ik wil een ,kind hij niet
woensdag 5 november 2008 om 17:29
Mijn man is weduwenaar met 2 kinderen,43 jaar
Zelf ben ik gescheiden en heb 2 kinderen.Ik ben 32jaar.
Mijn wens om samen een kind te hebben is zo groot dat dit gedurende de laatste 6 maand een dominante rol binnen onze relatie begint te spelen.
Ik ondernam al het onmogelijke om er samen uit te komen.
Thuis voel ik me zo ongelukkig.
Hij zou wel een kind met me willen maar het feit dat er al zijn kan hij niet aan.
Ik wordt gek van de gedachte dat onze verledens ons verder leven zo bepalen.
Zelf ben ik gescheiden en heb 2 kinderen.Ik ben 32jaar.
Mijn wens om samen een kind te hebben is zo groot dat dit gedurende de laatste 6 maand een dominante rol binnen onze relatie begint te spelen.
Ik ondernam al het onmogelijke om er samen uit te komen.
Thuis voel ik me zo ongelukkig.
Hij zou wel een kind met me willen maar het feit dat er al zijn kan hij niet aan.
Ik wordt gek van de gedachte dat onze verledens ons verder leven zo bepalen.
woensdag 5 november 2008 om 17:57
woensdag 5 november 2008 om 17:57
woensdag 5 november 2008 om 17:58

woensdag 5 november 2008 om 17:59
quote:coupke schreef op 05 november 2008 @ 17:56:
ik voel me ook niet genoeg geliefd als we nu betrekking hebben.
ik voel me enkel goed en net genoeg voor het positieve in zijn leven maar dromen van een nieuwe toekomst samen is voor hem beangstigend met een kind erbijkan ik me heeeeeeel goed voorstellen dat iemand geen vertrouwen heeft in 'n relatie waarvoor de vrouw 'n kind nodig heeft waarmee ze hem kan vastleggen
ik voel me ook niet genoeg geliefd als we nu betrekking hebben.
ik voel me enkel goed en net genoeg voor het positieve in zijn leven maar dromen van een nieuwe toekomst samen is voor hem beangstigend met een kind erbijkan ik me heeeeeeel goed voorstellen dat iemand geen vertrouwen heeft in 'n relatie waarvoor de vrouw 'n kind nodig heeft waarmee ze hem kan vastleggen

woensdag 5 november 2008 om 18:01
quote:coupke schreef op 05 november 2008 @ 17:58:
inwonend, ik sloof me al die tijd al uit om deze relatie staande te houden en die kinderen een opvoeding te geven...mag ik nog vrouw zijn.
we wonen in mijn huis, ik werk fulltime zelfstandig en doe zeker mijn aandeel
dat bewees ik al genoeg in het verledenje vriend werkt toch niet? als jij wel werkt dan is hij toch degene die op de kinders past en het huishouden doet?
inwonend, ik sloof me al die tijd al uit om deze relatie staande te houden en die kinderen een opvoeding te geven...mag ik nog vrouw zijn.
we wonen in mijn huis, ik werk fulltime zelfstandig en doe zeker mijn aandeel
dat bewees ik al genoeg in het verledenje vriend werkt toch niet? als jij wel werkt dan is hij toch degene die op de kinders past en het huishouden doet?

woensdag 5 november 2008 om 18:04
quote:Charlotte69 schreef op 05 november 2008 @ 18:02:
Jij mag volgens mij best vrouw zijn. Maar dat kan toch ook zonder nog een keer te baren?als ze een vrouw wil zijn moet ze zich juist niet als fokkoe opwerpen, maar zich als 'n vrouwelijke vrouw gaan gedragen en leuke sexy dingen met haar vriend doen
Jij mag volgens mij best vrouw zijn. Maar dat kan toch ook zonder nog een keer te baren?als ze een vrouw wil zijn moet ze zich juist niet als fokkoe opwerpen, maar zich als 'n vrouwelijke vrouw gaan gedragen en leuke sexy dingen met haar vriend doen

woensdag 5 november 2008 om 18:06
Jij moet je bij je vriend juist vrouw voelen anders schort er wat aan jullie relatie,de liefde moet de lijm zijn en niet een kind,liefde staat voor verbondenheid en geborgenheid;begin niet aan een kind als je dat niet voor elkaar voelt,daar neem je toch geen kind voor,waar ben je in godsnaam dan mee bezig!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
woensdag 5 november 2008 om 18:08