Kan je lesbisch zijn voor één vrouw?
woensdag 3 juli 2019 om 16:44
Heey Iedereen,
Ik ben nieuw op het forum en ik vroeg mij af of jullie mij kunnen helpen. Ik ben 28 jaar en ik ben mijn hele leven alleen maar seksueel aangetrokken geweest tot mannen. Ik heb twee weken geleden een vrouw ontmoet van 35 bij mijn voetbalclub en we raakte aan de praat en ze heeft mij uitgenodigd om naar het vrouwenvoetbal te komen kijken bij haar thuis. Dat heb ik gedaan en het was heel gezellig. De dagen erna dacht ik steeds aan haar en ik heb zelfs erotische dromen gehad over haar. Het voelt echt als een verliefdheid. We hebben elkaar erna nog meerdere keren gezien en ik kreeg steeds vlinders in mijn buik elke keer als ik haar zag. Ik vind dit zo raar omdat ik nog nooit (en nu ook niet) mij aangetrokken heb gevoeld tot een vrouw... behalve tot haar.
Ik vroeg mij af of dit kan, dat je lesbisch of homo kan zijn voor één persoon en of iemand hiermee ervaring heeft?
Ik hoor graag van jullie
Ik ben nieuw op het forum en ik vroeg mij af of jullie mij kunnen helpen. Ik ben 28 jaar en ik ben mijn hele leven alleen maar seksueel aangetrokken geweest tot mannen. Ik heb twee weken geleden een vrouw ontmoet van 35 bij mijn voetbalclub en we raakte aan de praat en ze heeft mij uitgenodigd om naar het vrouwenvoetbal te komen kijken bij haar thuis. Dat heb ik gedaan en het was heel gezellig. De dagen erna dacht ik steeds aan haar en ik heb zelfs erotische dromen gehad over haar. Het voelt echt als een verliefdheid. We hebben elkaar erna nog meerdere keren gezien en ik kreeg steeds vlinders in mijn buik elke keer als ik haar zag. Ik vind dit zo raar omdat ik nog nooit (en nu ook niet) mij aangetrokken heb gevoeld tot een vrouw... behalve tot haar.
Ik vroeg mij af of dit kan, dat je lesbisch of homo kan zijn voor één persoon en of iemand hiermee ervaring heeft?
Ik hoor graag van jullie

vrijdag 5 juli 2019 om 18:07
Ik heb die tijd ook meegemaakt. Ik ben zelfs eens op het matje geroepen, door een oudere lesbische vriendin. Ze vond het echt hoog tijd worden dat ik nu eindelijk eens ging kiezen

vrijdag 5 juli 2019 om 18:08
Die zijn op weg naar de Homo Ontmoetings Plaats, ergens langs een snelweg of op een desolaat industrieterrein.Gatekeeper* schreef: ↑04-07-2019 21:46En alle mannen willen alleen maar seks, dus dat er nog homo’s buiten lopen is mij een raadsel.

vrijdag 5 juli 2019 om 18:13
Gelukkig zijn alle man-vrouw relaties altijd reuze stabiel. Daar kun je alles over lezen, hier op de relatiepijler. Echt één en al pais en vreeretrostar schreef: ↑04-07-2019 21:02Tederheid is natuurlijk leuk, maar vrouwen zijn doorgaans zo verschrikkelijk emotioneel. En dan die liefdesverwikkelingen (emoties+emoties= explosies; voortdurend dat hartverscheurende gedonderjaag aan je kop); het lijkt mij een instabiel gedoe en ik wil graag rust.
Dus ook al zou ik erotisch op vrouwen vallen, dan toch zou ik nee zeggen tegen een relatie.
Maar dat is "just me".

vrijdag 5 juli 2019 om 20:56
Ik heb een collega die jaren getrouwd was met een man en nooit ook maar naar een vrouw omgekeken had. Tot ze haar nieuwe collega ontmoette en verliefd werd. Ze zijn nu al tig jaar samen. Niks zo veranderlijk als mens. Mij verbaast nauwelijks nog iets. Jouw leven,jouw gevoel. Je hoeft het niet te analyseren. Je bent verliefd geworden op een mens en hoe wat of waarom is niet belangrijk.WinterLenteZomerZon schreef: ↑03-07-2019 17:29Ja zo voel ik mij ook. Ik denk dat als ik haar niet ontmoet zou hebben mijn gevoelens ook niet 'ontwaakt' zouden zijn. Maar ik vind het alleen zo verwarrend dat zij dan de enige vrouw is waar ik iets voor kan voelen.

zaterdag 6 juli 2019 om 09:24
Die tijd is helaas nog niet helemaal voorbij (hetero’s kunnen er overigens net zo’n groot probleem mee hebben. *zucht*). Maar laat je daardoor vooral niet afremmen of er krampachtig een punt van maken. Het komt vanzelf ter sprake of niet. En het zou wat mij betreft niet ter zake moeten doen en je bent nu gewoon aan het daten! Hoe leuk!
zondag 7 juli 2019 om 17:26
maandag 8 juli 2019 om 08:43
Helemaal mee eens!!

Stille meelezer meldt zich hier, hoe is het gister geweest ts?

dinsdag 9 juli 2019 om 14:54
Heey Iedereen,
Ik heb al vorige week twee topics geopend waar ik het had over een vrouw van de mijn voetbalvereniging die ik heel aantrekkelijk vond. Dit is de eerste keer dat ik gevoelens heb gekregen voor een vrouw. Een paar dagen daarna hadden we elkaar gekust en zondag hadden we onze eerste echte date. Deze date was bij haar de finale van het vrouwenvoetbal kijken.
Ik had echt zin in deze date. Ik had een nieuwe outfit gekocht en zelfs sexy lingerie omdat ik dacht dat deze date kon uitmonden dat onze eerste keer. De date ging op zich goed, alleen toen oranje verloor liet ze een hele andere kant van zichzelf zien. Ze werd erg kortaf en begon heel chagrijnig te worden. Ik voelde mij juist aangetrokken tot haar omdat ze zo cool en afhankelijk overkwam, maar nu leek ze wel veranderd in een klein kind. Ik ben na de wedstrijd maar weg gegaan, want de sfeer was er gewoon niet meer.
Ik ben best teleurgesteld met hoe het is gegaan en ik vroeg mij af of ik het nog een keer moet proberen of moet ik dit schip laten varen? Ik weet het gewoon niet meer.
Ik heb al vorige week twee topics geopend waar ik het had over een vrouw van de mijn voetbalvereniging die ik heel aantrekkelijk vond. Dit is de eerste keer dat ik gevoelens heb gekregen voor een vrouw. Een paar dagen daarna hadden we elkaar gekust en zondag hadden we onze eerste echte date. Deze date was bij haar de finale van het vrouwenvoetbal kijken.
Ik had echt zin in deze date. Ik had een nieuwe outfit gekocht en zelfs sexy lingerie omdat ik dacht dat deze date kon uitmonden dat onze eerste keer. De date ging op zich goed, alleen toen oranje verloor liet ze een hele andere kant van zichzelf zien. Ze werd erg kortaf en begon heel chagrijnig te worden. Ik voelde mij juist aangetrokken tot haar omdat ze zo cool en afhankelijk overkwam, maar nu leek ze wel veranderd in een klein kind. Ik ben na de wedstrijd maar weg gegaan, want de sfeer was er gewoon niet meer.
Ik ben best teleurgesteld met hoe het is gegaan en ik vroeg mij af of ik het nog een keer moet proberen of moet ik dit schip laten varen? Ik weet het gewoon niet meer.

dinsdag 9 juli 2019 om 15:02
dinsdag 9 juli 2019 om 15:12
Hemel, wat brengt voetbal toch het beste in een mens naar boven
Mijn vrouw (of man) zou het niet zijn.
Misschien even afwachten of ze nog bijtrekt en beseft hoe dom ze is geweest?
Als jij er nog zin in hebt, tenminste.
Als je wilt kun je aan de mods vragen of ze dit topic samenvoegen met het vorige, want voor elke verwikkeling een nieuw topic openen komt een beetje dwaas over.
Je kunt dat hier vragen overig/centraal-moderatortopic/list_messages/445032/6

Mijn vrouw (of man) zou het niet zijn.
Misschien even afwachten of ze nog bijtrekt en beseft hoe dom ze is geweest?
Als jij er nog zin in hebt, tenminste.
Als je wilt kun je aan de mods vragen of ze dit topic samenvoegen met het vorige, want voor elke verwikkeling een nieuw topic openen komt een beetje dwaas over.
Je kunt dat hier vragen overig/centraal-moderatortopic/list_messages/445032/6
nounou
dinsdag 9 juli 2019 om 15:13
Wat een onzin deze gedachtesprong.WinterLenteZomerZon schreef: ↑09-07-2019 15:02Ik dacht echt dat ze speciaal was. Dat ze mijn uitzondering was. Misschien had ik te hogen verwachtingen
Die vrouw liet gewoon haar karakter zien bij teleurstelling en tegenslag. Dat staat verder totaal los van hoe speciaal ze is voor jou.
En zelfs dan, je kunt helemaal verlust worden op iemand en even snel weer afknappen op die persoon wanneer je een andere karaktertrek ontdekt. En ja, iemand waarbij zoiets niet/nooit gebeurd is speciaal, een uitzondering, maar niet op de manier die jij nu denkt.
En misschien had je inderdaad hoge verwachtingen voor deze avond, omdat jij je helemaal had voorbereid op de eventualiteit van seks met haar, maar zij had dat misschien wel helemaal niet in gedachten, en de dip van het verliezen bracht haar ook niet in de euforische stemming die haar misschien wel over die drempel had getrokken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
dinsdag 9 juli 2019 om 15:14
De date begon goed zeg je. Jammer hoe het verder ging. Wat bedoel je met nog eens proberen? Met deze vrouw of met een (andere) vrouw? Als je met deze vrouw nog eens wilt proberen kan je haar vragen hoe ze de date vond gaan. Misschien zegt ze iets over haar reactie. Misschien zegt ze iets over hoe ze zou willen dat jullie zijn. Als ze er niets over zegt kan je het zelf benoemen of besluiten haar te laten gaan.WinterLenteZomerZon schreef: ↑09-07-2019 14:54Ik ben best teleurgesteld met hoe het is gegaan en ik vroeg mij af of ik het nog een keer moet proberen of moet ik dit schip laten varen? Ik weet het gewoon niet meer.
Wat zou je willen? Heb je haar nog gehoord erna?
Ik vind verschillende topics voor verschillende vragen niet zo erg. Het bespaart zoeken binnen topics naar bepaalde gedeelten.
dinsdag 9 juli 2019 om 15:18
Tja, we hebben allemaal wel wat. Misschien was dit voor haar gewoon dusdanig belangrijk dat het haar emotioneel aangreep. Zoals hierboven al genoemd was ik ook echt niet te genieten nadat Ajax in de laatste seconde de finale CL aan zich voorbij heeft laten gaan, ik zou dit echter nooit op mijn partner afreageren.
Ik ben gewoon meteen naar bed gegaan en heb er tegen haar niks meer over gezegd. Volgende dag alles weer als vanouds en prima. Ik zou echter nooit een wedstrijd gaan kijken met een date waarvan ik bij voorbaat al weet dat ik niet blij ga zijn bij een onverhoopt resultaat... Misschien was de inhoud van de date gewoon niet zo slim gekozen in dit prille stadium. Als je haar verder heel leuk vind zou ik haar in ieder geval nog 1 kans geven, en dan iets gaan doen dat hoe dan ook gezellig/leuk wordt.
Je komt hoe dan ook vroeg of later dingen tegen in je date/partner die je minder goed bevallen, de raag is dan of je iemand leuk genoeg vindt om ondanks alle gebreken graag samen met die persoon te zijn.
Succes met daten!
Ik ben gewoon meteen naar bed gegaan en heb er tegen haar niks meer over gezegd. Volgende dag alles weer als vanouds en prima. Ik zou echter nooit een wedstrijd gaan kijken met een date waarvan ik bij voorbaat al weet dat ik niet blij ga zijn bij een onverhoopt resultaat... Misschien was de inhoud van de date gewoon niet zo slim gekozen in dit prille stadium. Als je haar verder heel leuk vind zou ik haar in ieder geval nog 1 kans geven, en dan iets gaan doen dat hoe dan ook gezellig/leuk wordt.
Je komt hoe dan ook vroeg of later dingen tegen in je date/partner die je minder goed bevallen, de raag is dan of je iemand leuk genoeg vindt om ondanks alle gebreken graag samen met die persoon te zijn.
Succes met daten!
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...

dinsdag 9 juli 2019 om 15:29
wat is dat? chaggereinig?Madeliefjees schreef: ↑09-07-2019 15:03Ze liet iig haar ware aard zien. Als het niet gaat zoals zij wil wordt ze chaggereinig en kortaf. Beetje pubergedrag.