Internetdaten niet leuk

13-03-2012 12:12 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier eigenlijk vooral enthousiaste ervaringen met het internetdaten. Ik heb nu een aantal dates achter de rug en ik ben eigenlijk helemaal niet zo enthousiast meer. Het komt op mij best oppervlakkig over, mailen en ineens niets meer horen of niets meer horen na een date. Het wordt allemaal zo onpersoonlijk en vrijblijvend daardoor.

Ik vind het niet echt leuk.

ben ik nou de enige of moet ik het anders aanpakken of?
quote:sandra321 schreef op 13 maart 2012 @ 13:09:

[...]

Waarom?

Omdat daar heel veel mensen zitten waarbij het 1. alleen maar om seks gaat. 2. psychische problemen hebben 3. zo wanhopig zijn dat ze overal op reageren om maar een date te scoren, en zo kan ik nog wel een paar redenen opnoemen.

Neemt niet weg dat er natuurlijk ook normale personen tussen zitten, maar die zijn gezien de reacties en dates die ik heb gehad in de minderheid.

Daarom goed filteren en niet te lang wachten met een date.

Ik kom liever IRL iemand tegen.
Relatieplanet is juist de grootste seksdating-site van allemaal.
quote:Tia.Dalma schreef op 13 maart 2012 @ 12:47:

[...]

Sla overigens niet teveel acht op deze poster, sandra.Leuke post....
Ik ben ook niet zo enthousiast over RP. dat is overigens de enige dating site waar ik ooit ingeschreven ben geweest en ik vond veel contacten niet op een heeel leuke manier verlopen. Ik was ook niet bijzonder blij met de mannen die 'op mij af kwamen'. Behoudens eentje, met wie ik wel heel leuk contact had. Maar er zaten vooral vel weirdo's tussen, mensen die meteen alvast bij mij neerlegden hoe afgwezen ze zich voelden of hoe wanhopig ze waren, of mannen die vooral geintersseerd waren in welke cupmaat ik had of mannen mt rare voorstellen.

Ik had heel snel door dat ik het eigenlijk maar stomvervelend vond en ben er mee gestopt.
quote:martin81 schreef op 13 maart 2012 @ 13:18:

Relatieplanet is juist de grootste seksdating-site van allemaal.??
quote:typischtess schreef op 13 maart 2012 @ 13:14:

Het is net als in de kroeg 80% meuk als je dat weet en niet verwacht de prins op het witte paard tegen te komen komt het helemaal goed.

Ga voor een leuke avond en een nieuw verhaal en niet voor een sociale sollicitatie van matchen en DE KLIK

Nou dit dus.

Ik denk dat je met iemand van welke datingsite dan ook best een leuke avond kunt hebben en best een waardevolle vriendschap kunt opbouwen maar als je er van uit gaat dat je daar je ware liefde tegen het lijf loopt kun je wel eens behoorlijk teleurgesteld raken.

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk .
quote:Tia.Dalma schreef op 13 maart 2012 @ 12:47:

[...]

Sla overigens niet teveel acht op deze poster, sandra.

Dit vind ik niet bepaald erg netjes wanneer hij nu wel tamelijk serieus post in dit topic...

Overigens wel akkoord dat TO het gewoon niet zo serieus moet nemen. Ga geen hoge verwachtingen plakken aan iets, het is niet omdat je in 1 bepaalde vijver hebt zitten vissen dat elke vis die je krijgt zaligmakend is. Ik denk dat de insteek "zo snel mogelijk die ware vinden" een nogal foute insteek is, daarmee werk je alleen maar teleurstellingen in de hand wanneer het weer eens niet lukt. Neem de tijd om mensen als mensen te leren kennen en niet als potentiele partner / scharrel.
Zet vooral ook een eerlijk en kloppend beeld neer van je zelf.

Als je verkeerde verwachtingen schept is de kans dat een ander op jou afknapt en niets meer laat horen groter.
quote:amand1969 schreef op 13 maart 2012 @ 13:12:

[...]

