It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

MMR, leuk, fijn weekend! Geniet ervan. Tis in ieder geval een stuk dorger nu

Vinyl, gelukkig maar dat je van hem af bent én nog beter dat je je er nu zo goed onder voelt.

Tientje, ach misschien wel later, maar wel gezellig en dat is het belangrijkste. Wanneer hoor je wat n.a.v. je assessment?

Ik ga zo ook maar eens een poging tot naar bed toe gaan wagen, maar dat schiet nooit zo op haha
Erg he...?

Maandag krijg ik het rapport, dus dan weet ik iets meer, denk ik. Hoop ik! Trusten!
quote:Tientje79 schreef op 27 maart 2008 @ 23:00:

He Vinyl, ik zie niks op de msn hoor!

En volgens mij kunnen we juli tot feestmaand bombarderen: ik ga dan ook mijn laatste jaar als twintiger in. En ja, da's best even slikken!

Net even een bakkie gedaan bij vriendin, was wel weer gezellig alleen heb ik wel de gave het altijd later te maken dan ik eigenlijk gepland had... Nu dus met de laptop in bed, tot de batterij op is hahaha

trusten alvast!Ik zie al wat ik fout heb gedaan, doe het nog een keer!
Oeh tientje komt op msn bij vinyl? Nou tientje, als je mij ook wilt zien, vinyl heeft de mijne ook.

Spannend maandag!

Slaap lekker!
Ik zie je wel verschijnen Tientje, volgens mij is het nu goed gegaan!
Truste!
Ja, het is goed gegaan! Nu elkaar nog online treffen en het mysterie omtrent mijn verschijning is opgelost.

Ik weet niet of het iemand al is opgevallen maar eh... het is wel WEEKEND he!!!

Ik heb dit weekend 0,weinig plannen, best wel heel lekker. Nou ja, beetje surfen op zoek naar een leuke auto natuurlijk, dat dan weer wel! Nu even mijn spullen bij elkaar zoeken, want zo meteen staat vriendin op de stoep om gezellig samen naar de sauna te gaan (na eerst een tikkie sportief gedaan te hebben: voor niets gaat de zon op...).

Jullie nog woeste plannen?
Ik ben lekker een weekend weg........Maar dat had ik al gezegd Dus bij deze....FIJN WEEEKEND!!!! En tot zondag middag/avond!!

Mariska
Ik heb afgesproken om met een vriendin te gaan lopen. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is het nogal eh.. nat buiten. Ik en altijd enthousiast 'ja!' zeggen... Zucht...

Wat is het stil hier trouwens?
Hoi Tien,

Ik ben dr nog eventjes...ga zo met twee vriendinnen even een wijntje halen in de stad. Heb angstige vermoedens als ik naar buiten kijk..heb niet zoveel zin om in regenpak het roodfluwelen gordijn dat achter de deur van ons kroegje hangt theatraal opzij te schuiven....tádaaahh...kijk eens wie jullie al veel te lang gemist hebben?

In de sauna zitten, daar zou ik ook wel weer 'ns een keer voor voelen. Lekker warm, en rozig worden.

Voel jij je ook altijd als nieuw als je gescrubd en gezalfd weer naar huis gaat?

Verder voor het weekend geen wilde plannen.

Morgen wil ik de stad in. Ben hoognodig aan wat andere kleren toe. Ik weet alleen niet zo goed wat ik wil.

Ben een paar kilootjes uitgedijdt, en veel kleren zitten me net té strak. Ik wil zo graag een leuke rok voor boven mijn laarzen, maar als ik het pas trek ik het tóch weer uit. Zie ik er anderen in, die steviger zijn dan ik, stoor ik me daar niet aan.

Maar ik heb een beetje vertekend beeld van mezelf.

In gedachten ben ik nog steeds een slanke den, de werkelijkheid is ietsje (ietsje!) anders.

Maar morgen ga ik er serieus werk van maken.

Tegen gisteravond is het zeker stil.

Verrdikkeme! Heb ik Tim weer gemist. Heb eigenlijk wel hoge verwachtingen gezien de reakties hier.
Perel, ik ben ook wel nieuwsgierig naar jouw foto hoor. En je bent vast veranderd van slanke den, in lekker ding, dus gewoon doen met die rok. Zolang je maar geen maatje te klein koopt, want dat ziet er niet mooi uit.

Ik voel mezelf wat misselijk al een paar dagen, dus toch wel even balen, want ik wil perse met de oudste mee morgen naar het schaaktoernooi. Dus ik hoop dat het gaat lukken.

Een nicht komt morgen langs, om met de jongste te oefenen voor diploma A. Alles gaat goed, alleen de borstcrawl, lukt nog niet ver genoeg. Dus kijken of het eindelijk wil lukken.

Tientje ik heb een Aygo gevonden! Is ie leuk?

Trouwens zitten er ook foto's bij MSN? Want eigenlijk wil ik dan wel even meegenieten.
Nou inderdaad, sauna is zooo lekker.. Je wordt er zo rozig van, lekker warm, ontspannen en het werkt ook goed tegen spierpijn, dus wat wil je nog meer?

Bij ons in de sportschool zitten er vier sauna's bij, waaronder een meisjessauna dus ik hoef niet speciaal naar een sauna te gaan, ideaal!

En Perel, dat van die krappe kleren ken ik jammer genoeg.. Ik doe juist veel rokjes aan nu, dat zit nét ff lekkerder. En ik doe mijn best met opletten wat ik eet (maar dat is nog het moeilijkst).

Kreeft, die AYgo lijkt me wel wat! Vervelend dat je je nu toch een beetje ziek voelt, hopelijk is het vandaag een beetje beter?

Ik ben gisteren wezen wandelen met die vriendin en die had bedacht dat we naar een boerenfeest moesten gaan. Dat feest bleek niet zo'n succes, dus uiteindelijk zijn we daar in de buurt in een kroeg beland. Dat was voor mij echt maanden geleden, maar was wel weer even leuk!

Vandaag is poets- en boodschappendag. Gezien het weer gaan we alles lekker op de fiets doen!
Wat een leuke auto

Ik ben gister eindelijk weer eens in de sauna geweest Met een hele grote handdoek uiteraard. We hebben de aromaruimte gekozen, die is relatief koel, zo kunnen we er even aan wennen. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb geen centje spierpijn, dus misschien komt het wel door de sauna.
Nou, ik heb toch wel een pietsie spierpijn nu hoor... Vanmiddag door de stad geslenterd met een vriendin, heerlijk in het

Moest een berg cadeaus scoren en ben op één verjaardagsvierder na, klaar. En de boodschappen voor de komende dagen zijn ook weer binnen, goed gedaan, al zeg ik het zelf hahaha

Vanavond lekker bankhangen!
heeft iedereen ineens een bruisend sociaal leven gekregen ofzo

het is zoooo stilletjes...
Goeiemiddag!

Ik zet nét de computer aan.

Gister was ik wezen shoppen, ben 's morgens op de trein gestapt.

Ik was rond een uur of vijf weer thuis, en heb me het eerst half uur op de bank gestort, been omhoog....

Bij het weggaan in de ochtend voelde ik een irritant pijnlijk plekje op mijn kuit, maar ik dacht als ik straks loopt worden de spieren vanzelf warm, dan trekt 't wel weg.

Niet goed ingeschat, ik heb me eigenlijk de hele dag lopen te verbijten, het leek net of de kramp er steeds in wilde schieten maar dat ik dat nét kon tegenhouden.

Ik ben vroeg naar bed gegaan gisteravond, heb wel goed geslapen, maar zodra ik maar even omdraaide, aauuwww.

Nu strompel ik door het huis. Het is een hele onderneming om de trap op te komen.

Ik dacht zelf aan zweepslag, maar dat is toch iets wat er 'in één keer' inschiet?

Heb wel een mooie spijkerbroek gekocht, en veel T-shirts voor de jongens. Verder nog een lekker broodje gegeten, lekkere koffie in de trein..een prima dagje was het.

Voor 's avonds had ik bij AH een stoommaaltijd meegenomen, die heel behoorlijk te eten was!

(terwijl ik het hier neerzet vraag ik me af of mijn geneuzel eigenlijk wel interessant is voor jullie - mijn medeforummers -, het lijkt af en toe wel een gewoonte om mijn huis-tuin-en keuken gedoe hier neer te zetten)

Verder had ik de laatste tijd zoveel over de Soprano's gehoord dat ik ze ook wel eens wilde zien.

Nou is 22.00 uur voor mij vaak te laat om me te concentreren op iets wat je moet volgen, dus heb ik in de videotheek wat dvd's gehaald.

Als ik dit eerder geweten had, was ik eerder gaan kijken!

Aan de andere kant, nu kan ik lekker veel nieuws achter elkaar zien, alles is voor mij nog nieuw.

Ik heb tot nu toe de eerste vijf afleveringen gezien, en ik ben er nu serieus tijd voor aan het inplannen.

Kijkt er hier nog iemand naar?

Kreeft, voel je je al een beetje minder naar?

Die foto die je had neergezet, zo zie ik er niet uit hoor.

Maar ze lijkt wel heel erg op mijn zus, die zou het wel kunnen zijn! Zij verft haar haar blond, ik heb het donker.

De reden dat ik hier over MSN begon was niet met de bedoeling om onderonsjes te hebben hoor, maar ik heb er een foto bijstaan, en als iemand dan contact maakt, ziet diegene mij als ik antwoord. That's all.

Ik vind het persoonlijk een prettiger idee dan hier mijn gezicht neer te zetten.

Nou verder is hier weinig aktie geweest, de laatste 24 uur.

Ik ga zo nog een paar boodschappen doen, het is gelukkig (nog) even droog, zonnetje zelfs.

Groetjes van Perel.
Heeeeel bruisend en sociaal Tientje, ik zat namelijk op MSN met... jou!

hahaha

Pfft... nu weer de studieboeken in.

Enne... Perel... geen idee wat het kan zijn aan je kuit, maar het klinkt heel irritant. En als je hem wat masseert?
Gisteren met de oudste naar het schaaktoernooi geweest, dat was reuze leuk. En nog even wezen kijken bij mijn schaakteam, reuze spannend, want er moet nu geknokt worden tegen degradatie. En ook een beetje, omdat ik nu weggevallen ben. Gelukkig werd er met 6-2 gewonnen. Helaas blijft de misselijkheid zeuren op de achtergrond, dus ik dus ook effe mee met de kwaaltjes.

Kreeftlief en de kreeftjes, zijn nog naar een nichtje wezen kijken, die haar eigen "dancing queen" wedstrijd won. Dus het supporteren heeft geholpen.

Trouwens Perel, het is leuk om jouw belevenissen te lezen, dus mij doe je er een plezier mee. Makkelijk he die stoom maaltijden. Koken is tegenwoordig bijna door iedereen te doen. Het wordt steeds makkelijker.

Nou de sauna is populair geloof ik, en het lijkt tegen alle kwaaltjes te werken. Misschien iets voor Perel en mij om uit te proberen.

Trouwens Vinyl, wat ben je nu weer aan het leren?
Nou, dat wil je niet weten, het gaat over webcultuur en het is me toch een partij vaag.... pft...

Zelfs afgestudeerde Tientje gaf het op
Eh, ik denk dat Vinyl daar niet over kan praten

En ja, de sauna is écht heel heilzaam, al moet je wel even oefenen, je kan niet in één keer 15 minuten in de hitte blijven zitten.

Over kwaaltjes gesproken: ik heb al het hele weekend een gezellig klussend (want kloppend) kaboutertje in mijn hoofd. Heeft het kennelijk erg druk want blijft aan de gang, maar ik denk toch dat ik 'em zo een pauze op ga leggen met een ibuprofennetje.

Perel, je zou toch voor jezelf gaan shoppen? Eén spijkerbroek is wel een beetje magertjes hoor... En je weet het he, als je jezelf niet kietelt (lach je nooit). En het is moeilijk om iets zinnigs te zeggen over je kuit maar ik zou de tip van Vinyl eens uitproberen, maar wel nádat je hem opgewarmd hebt met een kruik of warme douche. Meestal helpt een beetje massage wel en is dat minder pijnlijk als de spier lekker warm is.

Oh de oven piept, mijn witlof met ham en kaas is klaar, lekkerrrr!
Npu, dan houdt ik het gewoon op het kaboutertje dat je 't niet begreep, ok?

Heey

Ik ben weer terug Ik had verwacht wel een aantal pagina's bij te moeten lezen, maar het viel me alles mee

Het voorbereidingsweekend was erg leuk en gezellig..

We hebben ook een begin gemaakt aan de taken lijst. In mei gaan we alles beter doornemen. Het belangrijkste was ook dat we elkaar hebben leren kennen.......Het was leuk, alleen waren het 2 korte nachten, maar dat slaap ik nog wel bij :P

Leuk Perel dat je hebt geshopt, maar idd niet veel, maar dat zal nog wel komen

Kreeft mooi dat jullie het schaak toernooi hebben gewonnen...

Tientje....Ik zou dat autotje nemen ik vind hem wel grappig, hahaa

Vinyl vervelend dat het studeren niet zo wilt lukken....
He, de Aygo, daar hebben we het helemaal niet meer over gehad!
quote:Vinyl schreef op 30 maart 2008 @ 18:34:

He, de Aygo, daar hebben we het helemaal niet meer over gehad!

Hebben we meteen een onderwerp voor de volgende msn-ontmoeting

En nee, ik geef nooit anderen de schuld van mijn domheid, óók geen kaboutertjes hahaha
Perel, zit de pijn heel lokaal of juist door de hele spier heen? Kun je zeg maar met één vinger aanwijzen wáár het nu eigenlijk pijn doet, en doet het extra extra pijn als je op dát plekje drukt? Als het antwoord 'ja' is heb je waarschijnlijk iets ingescheurd . Hoeft niet direct een langdurig drama te zijn hoor, als het maar een klein scheurtje is valt dat reuze mee. Maar wel even voorzichtig doen dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven