Kan het niet accepteren
zondag 20 augustus 2017 om 20:28
Goedenavond,
Wanhopig probeer ik hier tips en adviezen te krijgen om mijn vriendin terug te winnen. Wij hadden acht jaar lang een relatie. Een relatie waarin veel gebeurd is en mijn vriendin veel te verduren heeft gehad. Ik zie nu alles in.
Ik was vaak boos op haar zonder reden, opvliegend zelfs, wilde niet praten met of luisteren naar haar.
Zodra ze met haar problemen kwam die ze door mij dan opgekropt had dan werd ik boos en ging weg. Ik gaf soms de stille behandeling aan haar. Troosten deed ik nooit en de laatste tijd ging ik ook op haar mopperen en wilde ik op straat niet meer hand in hand lopen.
Dus ze was het zat en wil absoluut niet meer verder. Maar ik kon er niks aan doen, ik was overspannen maar nu gaat het weer beter en ik beloofde haar beterschap in alles maar er is teveel gebeurd zegt ze en ze wil niet meer. Ik kan en zal dit niet accepteren. Hoe krijg ik haar terug???+
Wanhopig probeer ik hier tips en adviezen te krijgen om mijn vriendin terug te winnen. Wij hadden acht jaar lang een relatie. Een relatie waarin veel gebeurd is en mijn vriendin veel te verduren heeft gehad. Ik zie nu alles in.
Ik was vaak boos op haar zonder reden, opvliegend zelfs, wilde niet praten met of luisteren naar haar.
Zodra ze met haar problemen kwam die ze door mij dan opgekropt had dan werd ik boos en ging weg. Ik gaf soms de stille behandeling aan haar. Troosten deed ik nooit en de laatste tijd ging ik ook op haar mopperen en wilde ik op straat niet meer hand in hand lopen.
Dus ze was het zat en wil absoluut niet meer verder. Maar ik kon er niks aan doen, ik was overspannen maar nu gaat het weer beter en ik beloofde haar beterschap in alles maar er is teveel gebeurd zegt ze en ze wil niet meer. Ik kan en zal dit niet accepteren. Hoe krijg ik haar terug???+
maandag 21 augustus 2017 om 09:50
Wat denk jij te vinden in de kerk dan? En daarnaast; er zijn meerdere kerken in dit land, als je er niet heen gaat om haar te stalken maar puur voor jezelf, dan kun je ook een andere kerk kiezen.Verdrietigeman schreef: ↑20-08-2017 22:01Ze is gelovig en daar deed ik altijd neerbuigend en boos over want ik wou niets van het geloof weten. Ik noemde haar een heilig boontje en ze mocht van mij niet over haar geloof praten. Ik noemde het één van haar grillen.
Maar ik wil veranderen en ook naar de kerk toe gaan. Dat apte ik haar maar dat wil ze niet. Maar ik mag daar ook komen, iedereen is daar welkom
maandag 21 augustus 2017 om 10:20
maandag 21 augustus 2017 om 12:45
Ik heb een interessant artikel gelezen over mannen en real dolls. Prima oplossing voor TO. Hij bestelt er een en hij kan alles doen met de doll wat hij wil. Veel mannen zijn er gelukkig mee. Het geeft geen problemen kan geen nee zeggen en is ontworpen naar de wensen van de eigenaar.
Ideetje TO want je vriendin komt niet meer terug, die heb je gewoon klote behandeld en die heeft nu het licht gezien. Dus ga verder, lik je wonden ga diep nadenken hoe je zo'n hork bent geworden en ga aan de slag met jezelf.
Ideetje TO want je vriendin komt niet meer terug, die heb je gewoon klote behandeld en die heeft nu het licht gezien. Dus ga verder, lik je wonden ga diep nadenken hoe je zo'n hork bent geworden en ga aan de slag met jezelf.
maandag 21 augustus 2017 om 12:49
Dit lijkt echt serieus heel erg op een eerder topic.
Goed, nog een keer: Je hebt het verpest. Je hebt je kans gehad. Neem je verlies. Het is haar goed recht om jou nu aan de kant te zetten en te kiezen voor haar eigen geluk. Nu ben je te laat.
Je kan niet iemand dwingen jou een kans te geven. En houd alsjeblieft op met in de slachtofferrol te kruipen. Zij geeft jou geen kans? Ze heeft je zat kansen gegeven maar die heb jij telkens weer verkloot. En nu is de grens bij haar bereikt. En die grens, die mag zij zelf aangeven.
Zij is opeens kil en koud? Jij was zo te lezen de afgelopen jaren kil en koud.
Ga aub naar jezelf kijken in plaats van zelfmedelijden te hebben. En neem je verlies.
Goed, nog een keer: Je hebt het verpest. Je hebt je kans gehad. Neem je verlies. Het is haar goed recht om jou nu aan de kant te zetten en te kiezen voor haar eigen geluk. Nu ben je te laat.
Je kan niet iemand dwingen jou een kans te geven. En houd alsjeblieft op met in de slachtofferrol te kruipen. Zij geeft jou geen kans? Ze heeft je zat kansen gegeven maar die heb jij telkens weer verkloot. En nu is de grens bij haar bereikt. En die grens, die mag zij zelf aangeven.
Zij is opeens kil en koud? Jij was zo te lezen de afgelopen jaren kil en koud.
Ga aub naar jezelf kijken in plaats van zelfmedelijden te hebben. En neem je verlies.
maandag 21 augustus 2017 om 13:14
Joh. Je hebt het onherstelbaar vernietigd waarbij je haar ook nog eens blijvende littekens hebt bezorgd.
Wees eens een echte vent en laat haar los. Ga aan jezelf werken en misschien dat je ooit nog eens op je oude dag een vrouw tegen komt die iemand die zich zoals jij gedraagt wel kan accepteren waarna je misschien niet meer van deze domme fouten maakt. Maar dit onzinnige zielige huilie huilie gedoe is gewoon triest.
Wees eens een echte vent en laat haar los. Ga aan jezelf werken en misschien dat je ooit nog eens op je oude dag een vrouw tegen komt die iemand die zich zoals jij gedraagt wel kan accepteren waarna je misschien niet meer van deze domme fouten maakt. Maar dit onzinnige zielige huilie huilie gedoe is gewoon triest.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
maandag 21 augustus 2017 om 13:25
je snapt het echt niet he....
Zij doet wat goed is voor haar, het is niet haar taak in het leven om te zorgen dat jij krijgt wat jij wilt. Zij wil niet bij je zijn, ze is je niets verschuldigd, als zij niet wil houdt het op. Zij hoeft haar levensgeluk of behoeftes niet aan de kant te schuiven omdat jij vind dat jij iets verdient, je verdient niets. Je vind haar kil en koud, dat is verdrietig maar haar goed recht, ze wil niets meer met je te maken hebben.
Ik vind dit hoe langer hoe enger worden, als jij daar straks ook nog in die kerk gaat zitten ga je echt te ver. Als je graag naar een kerk wil dan zoek een andere kerk. Je beledigt haar (en haar geloof) en ook de andere gelovige mensen als jij daar alleen gaat zitten om haar te stalken.
Als je oprecht om haar geeft stop je met dit gedrag
Zij doet wat goed is voor haar, het is niet haar taak in het leven om te zorgen dat jij krijgt wat jij wilt. Zij wil niet bij je zijn, ze is je niets verschuldigd, als zij niet wil houdt het op. Zij hoeft haar levensgeluk of behoeftes niet aan de kant te schuiven omdat jij vind dat jij iets verdient, je verdient niets. Je vind haar kil en koud, dat is verdrietig maar haar goed recht, ze wil niets meer met je te maken hebben.
Ik vind dit hoe langer hoe enger worden, als jij daar straks ook nog in die kerk gaat zitten ga je echt te ver. Als je graag naar een kerk wil dan zoek een andere kerk. Je beledigt haar (en haar geloof) en ook de andere gelovige mensen als jij daar alleen gaat zitten om haar te stalken.
Als je oprecht om haar geeft stop je met dit gedrag
woensdag 23 augustus 2017 om 08:00
Ik heb de laatste dagen mijn vriendin heel veel geapt. Ze reageerde dan wel terug ook al wilde ze dat eigenlijk niet maar ik weet hoe ze is, ze vindt het dan zielig om niks terug te sturen. En ze zeft dat ze ook bang voor me is, wat helemaal niet nodig is. Toch blijft ze zeggen dat ze niet verder wil en ze me niet meer vertrouwd omdat ik vaak weekenden en wekenlang wegbleef als ik kwaad was.
Ze wil maar niet geloven dat ik veranderd ben. Ze wil me zelfs geen één kansje geven. Maar het ligt altijd aan twee personen als een relatie uit gaat. Maar nee hoor, volgens haar ligt het alleen aan mij. Vinden jullie dit nou eerlijk?
Ze wil maar niet geloven dat ik veranderd ben. Ze wil me zelfs geen één kansje geven. Maar het ligt altijd aan twee personen als een relatie uit gaat. Maar nee hoor, volgens haar ligt het alleen aan mij. Vinden jullie dit nou eerlijk?
woensdag 23 augustus 2017 om 08:22
Heel simpel, je hebt haar zeer zeer slecht behandeld. Kansen gehad en niet benut. Je kunt zielig naar haar toe gaan lopen doen, of met jezelf aan de slag gaan en je erbij neerleggen dat je het grandioos hebt verprutst. Dus ja, dit is eerlijk. En stop met je claimerige gedrag, je maakt een loser van jezelf.Verdrietigeman schreef: ↑23-08-2017 08:00Ik heb de laatste dagen mijn vriendin heel veel geapt. Ze reageerde dan wel terug ook al wilde ze dat eigenlijk niet maar ik weet hoe ze is, ze vindt het dan zielig om niks terug te sturen. En ze zeft dat ze ook bang voor me is, wat helemaal niet nodig is. Toch blijft ze zeggen dat ze niet verder wil en ze me niet meer vertrouwd omdat ik vaak weekenden en wekenlang wegbleef als ik kwaad was.
woensdag 23 augustus 2017 om 08:26
Hou ermee op om haar jouw vriendin te noemen! Laat het tot je doordringen dat ze dat niet meer is.Verdrietigeman schreef: ↑23-08-2017 08:00Ik heb de laatste dagen mijn vriendin heel veel geapt.
En op je laatste vraag: eerlijk? Je lijkt wel een stampende peuter. Het heeft echt niets met eerlijk te maken. Helemaal niets.
ZE WIL GEEN RELATIE MEER MET JOU !
En die keuze mag ze maken. Voor haarzelf. Voor haar leven.
En dat heb jij gewoon te accepteren.
woensdag 23 augustus 2017 om 09:18
Ze is niet jouw vriendin meer, maar je ex. Je bent niet veranderd. Je doet maar alsof, je trekt al je truukjes uit de kast, omdat je weet dat ze nu niet meer zo makkelijk terug komt. Je dringt je nog steeds aan haar op en je respecteert haar grenzen niet door dat vele appen.Verdrietigeman schreef: ↑23-08-2017 08:00Ik heb de laatste dagen mijn vriendin heel veel geapt. Ze reageerde dan wel terug ook al wilde ze dat eigenlijk niet maar ik weet hoe ze is, ze vindt het dan zielig om niks terug te sturen. En ze zeft dat ze ook bang voor me is, wat helemaal niet nodig is. Toch blijft ze zeggen dat ze niet verder wil en ze me niet meer vertrouwd omdat ik vaak weekenden en wekenlang wegbleef als ik kwaad was.
Ja, er zijn veel gevallen waarbij het aan 2 personen ligt als een relatie wordt verbroken, maar niet in jouw geval. Het enige dat haar te verwijten valt, is dat ze jouw gedrag zo lang nog heeft getolereerd.
Waarom open je trouwens een topic hierover, en waarom blijf je posten, als het je toch niet interesseert wat een ander hiervan denkt? Je stelt je niet open voor andere meningen, je reageert er niet eens op. Je blijft maar volhouden dat jij het slachtoffer bent. Je doet hier precies hetzelfde als bij je ex, en je ziet het niet eens, omdat je zo vast zit in je slachtofferrol. Iedereen is gek, behalve jij. De enige waarheid, is jouw eigen waarheid.
Wat jij voor haar voelt, is geen liefde. Als je immers van haar hield, dan zou je haar besluit respecteren en haar met rust laten.
Ik hoop dat je ex mensen om zich heen heeft die haar steunen en inzien hoe jij werkelijk bent. Mensen zoals jij zijn erg goed in de schijn ophouden, zeer charmant naar de buitenwereld, en veranderen echt niet in een paar dagen tijd.
Het enige wat jij hieruit krijgt, als je doorgaat met over haar grenzen heen walsen en met contact zoeken, is een aangifte wegens stalking.
woensdag 23 augustus 2017 om 09:21
Yep vind ik heel eerlijkVerdrietigeman schreef: ↑23-08-2017 08:00
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 23 augustus 2017 om 09:24
Ja, dat vind ik heel eerlijk!
Gevalletje Eigen schuld, dikke bult!
En waar een relatie overgaat is het zeker niet altijd de schuld van 2! Dat heb je helemaal aan je eigen idiote gedrag te wijten!
Het enige waar zij mede schuld aan heeft is dat ze de relatie zo lang heeft laten duren. Ze had je al veel eerder de laan uit moeten sturen!
Gevalletje Eigen schuld, dikke bult!
En waar een relatie overgaat is het zeker niet altijd de schuld van 2! Dat heb je helemaal aan je eigen idiote gedrag te wijten!
Het enige waar zij mede schuld aan heeft is dat ze de relatie zo lang heeft laten duren. Ze had je al veel eerder de laan uit moeten sturen!
woensdag 23 augustus 2017 om 09:29
Gut, als mijn relaties tot het einde lopen dacht ik vaak, wacht maar je weet nog wel wat je komt te missen. Wraakgedachtes na lullige behandeling en ze kwamen altijd uit. En dan hoefde ze ik dus niet meer terug. Net als jouw ex waarschijnlijk nu denkt.
Had je haar maar beter moeten behandelen TO tijdens jullie relatie. En natuurlijk wil ze je niet meer terug. Verdrietig voor jou dat zeker. Doorgaan en van leren voor een volgende relatie. Zwijgen en lullig gedrag vertonen houdt geen enkele relatie in stand en terecht. Liefde, acceptatie, begrip en moeite willen doen voor voorgaande dingen wel.
Had je haar maar beter moeten behandelen TO tijdens jullie relatie. En natuurlijk wil ze je niet meer terug. Verdrietig voor jou dat zeker. Doorgaan en van leren voor een volgende relatie. Zwijgen en lullig gedrag vertonen houdt geen enkele relatie in stand en terecht. Liefde, acceptatie, begrip en moeite willen doen voor voorgaande dingen wel.
woensdag 23 augustus 2017 om 09:31
nee natuurlijk gelooft ze niet dat je veranderd bent, dat ben je ook niet, je bent nog steeds aan het drammen en over haar grenzen aan het gaan met je geapp., en je bent nog steeeds aan het zeuren over of het eerlijk is of niet terwijl je haar gevoelens (ZE WIL JE NIET MEER) volledig naast je neerlegt.Verdrietigeman schreef: ↑23-08-2017 08:00Ik heb de laatste dagen mijn vriendin heel veel geapt. Ze reageerde dan wel terug ook al wilde ze dat eigenlijk niet maar ik weet hoe ze is, ze vindt het dan zielig om niks terug te sturen. En ze zeft dat ze ook bang voor me is, wat helemaal niet nodig is. Toch blijft ze zeggen dat ze niet verder wil en ze me niet meer vertrouwd omdat ik vaak weekenden en wekenlang wegbleef als ik kwaad was.
woensdag 23 augustus 2017 om 09:32
Dit zegt alles over hoe jij in elkaar zit. Weet je wat niet eerlijk is? Dat jij 8 jaar van haar leven verziekt hebt met je achterlijke gedrag. Zij mocht niet naar de kerk van jou? Wtf ben jij om dat te bepalen? En nu is zij klaar met je, maar begin jij weer van voren af aan met appjes die zij helemaal niet wil krijgen. Je zegt het zelf, zij wil je niet in haar leven en toch dram jij weer door en ben je toch in haar leven. Precies de reden waarom ze je niet meer wil.Verdrietigeman schreef: ↑23-08-2017 08:00Ik heb de laatste dagen mijn vriendin heel veel geapt. Ze reageerde dan wel terug ook al wilde ze dat eigenlijk niet maar ik weet hoe ze is, ze vindt het dan zielig om niks terug te sturen. En ze zeft dat ze ook bang voor me is, wat helemaal niet nodig is. Toch blijft ze zeggen dat ze niet verder wil en ze me niet meer vertrouwd omdat ik vaak weekenden en wekenlang wegbleef als ik kwaad was.
Zij wil je niet meer. Tel het woord ik in je posts. En bedenk dan nog een keer waarom ze je niet meer wil. En hoe eerlijk dat is.
woensdag 23 augustus 2017 om 09:35
Ze houdt niet meer van je, ze voelt enkel nog medelijden. Haar vragen je nog een kans te geven is hetzelfde wanneer je je buurvrouw drie huizen verderop dit verzoek doet. Onrealistisch en kansloos.
Laat de gedachte/hoop op verzoening varen en ga je leven leiden zonder haar. Het is voorbij. Een afgesloten hoofdstuk. Hoe eerder je dat beseft, hoe beter voor iedereen.
Daarnaast, wellicht heeft ze al iemand anders.
Laat de gedachte/hoop op verzoening varen en ga je leven leiden zonder haar. Het is voorbij. Een afgesloten hoofdstuk. Hoe eerder je dat beseft, hoe beter voor iedereen.
Daarnaast, wellicht heeft ze al iemand anders.
bemby77 wijzigde dit bericht op 23-08-2017 11:34
0.24% gewijzigd
woensdag 23 augustus 2017 om 09:40
Ow, ik reageerde na de eerste pagina maar na verder te lezen kan jij zo bij Thijs Zeeman in het programma.
Bijzonder dat jezelf niet in ziet dat je een groot probleem in je persoonlijkheid hebt. Als je echt om dit meisje geeft dan laat je haar met rust maar dit meer een egodingetje dan liefde dus dat zal je wel niet kunnen. En het leven is niet eerlijk, daar kan je om gaan janken maar je kan ook kijken hoe je dit voor een volgende relatie kan veranderen zodat je niet weer in dezelfde situatie terecht kan komen.
Je hebt het verpest, leer daar mee te leven en laat haar met rust. Je valt haar nu lastig en als ze op je reageert omdat ze bang is voor je dan zou je juist moeten zeggen "he, dit wil ik niet, ik laat zien dat ik echt veranderd ben en geef je de ruimte zodat je niet meer bang voor mij hoeft te zijn". Maar dat zal je wel niet kunnen he. Want jij wil haar terug, want dat heb je verdiend, want je bent veranderd. Niet dus.
Bijzonder dat jezelf niet in ziet dat je een groot probleem in je persoonlijkheid hebt. Als je echt om dit meisje geeft dan laat je haar met rust maar dit meer een egodingetje dan liefde dus dat zal je wel niet kunnen. En het leven is niet eerlijk, daar kan je om gaan janken maar je kan ook kijken hoe je dit voor een volgende relatie kan veranderen zodat je niet weer in dezelfde situatie terecht kan komen.
Je hebt het verpest, leer daar mee te leven en laat haar met rust. Je valt haar nu lastig en als ze op je reageert omdat ze bang is voor je dan zou je juist moeten zeggen "he, dit wil ik niet, ik laat zien dat ik echt veranderd ben en geef je de ruimte zodat je niet meer bang voor mij hoeft te zijn". Maar dat zal je wel niet kunnen he. Want jij wil haar terug, want dat heb je verdiend, want je bent veranderd. Niet dus.
woensdag 23 augustus 2017 om 09:41
Ik vind haar een hele verstandige meid die voorgoed afstand van je heeft genomen. Hopelijk komt ze iemand tegen die niet zo neerbuigend en egocentrisch als jou is.Verdrietigeman schreef: ↑23-08-2017 08:00Ik heb de laatste dagen mijn vriendin heel veel geapt. Ze reageerde dan wel terug ook al wilde ze dat eigenlijk niet maar ik weet hoe ze is, ze vindt het dan zielig om niks terug te sturen. En ze zeft dat ze ook bang voor me is, wat helemaal niet nodig is. Toch blijft ze zeggen dat ze niet verder wil en ze me niet meer vertrouwd omdat ik vaak weekenden en wekenlang wegbleef als ik kwaad was.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.