Kun je aangeven wat jouw ervaringen zijn om die conclusie te trekken? Je hebt er zelf namelijk ook op gezeten. Dobber jij nu rond in het riool waar dat afvoerputje naar toe leidde?

Ach jee Armand heb ik met mijn reactie ergens opgetrapt? Zit je zelf op zo'n site?

En nee ik dobber niet rond in het riool, dat laat ik aan jou over.

Nou mijn ervaringen zijn dat het er wemelt van de vreemdgangers, personen met psychische problemen en wanhopige types die overal op reageren, het lezen van een profiel is al teveel gevraagd.

Uiteraard zullen er ook leuke mensen op die sites zitten, maar die zijn vér in de minderheid. Ik vond het zonde van mijn tijd.

Kom liever iemand IRL tegen.
quote:fru1t3lla schreef op 13 maart 2012 @ 13:30:

[...]

Neem de tijd om mensen als mensen te leren kennen en niet als potentiele partner / scharrel.

Ik sta er zelf wel open en relaxed in, maar voel meer de druk van de ander dat alles snel moet gaan, dat er meteen een super klik is bij de eerste ontmoeting en dat er dan ook meteen wat moet gebeuren. terwijl ik er meer voor de leuke avond ben en om de ander een beetje te leren kennen op een leuke manier.

Ik heb ook wel tweede dates gehad en de mannen waren ook enthousiast maar daarna niet meer. Misschien zit ik nu te denken ook wel doordat ik niet meteen 'ervoor ga' maar een beetje nuchter erin blijf staan.. Ben meestal niet zo snel verliefd
quote:sugarmiss schreef op 13 maart 2012 @ 13:30:

Zet vooral ook een eerlijk en kloppend beeld neer van je zelf.

Als je verkeerde verwachtingen schept is de kans dat een ander op jou afknapt en niets meer laat horen groter.Dat bedoel ik. Foto's van 10 jaar oud en 20 kilo lichter maken ook niet dat je iemand serieus neemt op een date. Daar zijn mannen namelijk heel goed in. En dan nog vreemd staan te kijken dat je geen zin hebt in een 2e date.
En vergeet vooral niet dat schrijvende daters soms een stuk minder leuk of juist leuker kunnen zijn IRL.

Ga dus niet met te hoge verwachtingen op date... en wacht idd niet te lang met daten.

Ik heb het ook geprobeerd, maar voelde voor mij te onnatuurlijk omdat het er zo dik bovenop ligt dat je een soort van op zoek bent... Ga lekker naar de kroeg, sporten, etc. Genoeg mannen die niet achter de computer zitten!
Ze vonden jou niet leuk geneog.
quote:carpedieme11 schreef op 13 maart 2012 @ 13:45:

Ze vonden jou niet leuk geneog.Dat zal, maar dat interesseert mij niet zo, het gaat er voor mij meer om of ik hun leuk genoeg vind. Wat ik niet zo fijn vind is het oppervlakkige gevoel wat ik bij de internetdates krijg dat gaat irl toch anders vandaar mijn vraag
quote:Aranea schreef op 13 maart 2012 @ 13:35:

[...]

Nou mijn ervaringen zijn dat het er wemelt van de vreemdgangers, personen met psychische problemen en wanhopige types die overal op reageren, het lezen van een profiel is al teveel gevraagd.

Tja, je zat zelf ook op zo'n site en je doet zó neerbuigend over de populatie daar. Doe een ander niet wat je zelf ... blabla bla
quote:sandra321 schreef op 13 maart 2012 @ 13:40:

[...]

Ik sta er zelf wel open en relaxed in, maar voel meer de druk van de ander dat alles snel moet gaan, dat er meteen een super klik is bij de eerste ontmoeting en dat er dan ook meteen wat moet gebeuren. terwijl ik er meer voor de leuke avond ben en om de ander een beetje te leren kennen op een leuke manier.

Ik heb ook wel tweede dates gehad en de mannen waren ook enthousiast maar daarna niet meer. Misschien zit ik nu te denken ook wel doordat ik niet meteen 'ervoor ga' maar een beetje nuchter erin blijf staan.. Ben meestal niet zo snel verliefd

Kan misschien inderdaad zo zijn dat je niet hun type was. Kan ook zo zijn dat je niet snel genoeg toehapte en ze andere bedoelingen hadden dan het zoeken van een partner.

Blijf gewoon jezelf en nuchter. Als er iemand tussenzit die serieus is, laat hij je echt niet zomaar vallen.
quote:fru1t3lla schreef op 13 maart 2012 @ 13:30:

[...]

Dit vind ik niet bepaald erg netjes wanneer hij nu wel tamelijk serieus post in dit topic...

*knikt instemmend* Het is ook heel erg relevant om een losse flodder over seksdating er tussendoor te gooien....

Fru1t, ik zeg dit soort dingen helemaal niet zo snel maar bij deze poster moge gelet op zijn gelijksoortig gedrag in andere topics die niet van hem zijn, dat er een patroon is.

En nu heeft ie al weer meer aandacht gekregen dan noodzakelijk. Basta dus
quote:amand1969 schreef op 13 maart 2012 @ 13:53:

[...]

Tja, je zat zelf ook op zo'n site en je doet zó neerbuigend over de populatie daar. Doe een ander niet wat je zelf ... blabla bla

Als ik vantevoren had geweten waar de populatie daar uit bestond had ik niet eens de moeite genomen om me daar aan te melden. Waarom denk je dat ik er af ben gegaan? Had niet langer zin om mijn tijd te verdoen met zielepootjes, alcoholisten en noem maar op.

Mag dat? Of moet ik jou daar toestemming voor vragen? Je zegt het maar hoor.

Overigens weet ik ook wel dat daar ook goede relaties uit voort kunnen komen. En dat is voor die personen natuurlijk hartstikke leuk.

Maar ik was er zo klaar mee. Errug he?
quote:sandra321 schreef op 13 maart 2012 @ 12:43:

[...]

Ook op d serieuze sites als relatieplanet? Ik kom er wel wat tegen waar ik mijn vraagtekens bij heb, maar die probeer ik er een beetje uit te filteren.Juist daar! En verder is 30% gebonden...
quote:martin81 schreef op 13 maart 2012 @ 13:18:

Relatieplanet is juist de grootste seksdating-site van allemaal.Na Lexa.
Het was hier inderdaad géén RP nee, maar ik geloof dat Lexa niet zo heel veel verschilt... Iets met een kans van 1 op 1 miljoen, dus daar gáán onze kansen om nog de Staatsloterij te winnen
quote:zoutopmijnhuid schreef op 13 maart 2012 @ 14:15:

[...]

Juist daar! En verder is 30% gebonden...Oh ik dacht dat het daar juist minder was, welke sites zijn er dan wel wat serieuzer?
quote:Aranea schreef op 13 maart 2012 @ 14:06:

[...]

Als ik vantevoren had geweten waar de populatie daar uit bestond had ik niet eens de moeite genomen om me daar aan te melden. Waarom denk je dat ik er af ben gegaan? Had niet langer zin om mijn tijd te verdoen met zielepootjes, alcoholisten en noem maar op.

Mag dat? Of moet ik jou daar toestemming voor vragen? Je zegt het maar hoor.

De rest dacht hetzelfde over jou, wellicht.
quote:zoutopmijnhuid schreef op 13 maart 2012 @ 14:18:

[...]

Na Lexa.Ik heb wel seks ja, getuige Timini#2 die nu rondjes flipflopt in mijn buik.
quote:sandra321 schreef op 13 maart 2012 @ 14:19:

[...]

Oh ik dacht dat het daar juist minder was, welke sites zijn er dan wel wat serieuzer?Volgens mij niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven