Kan het niet accepteren
zondag 20 augustus 2017 om 20:28
Goedenavond,
Wanhopig probeer ik hier tips en adviezen te krijgen om mijn vriendin terug te winnen. Wij hadden acht jaar lang een relatie. Een relatie waarin veel gebeurd is en mijn vriendin veel te verduren heeft gehad. Ik zie nu alles in.
Ik was vaak boos op haar zonder reden, opvliegend zelfs, wilde niet praten met of luisteren naar haar.
Zodra ze met haar problemen kwam die ze door mij dan opgekropt had dan werd ik boos en ging weg. Ik gaf soms de stille behandeling aan haar. Troosten deed ik nooit en de laatste tijd ging ik ook op haar mopperen en wilde ik op straat niet meer hand in hand lopen.
Dus ze was het zat en wil absoluut niet meer verder. Maar ik kon er niks aan doen, ik was overspannen maar nu gaat het weer beter en ik beloofde haar beterschap in alles maar er is teveel gebeurd zegt ze en ze wil niet meer. Ik kan en zal dit niet accepteren. Hoe krijg ik haar terug???+
Wanhopig probeer ik hier tips en adviezen te krijgen om mijn vriendin terug te winnen. Wij hadden acht jaar lang een relatie. Een relatie waarin veel gebeurd is en mijn vriendin veel te verduren heeft gehad. Ik zie nu alles in.
Ik was vaak boos op haar zonder reden, opvliegend zelfs, wilde niet praten met of luisteren naar haar.
Zodra ze met haar problemen kwam die ze door mij dan opgekropt had dan werd ik boos en ging weg. Ik gaf soms de stille behandeling aan haar. Troosten deed ik nooit en de laatste tijd ging ik ook op haar mopperen en wilde ik op straat niet meer hand in hand lopen.
Dus ze was het zat en wil absoluut niet meer verder. Maar ik kon er niks aan doen, ik was overspannen maar nu gaat het weer beter en ik beloofde haar beterschap in alles maar er is teveel gebeurd zegt ze en ze wil niet meer. Ik kan en zal dit niet accepteren. Hoe krijg ik haar terug???+
zondag 20 augustus 2017 om 22:00
Halloooo, haal even dat enorme bord voor je kop weg!!! Zij MOET heelmaal niks! Als jij het 8 jaar lang hebt verkloot is het haar goed recht om je geen tweede kans te geven. Hoe graag je dit ook wil, je hebt hier geen ruk over te zeggen. En ben je wel echt veranderd? Het enige wat ik hier van jou lees is dat je een tweede kans MOET krijgen en dat je het niet accepteert. Klinkt niet echt gezond he?Verdrietigeman schreef: ↑20-08-2017 21:34Oke dit is mijn tweede topic maar ik verdien echt nog een kans. Ik maak alles weer goed.
Laat haar met rust en ga eerst eens serieus aan jezelf werken
zondag 20 augustus 2017 om 22:01
Ze is gelovig en daar deed ik altijd neerbuigend en boos over want ik wou niets van het geloof weten. Ik noemde haar een heilig boontje en ze mocht van mij niet over haar geloof praten. Ik noemde het één van haar grillen.
Maar ik wil veranderen en ook naar de kerk toe gaan. Dat apte ik haar maar dat wil ze niet. Maar ik mag daar ook komen, iedereen is daar welkom
Maar ik wil veranderen en ook naar de kerk toe gaan. Dat apte ik haar maar dat wil ze niet. Maar ik mag daar ook komen, iedereen is daar welkom
zondag 20 augustus 2017 om 22:02
??? Wat een walgelijk figuur ben jij! Laat haar met rust, zij verdient beterVerdrietigeman schreef: ↑20-08-2017 22:01Ze is gelovig en daar deed ik altijd neerbuigend want ik wou niets van het geloof weten. Ik noemde haar een heilig geloof en ze mocht van mij niet over haar geloof praten. Ik noemde het één van haar grillen.
zondag 20 augustus 2017 om 22:03
Verdrietigeman schreef: ↑20-08-2017 22:01Ze is gelovig en daar deed ik altijd neerbuigend want ik wou niets van het geloof weten. Ik noemde haar een heilig geloof en ze mocht van mij niet over haar geloof praten. Ik noemde het één van haar grillen.
Gaat heen en vermenigvuldig je asjeblieft niet zeg.
Waardeloos dit!
zondag 20 augustus 2017 om 22:04
Edit enorme scheldkannonade om dit domme plan, ik hou het bij: Dat is nou stalken. Doe het niet.Verdrietigeman schreef: ↑20-08-2017 22:01Ze is gelovig en daar deed ik altijd neerbuigend en boos over want ik wou niets van het geloof weten. Ik noemde haar een heilig boontje en ze mocht van mij niet over haar geloof praten. Ik noemde het één van haar grillen.
zondag 20 augustus 2017 om 22:05
Verdomme Theo.Verdrietigeman schreef: ↑20-08-2017 22:01Ze is gelovig en daar deed ik altijd neerbuigend en boos over want ik wou niets van het geloof weten. Ik noemde haar een heilig boontje en ze mocht van mij niet over haar geloof praten. Ik noemde het één van haar grillen.
Wat ontzettend jammer dat je pas in actie komt als al haar grenzen overschreden zijn. Dat ze pas de moeite van het veranderen waard is na 8 jaar ellende! Dit had je 7 jaar en 11 maanden geleden moeten bedenken! Je bent echt jammerlijk laat met je plannen.
Het meest respect en liefdevolle dat je nu voor haar kunt doen is haar met rust laten. Je hebt teveel kapot gemaakt, het is te laat...
En wat je voor jezelf kunt doen: onderneem actie om met je boze gevoelens om te leren gaan. Zo nodig met therapie, want patronen die zo ingesleten zijn verander je niet zomaar. Bij een volgende relatie kun je dan hopelijk voorkomen dat het mis gaat.
Het meest respect en liefdevolle dat je nu voor haar kunt doen is haar met rust laten. Je hebt teveel kapot gemaakt, het is te laat...
En wat je voor jezelf kunt doen: onderneem actie om met je boze gevoelens om te leren gaan. Zo nodig met therapie, want patronen die zo ingesleten zijn verander je niet zomaar. Bij een volgende relatie kun je dan hopelijk voorkomen dat het mis gaat.
stefke wijzigde dit bericht op 20-08-2017 22:06
4.05% gewijzigd
Je bent een stalker. En een engerd.Verdrietigeman schreef: ↑20-08-2017 22:01Ze is gelovig en daar deed ik altijd neerbuigend en boos over want ik wou niets van het geloof weten. Ik noemde haar een heilig boontje en ze mocht van mij niet over haar geloof praten. Ik noemde het één van haar grillen.
zondag 20 augustus 2017 om 22:08
Dus je bent van plan haar te gaan lastig vallen op de plek waar ze zich (nu nog) veilig voelt.Verdrietigeman schreef: ↑20-08-2017 22:01Ze is gelovig en daar deed ik altijd neerbuigend en boos over want ik wou niets van het geloof weten. Ik noemde haar een heilig boontje en ze mocht van mij niet over haar geloof praten. Ik noemde het één van haar grillen.
Wat een kansloze en (nieuwe) slopende actie naar haar van jou.
10 cm beton voor je neus. Heb 't idee dat zij (en wij) 't tegen 'n muur hebben iig.
Luister eens, wat begrijp jij niet aan haar woorden "ik wil jou niet meer"?!
volg je verstand, gebruik je gevoel
zondag 20 augustus 2017 om 22:19
Het soort man/mens als Theo houdt zo enorm veel van zichzelf dat hij gewoon niet kan geloven dat zij niet meer van hem houdt ondanks zijn slechte gedrag.
Hij verwacht dat zij hem net zo makkelijk vergeeft als dat hij zichzelf doet. Want er is altijd wel een oorzaak aan te wijzen buiten zichzelf wat zijn gedrag rechtvaardigde.
Zo'n man verandert nooit.
Hij verwacht dat zij hem net zo makkelijk vergeeft als dat hij zichzelf doet. Want er is altijd wel een oorzaak aan te wijzen buiten zichzelf wat zijn gedrag rechtvaardigde.
Zo'n man verandert nooit.
zondag 20 augustus 2017 om 22:33
Zo! Jij bent streng
en to ... zij is na 8 jaar klaar met jou en jouw gedrag. Dat kan en dat mag.
Take it or leave it... schlusss over amen en uit
zondag 20 augustus 2017 om 22:36
dat riekt naar stalken... laat haar losVerdrietigeman schreef: ↑20-08-2017 22:01Ze is gelovig en daar deed ik altijd neerbuigend en boos over want ik wou niets van het geloof weten. Ik noemde haar een heilig boontje en ze mocht van mij niet over haar geloof praten. Ik noemde het één van haar grillen.
zondag 20 augustus 2017 om 22:38
Kerken genoeg in Nederland.Verdrietigeman schreef: ↑20-08-2017 22:35Maar dat ze niet wilt dat ik in de kerk kom dat is toch ook niet eerlijk? Oke ik deed altijd hatelijk over haar geloof maar ik ga veranderen
Zoek je maar een andere kerk als je ineens zo gelovig zou zijn geworden.
zondag 20 augustus 2017 om 22:39
ach zout toch op... ik ga hier niet meer reageren. Als deze TO echt bestaat dan wil ik daar niet meer mee in gesprek en als hij uit het Noorden komt dan rust ik ook mijn koffer...Verdrietigeman schreef: ↑20-08-2017 22:35Maar dat ze niet wilt dat ik in de kerk kom dat is toch ook niet eerlijk? Oke ik deed altijd hatelijk over haar geloof maar ik ga veranderen
zondag 20 augustus 2017 om 22:49
Het leven is niet altijd eerlijk..en al helemaal niet naar jou wensen, deal with it.Verdrietigeman schreef: ↑20-08-2017 22:35Maar dat ze niet wilt dat ik in de kerk kom dat is toch ook niet eerlijk? Oke ik deed altijd hatelijk over haar geloof maar ik ga veranderen
Je bent nu echt behoorlijk sneu aan het doen. Zij ziet eindelijk in dat jij echt niet verandert.