Jaloers

14-02-2020 08:52 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er in mijn vorige lange relatie nooit last gehad van jaloezie maar in deze relatie ben ik een ramp.
De liefde zit diep, hij is veel jonger en we lijken in het eerste opzicht niet echt bij elkaar te passen. Misschien maakt dat alles me onzeker. Maar mijn jaloezie is dramatisch.
Nu heb ik geprobeerd met hem er over te praten in de hoop dat het verminderd. Dat werkt niet. Ik word echt een bitch.
Nu ben ik aan het proberen het gevoel te negeren in het kader van 'wat je geen aandacht geeft verdwijnt". En dat lukte redelijk. Ik ben er dus hard mee aan de slag.

Maar nu kom ik er al meerdere malen achter dat hij dingen voor me verzwijgt. Ik zag laatst toen ik langs hem liep dat hij een Whatsapp gesprek verwijderde. En blijkt dat hij een ex sprak. Op zich geen punt maar wel dat hij het verwijdert.
Nu lag ik gisteren op de bank tegen hem aan en hij kreeg berichten binnen maar keek er niet naar. Ik voelde dat er iets niet klopte omdat hij altijd checkt.
Blijkt dus dat hij appt met een vriendin van mij (eentje die hem ook masseert en vrijgezel is) maar hij wil mij niet jaloers maken dus verzwijgt hij het.

Ik ben hard aan het werken aan mijn jaloezie. Het ging best goed. Maar dat hij dingen verbergt voor me maakt het weer veel erger.
Ik snap best dat hij dingen verbergt om me te ontzien. Maar blijkbaar doet hij dingen die ik niet leuk vind. En stelt waarschijnlijk niets voor. Hij is echt een trouwe hond. Maar toch zit het me niet lekker.
Iemand advies wat ik kan doen om mijn angst en jaloezie te verminderen?
Pantera88 schreef:
14-02-2020 17:53
De kans is aanwezig dat hij ooit opstapt ja. Maar ja, niets is zeker in het leven (zeg ik dan maar tegen mezelf).
Mijn andere partners zeiden niet dat ik zo mooi was of zo intens van me hielden. De manier waarop hij naar me kijkt of met me vrijt (en altijd volledig voor mijn genot gaat) ken ik niet eerder. En misschien ben ik wel blind ja. Maar ik zou het nog niet willen missen. Ondertussen probeer ik nog wat te leren. Het is niet dat ik nooit flirt, alleen ben ik er volledig eerlijk in met wie of wat.
Dat mijn vriend dat niet zegt is echt om me te beschermen. Maar het werkt averechts. Het doet me pijn. Ik ben te bang om te verliezen wat ik heb.
Vroeger had ik dat niet. Het kwam niet eens in me op dat mijn ex naar een andere vrouw zou kunnen kijken. Deze partner kijkt nooit, zelfs mooie vrouwen die met hem flirten in de sauna laat hij links liggen. En toch ga ik kapot van jaloezie.
Wat mijn vriendin betreft komt het flirten met name van haar kant. Hij is wel heel amicaal.
ongezonde relatie
Alle reacties Link kopieren
Pantera88 schreef:
14-02-2020 17:53

Mijn andere partners zeiden niet dat ik zo mooi was of zo intens van me hielden. De manier waarop hij naar me kijkt of met me vrijt (en altijd volledig voor mijn genot gaat) ken ik niet eerder.
Dat 'op handen dragen' is dus vooral praatjes en kusjes? Want dat is niet zo moeilijk.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Je geniet van hem zolang het kan. Blijft hij langer dan is het meegenomen. Meer moet je niet verwachten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Die vriendin die niet met jou wil afspreken, maar wel je vriend extra lange massages geeft?

Hoe blind kun je zijn. En natuurlijk is het contact ineens gestopt..
zimi schreef:
14-02-2020 19:59
Die vriendin die niet met jou wil afspreken, maar wel je vriend extra lange massages geeft?

Hoe blind kun je zijn. En natuurlijk is het contact ineens gestopt..
Hoe blind kan je zijn idd.
TO hou de eer aan jezelf. Je zet jezelf echt voor schut door keer op keer in die leuke praatjes te trappen.
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt echt niet oké TO. Dat je onzeker en jaloers wordt vind ik niet zo gek met dit gedrag en ook niet als je kijkt naar eerdere topics. Ik heb niet het idee dat jullie elkaar goed doen, je zou je niet steeds zo moeten voelen. En als een vriendin zich zo zou gedragen zou ik haar het labeltje vriendin niet waard vinden. Niet oké.
Alle reacties Link kopieren
zimi schreef:
14-02-2020 19:59
Die vriendin die niet met jou wil afspreken, maar wel je vriend extra lange massages geeft?

Hoe blind kun je zijn. En natuurlijk is het contact ineens gestopt..
En die massages gaan gewoon door...
Alle reacties Link kopieren
abracadabra schreef:
14-02-2020 12:27


Niet zo onzeker zijn jij... jij bent helemaal niet overdreven jaloers... hij geeft jou dat gevoel om weg te komen met dingen die niet oke zijn in een relatie. En jij stelt geen grens maar laat je aanpraten dat je overdreven jaloers bent.
Alle reacties Link kopieren
Tja, To het is dus gewoon voor jouw afwachten waneer hij ( zijn oude schoenen, jij dus) weggooit voor hij nieuwe heeft.

Stop met dit hele gedoe maak er een eind aan hou de eer aan jezelf.
Of moeten we gaan afwachten op het volgende topic.

”vriend ging vreemd met Flirterige. (vriendin) of (ex) “
:wtf:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, heeft nog geen twee dagen geduurd of ze hebben alweer contact met elkaar. En morgen gaat ze mijn vriend weer masseren, zucht.
Ik snap niet waarom het zo belangrijk is dat ze elkaar opzoeken als ze niet verliefd op elkaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Pantera88 schreef:
17-02-2020 23:48
Hmm, heeft nog geen twee dagen geduurd of ze hebben alweer contact met elkaar. En morgen gaat ze mijn vriend weer masseren, zucht.
Ik snap niet waarom het zo belangrijk is dat ze elkaar opzoeken als ze niet verliefd op elkaar zijn.
Om de massage met happy end. :bonk:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Pantera88 schreef:
17-02-2020 23:48
Hmm, heeft nog geen twee dagen geduurd of ze hebben alweer contact met elkaar. En morgen gaat ze mijn vriend weer masseren, zucht.
Ik snap niet waarom het zo belangrijk is dat ze elkaar opzoeken als ze niet verliefd op elkaar zijn.
Ok, niet aardig om te vragen maar: ben je écht zo naïef??
Wat had je nou zelf gedacht dan? Dat ze na jouw “ik vind dit niet leuk” zouden stoppen?
Lees anders dit topic nog een paar keer, misschien valt het kwartje.
[quote=Pantera88 post_id=30991148 time=1581979726 user_id=390555]
Hmm, heeft nog geen twee dagen geduurd of ze hebben alweer contact met elkaar. En morgen gaat ze mijn vriend weer masseren, zucht.
Ik snap niet waarom het zo belangrijk is dat ze elkaar opzoeken als ze niet verliefd op elkaar zijn.

TO waarom luistert je niet naar wat andere hier zeggen?
Hier is met gaande en dat weet je zelf ook wel.
Je moet er maar zin in hebben,
Die 2 hebben het niet zo goed met je voor, anders was dit in de eerste plaats niet eens aan de hand geweest.
En het kan ze blijkbaar niet genoeg schelen hoe jij je voelt, want ze gaan ermee door.

(is er al van hun kant geprobeerd de boel om te draaien, en het op het vriendschap of contact misgunnen te gooien? dus dat jij ineens de partypooper bent? of onterecht onzeker bent?)

Of je nou onterecht zorgen maakt of niet, het is nu zo, dat jij hier niet gelukkig mee bent, en je kunt proberen te draaien, en het van andere kanten proberen te bekijken, om het voor jou acceptabel te maken, en daarmee je relatie te houden, maar waarom zou je?
van iemand houden is 1 ding, maar als het slapeloze nachten en stress oplevert, is dat het echt niet waard hoor, dan klopt er moer meer van.
sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Pantera88 schreef:
14-02-2020 17:53
De kans is aanwezig dat hij ooit opstapt ja. Maar ja, niets is zeker in het leven (zeg ik dan maar tegen mezelf).
Mijn andere partners zeiden niet dat ik zo mooi was of zo intens van me hielden. De manier waarop hij naar me kijkt of met me vrijt (en altijd volledig voor mijn genot gaat) ken ik niet eerder. En misschien ben ik wel blind ja. Maar ik zou het nog niet willen missen. Ondertussen probeer ik nog wat te leren. Het is niet dat ik nooit flirt, alleen ben ik er volledig eerlijk in met wie of wat.
Dat mijn vriend dat niet zegt is echt om me te beschermen. Maar het werkt averechts. Het doet me pijn. Ik ben te bang om te verliezen wat ik heb.
Vroeger had ik dat niet. Het kwam niet eens in me op dat mijn ex naar een andere vrouw zou kunnen kijken. Deze partner kijkt nooit, zelfs mooie vrouwen die met hem flirten in de sauna laat hij links liggen. En toch ga ik kapot van jaloezie.
Wat mijn vriendin betreft komt het flirten met name van haar kant. Hij is wel heel amicaal.
Mijn ex was ook zo. Kon naar me kijken met een verliefde blik en als we samen waren keek hij alleen naar mij. Zij elke dag hoe mooi en lief hij me vond en hoe veel hij van me hield. Leek op een sprookje.

Maar hij ging vreemd. Met verschillende vrouwen. En meerdere malen.
Alle reacties Link kopieren
Pantera88 schreef:
17-02-2020 23:48
Hmm, heeft nog geen twee dagen geduurd of ze hebben alweer contact met elkaar. En morgen gaat ze mijn vriend weer masseren, zucht.
Ik snap niet waarom het zo belangrijk is dat ze elkaar opzoeken als ze niet verliefd op elkaar zijn.
Waarom zeg je niet dat je niet wilt dat zij hem masseert dan?

Betaalt hij haar daar voor overigens?

En ze liegen tegen je... want ze zouden het contact verbreken... Waarom sta je in godsnaam niet op je strepen en laat je zo enorm met je zelf spelen? Dit laat je toch niet toe joh...

IK zou het al lang uitgemaakt hebben maar als ik jou was zou ik echt zeggen... nou als je je laat masseren door vriendin staan je spullen op straat als je terug komt. Aju met jou.

Niks jaloers. Dit is niet oke. Maak het gewoon uit joh. Waarom doe je dit jezelf aan? Dit is toch niet leuk?
Pantera88 schreef:
14-02-2020 08:57
Ik weet dat het lijkt of hij fout zit maar dat geloof ik echt niet. Ze zitten wel een beetje te flirten maar dat is onschuldig. Beetje geinen.
Ik zou het niet pikken als mijn partner met een van mijn vriendinnen appt en dat geheim houdt, of met haar flirt. En ik ben dus echt niet heel jaloers aangelegd. Heeft gewoon met respect te maken.
Alle reacties Link kopieren
Pantera88 schreef:
17-02-2020 23:48
Hmm, heeft nog geen twee dagen geduurd of ze hebben alweer contact met elkaar. En morgen gaat ze mijn vriend weer masseren, zucht.
Ik snap niet waarom het zo belangrijk is dat ze elkaar opzoeken als ze niet verliefd op elkaar zijn.
Je snapt het niet? Ik wel.

Ik schrik ervan dat sommige vrouwen zo weinig snappen en zo weinig eigenwaarde hebben.
Pantera88 schreef:
17-02-2020 23:48
Hmm, heeft nog geen twee dagen geduurd of ze hebben alweer contact met elkaar. En morgen gaat ze mijn vriend weer masseren, zucht.
Ik snap niet waarom het zo belangrijk is dat ze elkaar opzoeken als ze niet verliefd op elkaar zijn.
Logisch, want nu is het 'verboden' dus wordt het alleen maar interessanter.
vriend en vriendin hebben schijt aan TO en TO denkt nog steeds dat ze zo'n geweldige relatie heeft. Wanhoop doet rare dingen met je beoordelingsvermogen
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat zeker weten verder dan massage. Ze zijn gek op elkaar, mark my words!
Open je ogen en hou jezelf niet zo voor de gek! Ze hebben allebei schijt aan jou. Ik vind het echt heel erg voor je....
Pantera88 schreef:
17-02-2020 23:48
Hmm, heeft nog geen twee dagen geduurd of ze hebben alweer contact met elkaar. En morgen gaat ze mijn vriend weer masseren, zucht.
Ik snap niet waarom het zo belangrijk is dat ze elkaar opzoeken als ze niet verliefd op elkaar zijn.
Wat verrassend.
Blijkbaar hou je van drama of denk je dat je niet meer waard bent. Zelfs al is er niks vanuit vriendjelief.. wat hij doet is raar. En hij weet dat. En heeft schijt aan jou.

Maar er is bijna zeker wel wat meer aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Jouw achternaam is Deurmat.
Alle reacties Link kopieren
Wat er aan de hand is is natuurlijk overduidelijk. En dat weet je zelf ook heus wel TO. Maar je durft het niet onder ogen te komen omdat je niet wil geloven aan de consequenties die daar dan aan vast zitten. Maar je kop in het zand steken lijkt me niet echt een oplossing.

Ik heb met je te doen. Of er nou wel of niet wat aan de hand is tussen die twee, ze walsen als een tanker over je grenzen heen en hebben totaal geen respect voor jou of jouw gevoel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven