Kan het niet accepteren

20-08-2017 20:28 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Wanhopig probeer ik hier tips en adviezen te krijgen om mijn vriendin terug te winnen. Wij hadden acht jaar lang een relatie. Een relatie waarin veel gebeurd is en mijn vriendin veel te verduren heeft gehad. Ik zie nu alles in.
Ik was vaak boos op haar zonder reden, opvliegend zelfs, wilde niet praten met of luisteren naar haar.

Zodra ze met haar problemen kwam die ze door mij dan opgekropt had dan werd ik boos en ging weg. Ik gaf soms de stille behandeling aan haar. Troosten deed ik nooit en de laatste tijd ging ik ook op haar mopperen en wilde ik op straat niet meer hand in hand lopen.

Dus ze was het zat en wil absoluut niet meer verder. Maar ik kon er niks aan doen, ik was overspannen maar nu gaat het weer beter en ik beloofde haar beterschap in alles maar er is teveel gebeurd zegt ze en ze wil niet meer. Ik kan en zal dit niet accepteren. Hoe krijg ik haar terug???+
Heb je nog een foto van haar?

https://www.realdoll.com/

Of zoiets:
http://www.truecompanion.com/shop/faq
Verdrietigeman schreef:
23-08-2017 16:25
Ze reageert niet meer op mijn apjes. Zelfs niet als ik stuur dat ik niet meer verder wil leven zonder haar. Ik wist niet dat ze zo liefdeloos was dat het haar niet meer interesseert allemaal.
Ik ben echt veranderd mensen. Maar ze wil me die kans niet meer geven.
En gelijk heeft ze, ze is niet zo achterlijk als jij dacht. En gelukkig maar.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Verdrietigeman schreef:
Ze reageert niet meer op mijn apjes. Zelfs niet als ik stuur dat ik niet meer verder wil leven zonder haar. Ik wist niet dat ze zo liefdeloos was dat het haar niet meer interesseert allemaal.
Welja, stel je voor zeg. Jij denkt aan zelfmoord en zelfs dan wil ze je geen kans geven? Wat een harteloos mens, iemand als jij die zo plots veranderd is na 8 jaar lang en zoveel kansen, zomaar niet nog eens een kans geven. Met iemand die zo weinig begrip en medelijden voor je heeft wil je toch niet samen zijn? Verdien je toch niet, zo behandelt te worden? Dus wat is het probleem, toch alleen maar goed dat je nu op zoek kan gaan naar iemand die je wèl een kans wilt geven in plaats van iemand die zo liefdeloos is. In jouw geval misschien best een karakterloze pop ofzo

:cheer:
Verdrietigeman schreef:
Heel goed van haar. Ze trapt niet meer in je gemanipuleer en emotionele chantage.

Als je echt dood wilde, dan had je dat nooit geappt naar haar en hier niet meer verteld, maar was je allang voor de trein gesprongen.
Verdrietigeman schreef:
Praatjes. Je kunt wel 100x zeggen dat je veranderd bent, maar weet je;

"Iets dat zonder argumentatie beweerd word, kun je ook zonder argumentatie afwijzen".

Dus, waar zijn de bewijzen dat je veranderd bent? Wat heb je daadwerkelijk anders gedáán?
meaki schreef:
23-08-2017 19:03
Heel goed van haar. Ze trapt niet meer in je gemanipuleer en emotionele chantage.

Als je echt dood wilde, dan had je dat nooit geappt naar haar en hier niet meer verteld, maar was je allang voor de trein gesprongen.
En als je echt veranderd was, zou je haar dit niet appen.
TO vindt het volgens mij gewoon grappig wat hysterische reacties uit te lokken hier.
Je dreigt via app met zelfmoord om haar weer in je klauwen te krijgen? Ben je potverdorie helemaal belatafeld? Ik hoop dat ze een paar breedgeschouderde broers heeft. Jij hebt snel hulp nodig gast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven