Kan het niet accepteren

20-08-2017 20:28 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Wanhopig probeer ik hier tips en adviezen te krijgen om mijn vriendin terug te winnen. Wij hadden acht jaar lang een relatie. Een relatie waarin veel gebeurd is en mijn vriendin veel te verduren heeft gehad. Ik zie nu alles in.
Ik was vaak boos op haar zonder reden, opvliegend zelfs, wilde niet praten met of luisteren naar haar.

Zodra ze met haar problemen kwam die ze door mij dan opgekropt had dan werd ik boos en ging weg. Ik gaf soms de stille behandeling aan haar. Troosten deed ik nooit en de laatste tijd ging ik ook op haar mopperen en wilde ik op straat niet meer hand in hand lopen.

Dus ze was het zat en wil absoluut niet meer verder. Maar ik kon er niks aan doen, ik was overspannen maar nu gaat het weer beter en ik beloofde haar beterschap in alles maar er is teveel gebeurd zegt ze en ze wil niet meer. Ik kan en zal dit niet accepteren. Hoe krijg ik haar terug???+
bemby77 schreef:
23-08-2017 09:35
Daarnaast, wellicht heeft ze al iemand anders.
Ja, dat zou ook ik fijn voor haar vinden.
Iemand die haar omhelst als ze ergens mee zit.
Een volwassen vent die oor voor haar heeft.

Ipv haar kinderachtige ex die wegstampt als iets niet om hem draait.
volg je verstand, gebruik je gevoel
TO je lijkt Trump wel... 'het is oneerlijk'.
Les 1 van relaties: als die ander niet wil, houdt het op
O m g Theo echt waar. Ik wil je al dumpen en we hebben niet eens wat. Leave the poor girl alone.
Dit KAN gewoon niet echt zijn, kansloos :bonk: :facepalm:
Ik vind je eng. Laat haar met rust. Is dat duidelijk genoeg?
Sereia schreef:
23-08-2017 10:17
O m g Theo echt waar. Ik wil je al dumpen en we hebben niet eens wat. Leave the poor girl alone.
Haha dit idd.

Knettergek O_o
Ja dat ze je dumpt is eerlijk. En pas als je zelf inziet dat dit waar is, dan pas ben je veranderd.
highlander schreef:
23-08-2017 09:48
Ja, dat zou ook ik fijn voor haar vinden.
Iemand die haar omhelst als ze ergens mee zit.
Een volwassen vent die oor voor haar heeft.

Ipv haar kinderachtige ex die wegstampt als iets niet om hem draait.
Yup.

@TO: Spijt komt na de zonde. Zoals ik je lees ben je meer verdrietig om jezelf (doordat zij is gegaan) dan dat jij haar mist als mens. Jij verdient jezelf echt. Zie het als een levensles en behandel een vrouw nooit meer zoals jij hebt gedaan en zoals jij vond dat je er recht toe had. Ik ben blij voor haar dat zij hier uit weg is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
meaki schreef:
23-08-2017 09:18
Ze is niet jouw vriendin meer, maar je ex. Je bent niet veranderd. Je doet maar alsof, je trekt al je truukjes uit de kast, omdat je weet dat ze nu niet meer zo makkelijk terug komt. Je dringt je nog steeds aan haar op en je respecteert haar grenzen niet door dat vele appen.

Ja, er zijn veel gevallen waarbij het aan 2 personen ligt als een relatie wordt verbroken, maar niet in jouw geval. Het enige dat haar te verwijten valt, is dat ze jouw gedrag zo lang nog heeft getolereerd.

Waarom open je trouwens een topic hierover, en waarom blijf je posten, als het je toch niet interesseert wat een ander hiervan denkt? Je stelt je niet open voor andere meningen, je reageert er niet eens op. Je blijft maar volhouden dat jij het slachtoffer bent. Je doet hier precies hetzelfde als bij je ex, en je ziet het niet eens, omdat je zo vast zit in je slachtofferrol. Iedereen is gek, behalve jij. De enige waarheid, is jouw eigen waarheid.

Wat jij voor haar voelt, is geen liefde. Als je immers van haar hield, dan zou je haar besluit respecteren en haar met rust laten.

Ik hoop dat je ex mensen om zich heen heeft die haar steunen en inzien hoe jij werkelijk bent. Mensen zoals jij zijn erg goed in de schijn ophouden, zeer charmant naar de buitenwereld, en veranderen echt niet in een paar dagen tijd.

Het enige wat jij hieruit krijgt, als je doorgaat met over haar grenzen heen walsen en met contact zoeken, is een aangifte wegens stalking.
+1
Fijn he, al die aandacht hier?

Maar gast! Je hebt het dus voor elkaar dat ze reageert. Uit medelijden. Nogal een trieste reden, vind je niet?
En vind je jezelf al zielig? Een echte vent hoeft geen medelijden op te wekken hoor.

Of vrouw. Mensen die met mij blijven praten, puur omdat ze mij zo zielig vinden, houd ik ver van me. Maarja, ik heb dan ook zo mijn trots. Jij niet.

Je weet dat stalken strafbaar is? Hoever wil je gaan voor een vrouw die jou niet wil?
Succes ermee.
Verdrietigeman schreef:
20-08-2017 20:50
Één kans maar. Het id inderdaad niet de eerste kans die ze mij geeft. Ze is opeens zo kil en koud. Dat verdien ik toch niet
:rofl:
Jij praat er alleen maar over dat jij veranderd bent.

Maar.. Grote verrassing: ZIJ is veranderd.. Ze ziet eindelijk de ware jij en kiest ervoor om zonder jou verder te leven.

Geef jij haar eens de kans om nu gelukkig te worden en blijven... Zonder jouw vervelende gedrag!!
Ze reageert niet meer op mijn apjes. Zelfs niet als ik stuur dat ik niet meer verder wil leven zonder haar. Ik wist niet dat ze zo liefdeloos was dat het haar niet meer interesseert allemaal.
Ik ben echt veranderd mensen. Maar ze wil me die kans niet meer geven.
Je hebt een enorme plaat voor je kop en bent niet zielig.
Verdrietigeman schreef:
23-08-2017 16:25
Ze reageert niet meer op mijn apjes. Zelfs niet als ik stuur dat ik niet meer verder wil leven zonder haar. Ik wist niet dat ze zo liefdeloos was dat het haar niet meer interesseert allemaal.
Je bent niet veranderd. Je bent nog net zo gemeen als toen je haar afkraakte vanwege de kerk. Je stuurt haar serieus dat je niet meer wil leven zonder haar? Manipulatief mannetje dat je bent!

Laat. haar. met. rust.
Verdrietigeman schreef:
Nee daar zou ik ook niet op reageren. Ik vind dat smerig en manipulatief en ONGELOFELIJK onaantrekkelijk. Als ik al een flintertje twijfel had gehad was dat met zo'n appje direct als sneeuw voor de zon verdwenen.
Verdrietigeman schreef:
23-08-2017 08:00
Ik heb de laatste dagen mijn vriendin heel veel geapt. Ze reageerde dan wel terug ook al wilde ze dat eigenlijk niet maar ik weet hoe ze is, ze vindt het dan zielig om niks terug te sturen. En ze zeft dat ze ook bang voor me is, wat helemaal niet nodig is. Toch blijft ze zeggen dat ze niet verder wil en ze me niet meer vertrouwd omdat ik vaak weekenden en wekenlang wegbleef als ik kwaad was.

Ze wil maar niet geloven dat ik veranderd ben. Ze wil me zelfs geen één kansje geven. Maar het ligt altijd aan twee personen als een relatie uit gaat. Maar nee hoor, volgens haar ligt het alleen aan mij. Vinden jullie dit nou eerlijk?
Als ik dit gezwelg zo lees; ja. Ik vind het eerlijk. En dat ze bang voor je is zal een goede reden hebben.
Verdrietigeman schreef:
Neehee dat weten we al-la-hhhang. En jij ook dus accepteer het en zoek een nieuw slachtoffer uit.
Verdrietigeman schreef:
Ze is je bezit niet. Die vrouw heeft genoeg van het leven als een deurmat en is verder gegaan.
Krijg zin om met mijn hoofd tegen de muur te bonken. Jee wat onaantrekkelijk dit. Geef op een andere manier invulling aan je leven. Zij is NIET verantwoordelijk voor jouw geluk.

Dat gezegd hebbende..je hebt het verpest, accepteer dat, leer ervan en ga verder. Neem de focus bij haar weg en richt je op jezelf. Wat kan en ga jij doen om te dit gedrag te veranderen?

Vind het knap trouwens dat je het zo draait dat jij het slachtoffer bent. Hoe zeer je ook denkt dat je verandert bent, als je het mij vraagt heb je nog een lange weg te gaan hoor.

Wis haar nummer, gewoon doen, dat is stap 1.
Verdrietigeman schreef:
Zijn je hersenen blubber geworden? Doe niet zo kansloos...
Ongelofelijk....
KAPPEN, ZAK HOOI!!!

Jouw soort geeft ons mannen een slechte naam.
Wees een vent en accepteer het.
When in doubt, the auditor is always right!
Verdrietigeman schreef:
Vreemd, Ik had toch minstens een Appje terug verwacht in de trant van; "Ben je nou nog niet dood? Ben ik dan nog steeds niet van jou af, looser"

Niemand zal jou ooit een kans geven wanneer jij je zo gedraagt. Waar woon je? Onder een brug in Noorwegen?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Verdrietigeman schreef:
Jij bent een troll, kan niet anders.
Die vrouw zit juist vol liefde, voor haarzelf en niet meer voor jou. Eindelijk.
Het enige wat nu nog eerlijk zou zijn voor jou is een flinke tik op je neus, engnek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven