Internetdating kletstopic
maandag 29 maart 2010 om 22:29
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
maandag 4 oktober 2010 om 08:46
@madelief: hahaha ongelofelijk! Dus omdat hij nog nooit iemand had met jouw naam, noemt hij je maar bij een andere naam? Ik wou soms dat hier zoals op facebook een 'vind ik leuk' knop was Succes met man nr 3 alias nr 1
@Cathelyne: welkom! Ik denk niet dat er erg veel do's & don'ts zijn. Behalve dat je voor een eerste date best niet uitgebreid uit eten gaat en best niet thuis, bij hem of jou, afspreekt. Gewoon ergens een drankje op een neutrale plaats. Maakt het makkelijker om weer afscheid te nemen mocht het tegenvallen.
@Cathelyne: welkom! Ik denk niet dat er erg veel do's & don'ts zijn. Behalve dat je voor een eerste date best niet uitgebreid uit eten gaat en best niet thuis, bij hem of jou, afspreekt. Gewoon ergens een drankje op een neutrale plaats. Maakt het makkelijker om weer afscheid te nemen mocht het tegenvallen.
maandag 4 oktober 2010 om 09:26
@madelief: Kllinkt alsof je echt voor deur, sorry, meneer 3 moet gaan! Hoe reageerde meneer 1 toen je zei dat hij je bij de verkeerde naam had genoemd?
@Cathelyne: Goed dat je niet te lang mailt, dan krijg je alleen maar een beeld van iemand wat 9 van de 10 keer tegenvalt omdat je het gaat romantiseren. En wat emmab zegt: afspreken om iets te gaan drinken op neutraal terrein. Als het dan niet bevalt kun je na 1 drankje weg, is het leuk kun je langer blijven zitten.
@sodeju: succesc
!
Ik heb inmiddels een paar reacties, maar nog niet echt interessante. Heb trouwens de optie van het hartje naar mij kunnen sturen uitgezet, ik kan daar niks mee. Vind dat te gemakkelijk.
@Cathelyne: Goed dat je niet te lang mailt, dan krijg je alleen maar een beeld van iemand wat 9 van de 10 keer tegenvalt omdat je het gaat romantiseren. En wat emmab zegt: afspreken om iets te gaan drinken op neutraal terrein. Als het dan niet bevalt kun je na 1 drankje weg, is het leuk kun je langer blijven zitten.
@sodeju: succesc
Ik heb inmiddels een paar reacties, maar nog niet echt interessante. Heb trouwens de optie van het hartje naar mij kunnen sturen uitgezet, ik kan daar niks mee. Vind dat te gemakkelijk.
maandag 4 oktober 2010 om 18:02
Bowie zweeeeeeeeeft!
Het wachten is nu op date nr.4,dat wordt de meest spannende.
Hij smste vanmorgen dat hij de hele dag aan mij denkt,en hoef niet te wachten tot hij weer belt of mailt.
Hij is zeg maar 'into me' ,ook richting mijn kinderen(belangstellend).
@Madelief,wat een fout!
Verkeerde naam is echt een grote blunder en afknapper.
Foto's op een datingsite zeggen eingenlijk weinig,heb daar zelf ook situaties mee gehad...pfff.
S. zag er ook ietsje anders uit (beter),je kan er geen peil op trekken.
Het wachten is nu op date nr.4,dat wordt de meest spannende.
Hij smste vanmorgen dat hij de hele dag aan mij denkt,en hoef niet te wachten tot hij weer belt of mailt.
Hij is zeg maar 'into me' ,ook richting mijn kinderen(belangstellend).
@Madelief,wat een fout!
Verkeerde naam is echt een grote blunder en afknapper.
Foto's op een datingsite zeggen eingenlijk weinig,heb daar zelf ook situaties mee gehad...pfff.
S. zag er ook ietsje anders uit (beter),je kan er geen peil op trekken.
maandag 4 oktober 2010 om 19:00
@Bowie, wat goed zeg! Superleuk dat je zo snel na dat moeizame verhaal zo'n leuke vent bent tegengekomen!quote:Aeolus schreef op 04 oktober 2010 @ 02:09:
Ow nu neemt een meisje dat 10 jaar geleden verliefd op mij was weer contact met mij op .. via Facebook .. en ze woont 2 straten verder blijkt .. complicaties ..Eh, nog maar een keertje afwijzen dus? Enne, mocht je haar ooit tegenkomen bij de plaatselijke groenteboer ofzo, weet dan dat zij zich meer zal generen dan jij...
Ow nu neemt een meisje dat 10 jaar geleden verliefd op mij was weer contact met mij op .. via Facebook .. en ze woont 2 straten verder blijkt .. complicaties ..Eh, nog maar een keertje afwijzen dus? Enne, mocht je haar ooit tegenkomen bij de plaatselijke groenteboer ofzo, weet dan dat zij zich meer zal generen dan jij...
maandag 4 oktober 2010 om 20:51
@ Emmab whahahaha, ja inderdaad, een vindikleuk-knop, geweldig!! Ja die date zei echt dat hij deze naam nog nooit had gehad, hoe fout klinkt dat! De rest van het alfabet wel? Heb gezegd dat hij een adressenboekje moest kopen, kon hij alle namen inzetten. Ben achteraf blij dat ik van hem, blonde man af ben. Wat een fouterik!
@ Cathelyne Hartelijk welkom hier en veel plezier op je 1ste date! Wie weet is het in 1 keer raak! En ik zit op e-matching en op rp.
@ Dolphin74 Ik ga zeker voor nummer 3, hopelijk staat daar de winnende auto, uhh man achter, haha.
@ Cathelyne Hartelijk welkom hier en veel plezier op je 1ste date! Wie weet is het in 1 keer raak! En ik zit op e-matching en op rp.
@ Dolphin74 Ik ga zeker voor nummer 3, hopelijk staat daar de winnende auto, uhh man achter, haha.
maandag 4 oktober 2010 om 20:53
Update:
Vandaag kreeg ik een hele leuke en lange mail van meneer 3.
Hij zei dat het misschien wat vroeg was maar hij wil graag wat met me drinken!!!!!!!!!!!!!!
Hij is te leuk, begin weer onzeker te worden met mijn maatje 40/42. Moet ik hem dit even melden van te voren? Klinkt ook een beetje stom toch? Ja, uhh, ik wou even zeggen dat ik maat 40/42 had, hahaha...
Vandaag kreeg ik een hele leuke en lange mail van meneer 3.
Hij zei dat het misschien wat vroeg was maar hij wil graag wat met me drinken!!!!!!!!!!!!!!
Hij is te leuk, begin weer onzeker te worden met mijn maatje 40/42. Moet ik hem dit even melden van te voren? Klinkt ook een beetje stom toch? Ja, uhh, ik wou even zeggen dat ik maat 40/42 had, hahaha...
maandag 4 oktober 2010 om 22:08
dinsdag 5 oktober 2010 om 00:14
@Madelief, je moet je maten niet zeggen. Ik heb je foto's gezien en zeg het je nog een keer, je ziet er goed én normaal uit. Er is geen reden te bedenken waarom jij dat zou moeten melden. En er is geen reden te bedenken waarom jij je daar onzeker over hoeft te voelen. Daarbij, hij heeft je al grotendeels gezien, en daar kan hij al voldoende aan afleiden. Hij wil je zien, ook op basis van je foto's, dus dat zit echt wel goed. Je zegt zelf dat de rest ook in proportie is. Nog een reden om je geen zorgen te maken. Laat varen die onzekerheid!
@Lynn, ik zal het zeker laten weten als ik via E-matching contact heb weten te leggen. Tot nu toe zijn al mijn contacten van RP. Vandaag nog met M. gesproken. Ik wilde een date voorstellen, maar het gesprek ging een richting op waarin ik het niet gepast vond om dit voor te stellen. Iets heel persoonlijks van haar kant namelijk. Morgen misschien een nieuwe kans.
Jij succes met het "durven". Gewoon weer gaan daten als je er zin in hebt. Goed het kaf van het koren proberen te scheiden. Er zijn genoeg leuke mannen te vinden namelijk.
@Lynn, ik zal het zeker laten weten als ik via E-matching contact heb weten te leggen. Tot nu toe zijn al mijn contacten van RP. Vandaag nog met M. gesproken. Ik wilde een date voorstellen, maar het gesprek ging een richting op waarin ik het niet gepast vond om dit voor te stellen. Iets heel persoonlijks van haar kant namelijk. Morgen misschien een nieuwe kans.
Jij succes met het "durven". Gewoon weer gaan daten als je er zin in hebt. Goed het kaf van het koren proberen te scheiden. Er zijn genoeg leuke mannen te vinden namelijk.
dinsdag 5 oktober 2010 om 09:21
O en Madelief, anders krijg ik helemaal een complex hoor..ik heb een maatje groter dan jij
Ben vroeger ook echt dik geweest en weet wel beter om me nu zo te noemen. Alles is in proportie en voel me er prima bij (al mag er best nog wat af hoor..maar dat blijft denk ik altijd )
En dan nog, er zullen altijd mannen zijn die alleen maatje 38 willen maar over het algemeen hoor ik juist andere geluiden..liever normaal (volgens mij is dat 40/42!) of met ietsje extra dan heel dun hoor. En wie daar wel over valt, zal nooit een goede match voor jou zijn.
Nog 4 dagen..dan eindelijk weer een date...
En dan nog, er zullen altijd mannen zijn die alleen maatje 38 willen maar over het algemeen hoor ik juist andere geluiden..liever normaal (volgens mij is dat 40/42!) of met ietsje extra dan heel dun hoor. En wie daar wel over valt, zal nooit een goede match voor jou zijn.
Nog 4 dagen..dan eindelijk weer een date...