Internetdating kletstopic
maandag 29 maart 2010 om 22:29
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
zondag 3 oktober 2010 om 21:06
Wahhhhhh, mag ik even gillen? Wou mijn blonde man van facebook afhalen en zag dat hij al een nieuwe vriendin had. Niet dat ik zijn vriendin was, maar dit steekt best wel ff! Zag dat hij bij haar ineens wel leuk en lief kon doen inclusief kleffe berichtjes!!!!..grrr..Ik dacht dat hij gewoon helemaal geen relatie wou, zich gewoon niet wou binden, maar niet dus...Heb hem een boze mail verstuurd die ik beter voor mezelf had kunnen houden...stom maar t lucht wel op!
Zijn laatste sms was dat we beter een andere keer konden afspreken toen ik net op t punt stond in de trein te stappen en 200km te gaan reizen..grrr..
Ach ja, soms woont je droomman gewoon een paar straten naast je en deze heeft geen tattoo met Priscilla, hihi,..sterker nog, deze is slim, heeft geen kids, geen ordi tattoos, knap..zei ik al dat hij te mooi was om waar te zijn?
Zijn laatste sms was dat we beter een andere keer konden afspreken toen ik net op t punt stond in de trein te stappen en 200km te gaan reizen..grrr..
Ach ja, soms woont je droomman gewoon een paar straten naast je en deze heeft geen tattoo met Priscilla, hihi,..sterker nog, deze is slim, heeft geen kids, geen ordi tattoos, knap..zei ik al dat hij te mooi was om waar te zijn?
zondag 3 oktober 2010 om 21:13
@ Rasa, ik heb tzelfde, maar wil dan 10kilo eraf, ik woog altijd 65, maar ben laatste jaren steeds 2 kilo aangekomen per jaar. Aan de andere kant heb ik zoiets van, ik lijk geen 75kilo vind ik zelf, ben niet dun maar ook niet dik ofzo, meer wat stevig en rondingen zijn toch mooi? Rasa volgens mij ben je gewoon een harstikke mooie en leuke meid, mannen moeten blij zijn met jou!
zondag 3 oktober 2010 om 21:45
quote:madelief77 schreef op 03 oktober 2010 @ 21:23:
@ Rasa Hoe staat het met brandweerman?Toen er dagen voorbij gingen zonder dat hij reageerde op mijn laatste mail, heb ik hem er gewoon naar gevraagd. Kreeg toen vrij snel weer een lange mail terug. Hij had het druk gehad en 's avonds geen zin om weer achter de pc te kruipen. Daaop heb ik hem gisteravond weer teruggemaild. Nu maar rustig afwachten en mijn ongeduld even in toom houden...
@ Rasa Hoe staat het met brandweerman?Toen er dagen voorbij gingen zonder dat hij reageerde op mijn laatste mail, heb ik hem er gewoon naar gevraagd. Kreeg toen vrij snel weer een lange mail terug. Hij had het druk gehad en 's avonds geen zin om weer achter de pc te kruipen. Daaop heb ik hem gisteravond weer teruggemaild. Nu maar rustig afwachten en mijn ongeduld even in toom houden...
zondag 3 oktober 2010 om 22:38
@Madelief, haha doen we . Ben benieuwd of je mij zo kan vinden op die sites, waarschijnlijk niet... Maar hoe kun je met 75kg te dik zijn? Er zijn zat mannen die vallen op vrouwen met wat meer. Daarbij is voor veel mannen vorm belangrijker dan gewicht. Als ik voor mijzelf spreek geldt dat zeker. Liever volslank dan mager. Klinkt goed, die vent numero drie. Ga ervoor! Je merkt vanzelf wel of hij te mooi om waar te zijn is. In ieder geval ben je sneller thuis .
@dolphin74, welkom! Nog geen date, maar ik denk/hoop dat ik morgen M. spreek, en dan ga ik zeker een date voorstellen. Je hebt gelijk, hoor. Er zijn zoveel mensen die niet lezen. Die puur op de foto's afgaan.
@just_a_girl85, welkom! Succes met vent nummer vier.
@Rasa, dat is soms het vervelende aan mailen. Het wachten op antwoord. Het kan je behoorlijk onzeker maken. Succes met geduld oefenen
@Bibine, hoe is het nu met je?
@boogster, heb jij op dit moment contact met iemand?
@dolphin74, welkom! Nog geen date, maar ik denk/hoop dat ik morgen M. spreek, en dan ga ik zeker een date voorstellen. Je hebt gelijk, hoor. Er zijn zoveel mensen die niet lezen. Die puur op de foto's afgaan.
@just_a_girl85, welkom! Succes met vent nummer vier.
@Rasa, dat is soms het vervelende aan mailen. Het wachten op antwoord. Het kan je behoorlijk onzeker maken. Succes met geduld oefenen
@Bibine, hoe is het nu met je?
@boogster, heb jij op dit moment contact met iemand?
zondag 3 oktober 2010 om 23:03
@ Sodeju Daar hou ik je aan..hmm..je heet vast geen sodeju op die sites, grinnik..
Moet wel lachen om je nuchtere kijk op de dingen..bij deze man ben ik inderdaad zo weer thuis haha...
Hoe gaat het met jouw dates?
En ik ben ook niet dik hoor, maar ben niet zoals bijv het Viva meisje op de achtergrond van dit forum.
Moet wel lachen om je nuchtere kijk op de dingen..bij deze man ben ik inderdaad zo weer thuis haha...
Hoe gaat het met jouw dates?
En ik ben ook niet dik hoor, maar ben niet zoals bijv het Viva meisje op de achtergrond van dit forum.
zondag 3 oktober 2010 om 23:15
quote:madelief77 schreef op 03 oktober 2010 @ 22:41:
@ Buzzie Nu ik erover nadenk ken ik al 2 mannen die echt totaal anders er uitzagen in het echt, hihi..welke regio woon jij? ivm herkenbaarheid zeg ik dat liever niet, hij kwam uit noord brabant! en is 34 maar misschien had hij daar ook wel over gelogen
@ Buzzie Nu ik erover nadenk ken ik al 2 mannen die echt totaal anders er uitzagen in het echt, hihi..welke regio woon jij? ivm herkenbaarheid zeg ik dat liever niet, hij kwam uit noord brabant! en is 34 maar misschien had hij daar ook wel over gelogen
zondag 3 oktober 2010 om 23:57
Meneer nummer 1 heeft zich weer gemeld, kreeg net een mailtje. Was een leuk mailtje alleen jammer dat meneer 1 niet heeft opgelet bij het verzenden. Hij begint namelijk met hallo Mirjam, en zo heet ik niet...minpunt voor meneer 1. Verder lijkt hij me nog steeds leuk, maar misschien toch op sex uit...
Hij haalt het in ieder geval niet bij meneer 3!
Meneer 2 is geen keuze meer denk ik...vind de gesprekken veel te moeizaam en hij wist niet meer dat we gezoend hadden paar jaar terug..
Hij haalt het in ieder geval niet bij meneer 3!
Meneer 2 is geen keuze meer denk ik...vind de gesprekken veel te moeizaam en hij wist niet meer dat we gezoend hadden paar jaar terug..
zondag 3 oktober 2010 om 23:59
maandag 4 oktober 2010 om 07:52
Goedemorgen meiden,
Ik zou graag met jullie meekletsen in dit topic. Zal me even voorstellen:
Ik ben Cathelyne 31 jaar en heb een zoontje van 5 jaar. Ben sinds 4 jaar single en nu dus aan het internetdaten! Mijn eerste date gaat ergens deze week plaatsvinden na een tijd (lees 1 week) gemaild te hebben! Spannend hoor ben er al een tijdje uit!
Wat zijn nou echte do en don't op je eerste date?
Ik zou graag met jullie meekletsen in dit topic. Zal me even voorstellen:
Ik ben Cathelyne 31 jaar en heb een zoontje van 5 jaar. Ben sinds 4 jaar single en nu dus aan het internetdaten! Mijn eerste date gaat ergens deze week plaatsvinden na een tijd (lees 1 week) gemaild te hebben! Spannend hoor ben er al een tijdje uit!
Wat zijn nou echte do en don't op je eerste date?