedachte dat onze verledens ons verder leven zo bepalen.
Ik geloof niets van dit topic. Je kunt toch niet echt zo denken?

Zo inhalig met levende wezens. Heb je samen 4 kinderen, moet je er nog eentje. Wanneer is het genoeg?

Inderdaad, neem een hond ofzo. Of ga wat aan je relatie doen als er lijm nodig is.
Coupke, niet om lullig te doen, maar het lijkt er meer op dat je koste wat kost je zin wilt krijgen i.p.v dat je tot een gezamenlijke oplossing komt. Het lijkt erop dat je niks doet met de reacties die je krijgt en alleen maar doorgaat je eigen visie te beargumenteren....
The time is now
Aan je schrijfwijze te zien kom je uit Belgie, misschien verklaart dat de "zware" manier van schrijven. Vind het nogal dramatisch neergezet.
Niet snuiven, hoor, die lijm, word je nog warriger van!
inwonend, ik sloof me al die tijd al uit om deze relatie staande te houden en die kinderen een opvoeding te geven...mag ik nog vrouw zijn.

we wonen in mijn huis, ik werk fulltime zelfstandig en doe zeker mijn aandeel

dat bewees ik al genoeg in het verleden
Zijn uitkering stopte toch op het moment dat jullie samen gingen wonen ????
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:coupke schreef op 05 november 2008 @ 17:56:

ik voel me ook niet genoeg geliefd als we nu betrekking hebben.

ik voel me enkel goed en net genoeg voor het positieve in zijn leven maar dromen van een nieuwe toekomst samen is voor hem beangstigend met een kind erbijkan ik me heeeeeeel goed voorstellen dat iemand geen vertrouwen heeft in 'n relatie waarvoor de vrouw 'n kind nodig heeft waarmee ze hem kan vastleggen
quote:carbonara schreef op 05 november 2008 @ 17:57:

Aan je schrijfwijze te zien kom je uit Belgie, misschien verklaart dat de "zware" manier van schrijven. Vind het nogal dramatisch neergezet.Belgen kunnen prima luchtig schrijven
kan dramatisch klinken.

beleef het ook zo ..;en een kind is geen hond
dus wat zou u doen
quote:coupke schreef op 05 november 2008 @ 17:58:

inwonend, ik sloof me al die tijd al uit om deze relatie staande te houden en die kinderen een opvoeding te geven...mag ik nog vrouw zijn.

we wonen in mijn huis, ik werk fulltime zelfstandig en doe zeker mijn aandeel

dat bewees ik al genoeg in het verledenje vriend werkt toch niet? als jij wel werkt dan is hij toch degene die op de kinders past en het huishouden doet?
Jij mag volgens mij best vrouw zijn. Maar dat kan toch ook zonder nog een keer te baren?
Ik hoop dat je vriend zo wijs is geweest om zich te laten steriliseren. Heb zomaar 't gevoel dat ie er anders vandaag of morgen ingeluisd gaat worden.
quote:coupke schreef op 05 november 2008 @ 18:01:

dus wat zou u doenOm je relatie te redden, of om je zin te krijgen?
The time is now
quote:Charlotte69 schreef op 05 november 2008 @ 18:02:

Jij mag volgens mij best vrouw zijn. Maar dat kan toch ook zonder nog een keer te baren?als ze een vrouw wil zijn moet ze zich juist niet als fokkoe opwerpen, maar zich als 'n vrouwelijke vrouw gaan gedragen en leuke sexy dingen met haar vriend doen
quote:coupke schreef op 05 november 2008 @ 18:01:

dus wat zou u doen

Wat moeten we hier nu op antwoorden? Moeten wij voor jou een beslissing nemen?

Krijg nu ook wel heel sterk het gevoel dat deze discussie fake is.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 november 2008 @ 17:59:

Zijn uitkering stopte toch op het moment dat jullie samen gingen wonen ????hij plaatste zijn adres bij zijn ouders...dus officieel woont hij zelfs niet bij me
Breng haar niet op ideeen Elninjoo! Brr...

Jezus, als je je enkel vrouw voelt met een dikke buik en uitgescheurde yoni op 't end, dan voel ik me vanaf vandaag man hoor. Kom nu.
Aangezien je zelf gescheiden bent heb je dus al wel ondervonden dat kinderen niet effectief zijn als lijm. Liefde, respect, waardering en vertrouwen plakken doorgaans beter.
Jij moet je bij je vriend juist vrouw voelen anders schort er wat aan jullie relatie,de liefde moet de lijm zijn en niet een kind,liefde staat voor verbondenheid en geborgenheid;begin niet aan een kind als je dat niet voor elkaar voelt,daar neem je toch geen kind voor,waar ben je in godsnaam dan mee bezig!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
nee een mening

jullie zijn cru en bekijken het hard
Klinkt als een lekkere relatie. Waarom ga je niet gewoon bij hem weg?
Ik lees ook dat je vriend de boel belazert met de uitkering?Wat willen jullie dan je kind meegeven qua eerlijkheid,triest....
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
quote:coupke schreef op 05 november 2008 @ 18:06:

nee een mening

jullie zijn cru en bekijken het hardNee mop, wij zijn nuchter en bekijken het realistisch. Neem een hobby, of ga een studie doen; dat lijkt me een stuk beter voor je zelfontplooiing dan een kind erbij om een belachelijke reden.
Ik vind jou hard! Waarom hou je helemaal geen rekening met zijn gevoelens of met de gevoelens van zijn puberende dochter? Is dat dan helemaal niet belangrijk voor je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven