Kan je lesbisch zijn voor één vrouw?

03-07-2019 16:44 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey Iedereen,

Ik ben nieuw op het forum en ik vroeg mij af of jullie mij kunnen helpen. Ik ben 28 jaar en ik ben mijn hele leven alleen maar seksueel aangetrokken geweest tot mannen. Ik heb twee weken geleden een vrouw ontmoet van 35 bij mijn voetbalclub en we raakte aan de praat en ze heeft mij uitgenodigd om naar het vrouwenvoetbal te komen kijken bij haar thuis. Dat heb ik gedaan en het was heel gezellig. De dagen erna dacht ik steeds aan haar en ik heb zelfs erotische dromen gehad over haar. Het voelt echt als een verliefdheid. We hebben elkaar erna nog meerdere keren gezien en ik kreeg steeds vlinders in mijn buik elke keer als ik haar zag. Ik vind dit zo raar omdat ik nog nooit (en nu ook niet) mij aangetrokken heb gevoeld tot een vrouw... behalve tot haar.

Ik vroeg mij af of dit kan, dat je lesbisch of homo kan zijn voor één persoon en of iemand hiermee ervaring heeft?
Ik hoor graag van jullie
Wat heerlijk TO, geniet er van!

jaw schreef:
04-07-2019 13:24
Joh, geniet er gewoon van. Kans op zwangerschap is in dit geval wel heel klein, dus leef jezelf uit. Maar wees wel eerlijk naar haar dat dit voor jou niet betekent dat er nu iets definitiefs qua relatie is en laat haar ook weten dat je ook voor mannen je zo kan voelen als nu voor haar.

Als ze een man gekust zou hebben zou ze hem ook moeten laten weten dat ze ook voor andere mannen zo kan voelen? :sarcastic:
COtweepuntnul schreef:
04-07-2019 12:49
"I kissed a girl and I liked it" heb ik nu in mijn hoofd.
ik ook :rofl:

Wel heel leuk voor je TO!!!
:yes:

Gewoon van genieten! Veel plezier zondag!
jaw schreef:
Joh, geniet er gewoon van. Kans op zwangerschap is in dit geval wel heel klein, dus leef jezelf uit. Maar wees wel eerlijk naar haar dat dit voor jou niet betekent dat er nu iets definitiefs qua relatie is en laat haar ook weten dat je ook voor mannen je zo kan voelen als nu voor haar.
Waarom is dat relevant?
Het kan misschien eens ter sprake komen, maar lijkt me niet iets wat de ander MOET weten in de datingfase.
jaw schreef:
Wrom?
WinterLenteZomerZon schreef:
04-07-2019 13:16

Maar ze heeft niks gezegd over de kus...
Nou ja, als ze weer met je af wil spreken en zelfs voor je wil koken zal ze die kus wel niet heel erg verschrikkelijk hebben gevonden :D
jaw schreef:
Niet dit doen hoor TO, mennn wat negatief ingesteld met al die voorwaarden....gewoon lekker genieten, als ze een x vraagt of je eerder met mannen of vrouwen bent geweest kun je daar gewoon eerlijk maar kort over zijn maar lekker in het begin niet zelf over beginnen. Onthoud: over je exen praten is nooit sexy in de date fase.

En verder vooral lekker genieten!!! Zo leuk dat dit zo snel is gegaan ❤️
Lluvia schreef:
04-07-2019 16:11
Niet dit doen hoor TO, mennn wat negatief ingesteld met al die voorwaarden....
Nou zeg dat. Dat soort geneuzel hoor ik nou nooit als een mevrouw tijdens de eerste date met een meneer aan het zoenen is gegaan.
Marana schreef:
04-07-2019 13:50
Wat heerlijk TO, geniet er van!

Als ze een man gekust zou hebben zou ze hem ook moeten laten weten dat ze ook voor andere mannen zo kan voelen? :sarcastic:
:HA:

Ik zie het voor me:

Heey Henk. Ik vond het echt een heerlijke avond en ik ben echt een mannengek, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Ik hoop dat dat je een beetje gerust stelt.
To, wat als ze je niet had gezoend....had je haar dan ook zo leuk gevonden?

Of kwam het daarna pas, je gevoelens?
watdachtjehiervan schreef:
04-07-2019 13:20
Ik geloof het niet......
Jammer....
WinterLenteZomerZon schreef:
04-07-2019 13:16
Hee iedereen,

Bedankt voor de reacties. Ik heb net een appje gekregen en ze vroeg of ik zondag bij haar wilde komen kijken en ze stelde zelfs voor om daarvoor nog te koken. Maar ze heeft niks gezegd over de kus... Ieder geval ik ga in het weekend een nieuwe outfit kopen. En ik hoop dat er misschien wel meer gebeurt dan alleen een kus. Ik ben zo gelukkig :heart: :heart: :heart:
Wat leuk TO! Heel veel plezier.

Wat betreft dat je nog nooit eerder een vrouw leuk hebt gevonden hiervoor: een goede vriendin van mij had dat ook niet, totdat ze over haar oren verliefd werd op een andere vrouw. Voor haar was dat ook de eerste ervaring met een andere vrouw, en inmiddels zijn ze getrouwd.
Ik zou het gewoon op je af laten komen en je ziet wel wat er gebeurt!
Zoals verwacht loopt alles anders
Fiorah schreef:
04-07-2019 16:45

Ik zie het voor me:

Heey Henk. Ik vond het echt een heerlijke avond en ik ben echt een mannengek, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Ik hoop dat dat je een beetje gerust stelt.
Ja of:

Hee Henk, wat leuk om je zondag weer te zien. Ik wil je nog wel even laten weten dat ik alleen op mannen val en niet op vrouwen. Zodat je het weet.

:-?

Verder, hartstikke leuk TO. Geniet er vooral van en doe gewoon lekker waar je je goed bij voelt. Ik heb ook een relatie met een vrouw gehad. Ik ontmoette haar en ik werd verliefd op haar. Na haar kwam een man en inmiddels ben ik al zo'n 5,5 jaar single. Wat de toekomst gaat bieden, ik heb geen idee. Ik zie wel wie er op mijn pad komt.
Seriously?
Delhi23 schreef:
04-07-2019 16:58
To, wat als ze je niet had gezoend....had je haar dan ook zo leuk gevonden?

Of kwam het daarna pas, je gevoelens?
Ze schreef deze OP gisteren en toen hadden ze nog niet gezoend. Dus denk even na.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-07-2019 21:22
Reden: schelden
97.98% gewijzigd
Delhi23 schreef:
04-07-2019 17:52
[...]
Goed onderschrift ook :D
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-07-2019 21:25
Reden: 'quote' verwijderd
14.16% gewijzigd
Oei, ik moet je waarschuwen, zoenen met een mooie vrouw is heeeel verslavend... :smooch: :love:

Ik zou er voor zorgen dat je voor zondag klaar bent ;-) wie weet komt er nog een 3e helft :hihi:
Ik zou me afvragen of ik een huishouden zou willen hebben samen met een vrouw.
Of tenminste een vaste relatie. Ik zelf zou daar negatief op antwoorden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Tederheid is natuurlijk leuk, maar vrouwen zijn doorgaans zo verschrikkelijk emotioneel. En dan die liefdesverwikkelingen (emoties+emoties= explosies; voortdurend dat hartverscheurende gedonderjaag aan je kop); het lijkt mij een instabiel gedoe en ik wil graag rust.

Dus ook al zou ik erotisch op vrouwen vallen, dan toch zou ik nee zeggen tegen een relatie.
Maar dat is "just me".
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
04-07-2019 21:02
Tederheid is natuurlijk leuk, maar vrouwen zijn doorgaans zo verschrikkelijk emotioneel. En dan die liefdesverwikkelingen (emoties+emoties= explosies; voortdurend dat hartverscheurende gedonderjaag aan je kop); het lijkt mij een instabiel gedoe en ik wil graag rust.
Zie je jezelf zo? Verschrikkelijk emotioneel, explosief en instabiel?

In mijn ervaring zijn sommige vrouwen zo, maar sommige mannen ook. Getuige ook veel van de posts op dit forum. Wat jammer dat je dat idee van de hysterische vrouw zo hebt geïnternaliseerd.
retrostar schreef:

Dus ook al zou ik erotisch op vrouwen vallen, dan toch zou ik nee zeggen tegen een relatie.
Maar dat is "just me".
En alle mannen willen alleen maar seks, dus dat er nog homo’s buiten lopen is mij een raadsel.
Gatekeeper* schreef:
04-07-2019 21:46
En alle mannen willen alleen maar seks, dus dat er nog homo’s buiten lopen is mij een raadsel.
Seriously?
retrostar schreef:

Maar dat is "just me".
Niet alle vrouwen zijn complexe emotionele wezens. Die van mij is juist lekker nuchter en heeft een "mannelijk brein" zeg ik altijd. Ze denkt en doet af en toe net als een kerel. Heerlijk. Twee dezelfde types bij elkaar, ja dat kan botsen, maar dat kan ook heel goed gaan. Twee verschillende geslachten is ook niet altijd garantie op succes kan ik je vertellen. Het lijkt mij totaal niks om met een man samen te leven en in bed te liggen. Geef mij maar het zachte van een vrouw.
Tja, je hebt altijd gedacht dat je hetero was en dat blijkt dus niet zo te zijn. Je bent nog jong en misschien komen er nog wel meer vrouwen waar je verliefd op word. Als dat jou gelukkig maakt dan is het toch goed.
Misschien komt dat door mijn leeftijd, maar ik heb een tijd meegemaakt dat het idee dat iemand Bi was er gewoon niet in kon bij de homo gemeenschap. Men viel op mannen of op vrouwen, maar op beide was iets dat men niet kon voorstellen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven