Is dit de rest van mijn leven?

12-05-2009 09:31 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
***UPDATE PAGINA 6***

Hallo, ik ben nieuw hier en zal maar gelijk met de deur in huis vallen... Ik ben 25, nog geen jaar getrouwd, waarvan 4 jaar samen te zijn en 3,5 jaar samenwonen. Mijn man is een aantal jaar ouder dan ik.

En dan nu ...

Ik heb ontzettende twijfels over mijn relatie, al een hele poos.

Huisje, boompje, een hond ?

Mijn man vind zichzelf niet iemand voor kinderen, ik weet zeker dat ik ze "ooit" wél wil.

Wist je dat niet van te voren? Zullen jullie nu wellicht denken?

Jawel, maar hij zei altijd "als jij ze wilt dan wil ik ze ook" en op die manier heb ik dat probleem "verdrongen".

Verder ben ik pas 25, getrouwd, heb ik een reuzesaai burgerlijk leven, ik heb nog nooit op mezelf gewoond en verlang naar vrijheid.

Ik heb sinds een half jaar nieuw werk met een óntzettende leuke groep collega's, allemaal leeftijdsgenoten en we hebben al een aantal keer leuke dingen gedaan, uit eten, in het park hangen, en laatst wezen stappen, wát een toffe avond/nacht was dat!

Ik ben helemaal uit mijn dak gegaan, lekker dansen, lekker drinken, helemaal top.

Mijn man houdt niet van drinken, stappen etc...

Ik "mag" van hem wel stappen, hij moedigt het juist aan, maar als het zover is is hij chagerijnig en heeft dan liever dat ik toch maar thuisblijf om met hem op de bank te hangen.

Ik ga helemaal niet vaak stappen, die stapavond met collega's was de eerste van 2009... toch best sneu voor iemand van 25....

Onze relatie is ontzettend snel gegaan, hij was eigenlijk mijn "rebound guy" en is ontstaan uit een "sexrelatie", paar maanden later woonden we al samen etc etc

Ik heb het idee dat ik ontzettend veel mis in mijn leven.

Wat hebben wij eigenlijk in gemeen?

Niet zo heel erg veel als ik erover nadenk.

De sex is mwah...

Vanmorgen hebben wij het erover gehad voor het eerst en zijn reactie was precies zoals ik verwachtte, hij opperde meteen om het huis te verkopen en zich in te schrijven bij een woningbouwstichting... hij heeft een kort lontje en het is altijd zwart/wit, alles of niks bij hem.

Wat moet ik doen? Afwachten? Eraan werken? (maar hoe??)

Niks doen en over 10 jaar alsnog scheiden en ontzettend spijt hebben?

Kom je nog on? Kunnen we dan prate
Inpakken en wegwezen! Heel heel veel sterkte de komende maanden, blijf bij jezelf en laat je niet meeslepen door emoties. En ga vooral niet twijfelen en weer bij hem terug.
Nou dan eindelijk weer update van mij!

Ik ben heel erg blij dat ik de knoop heb doorgehakt en weg ben gegaan bij mijn (inmiddels ex-) man.

Ik heb een leuk appartementje helemaal voor mij alleen, ik heb een leuke, lieve, knappe, muzikale, slimme, grappige, sexy vriend die veel en véél beter bij me past dan mijn ex.

We doen leuke dingen samen maar ook zonder elkaar en daar ben ik heel erg gelukkig mee.

Volgend jaar ga ik terug naar school om een leuke HBO opleiding te gaan doen.

Mijn ex gaat me uitkopen samen met zijn nieuwe vriendin (en haar 3 kinderen...)

De honden zitten doordeweeks bij mij en in het weekend bij mijn ex en dat heel erg goed! (boven verwachting)

Eind goed, al goed? :D
Wolvega: ik las eerst je OP en het was duidelijk dat het met je ex een bekeken zaak was. Heel goed dat je nu je terugkijkt de juiste beslissing hebt genomen. Ik heb niet alle reacties gelezen (driewerf foei), maar kreeg ook meteen de indruk dat jij er nog niet aan toe was om gesettled te zijn. Dus, wat mij betreft, geniet van het leven, zet de bloemetjes buiten en als je uitgeraasd bent is het vroeg genoeg om te settelen.
Dat klinkt goed, Wolvega. Ga zo door en veel geluk!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wauw ik las net je openingspost en kwam er pas later achter dat het zich allemaal vorig jaar in mei afspeelde.

Ik las net je update en ben heel erg blij voor je dat het zo goed is uitgepakt, maar ik ben toch ook wel heel benieuwd hoe het nu zo snel gegaan is. Waar komen die leuke vriend en die vriendin van je ex vandaan :P

Dit klinkt bijna als een mooi filmscenario, ik wil meer details :D

Verder geniet er lekker van!
Nou war die vriendin van hem vandaan kwam ... het is een collega waar hij al erg veel contact mee had rond de tijd van onze bruiloft. Op een gegeven moment werd het zo erg dat ik het contact moest verbieden...

Stiekem in ons huis afspreken als ik weg was en buitensporig veel smsen/bellen, het ging me echt te ver.

Maar mijn vermoeden was dus wel juist aangezien ze nu dus een relatie hebben.

Mijn vriend is een collega van mij waar ik verliefd op ben geworden toen het slecht ging met mijn ex.

Wij kunnen het zo ontzettend goed met elkaar vinden, het was echt niet om aan te zien aangezien ik getrouwd was...lol

Niet dat we elkaar zaten op te geilen op het werk ofzo, maar we hadden zo ontzettend veel lol samen... (en nog steeds)

Mijn leidinggevende probeerde me zelfs te koppelen met hem totdat ze erachter kwam dat ik getrouwd was... LOL

Maar goed... dat dus
Zij was zeker ook bezet?

En die van jou, ook?
niemand kan in de toekomst kijken maar ik kan je wel op een briefje geven dat als jij je dag en nacht af vraag hoe dit of dat zou kunnen zijn of gaan worden, je nooit gelukkig zal zijn
Beste Wolvega,

Die relatie past niet bij je op het moment. Jij hebt hele andere ideeen over hoe je nu wilt leven. Dan had je er eigenlijk ook niet aan moeten beginnen........Stoppen is het beste anders wordt het straks alleen maar moeilijker.

Sterkte.
voer eendjes geen oorlog!
Beste Meds en Petit, misschien loont het de moeite om even terug te lezen...
Wat een vrolijke update van je. Ik ben hier nog niet lang en lees je hele verhaal vooor het eerst hier. Fijn dat je nu zo gelukkig bent meid!
quote:Brown_Eyes schreef op 09 januari 2010 @ 22:57:

Zij was zeker ook bezet?

En die van jou, ook?Zij wel, de mijne niet
Dat is dan wel weer fijn

Zo zie je maar, je weet nooit wat de dag van morgen brengt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven