Kerst zonder man

26-12-2010 13:24 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is deze kerst niet bij me.

Eigenlijk is 5 jaar nog 1 kerst echt samen door gebracht.

Hij geeft er niets om vind het niet belangrijk.

Ik wel, ik zou het liefst knus thuis zitten of uiteten met familie/schoonfamilie/vrienden.

Ik zit nu met een gewone vriend te praten (op msn) en hij vertelt wat voor lieve cadeautjes hij allemaal heeft gekocht voor zn vriendinnetje.

En ik denk ahww.. dat wil ik ook! Niet dat ik hem wil, absoluut niet. Wij zijn vrienden.

Maar ik twijfel wel of de jongen waar ik nu 5 jaar mee samen ben wel is wat ik wil. En of er niet 'meer' is zeg maar...
quote:Kier_V schreef op 26 december 2010 @ 14:16:

[...]

Kijk, toch met een reden dat je het aanstipt.

Vertel het maar niet, die vooroordelen zit niemand op te wachtenDat was ik ook niet van plan, dus bespaar me de preek.
quote:zalmwrapje schreef op 26 december 2010 @ 14:16:

Misschien heel kinderachtig.

Maar ik moet voor mezelf een grens stellen.

Ik heb een sms verstuurt; denk maar heel goed na of je met oud&nieuw wel bij me bent.

Is dit niet zo dan ga ik zonder jouw 2011 in.Goedzo, zalmwrapje!
quote:thesecret schreef op 26 december 2010 @ 14:18:

[...]

Dat was ik ook niet van plan, dus bespaar me de preek.Don't worry
quote:Kier_V schreef op 26 december 2010 @ 14:18:

[...]

Don't worryBe happy, het is nog steeds kerst .
quote:zalmwrapje schreef op 26 december 2010 @ 14:15:

[...]

Aubrey, klinkt alsof je uit eigen ervaring spreekt. Klopt dit?

Als je dit om privacy redenen niet wil vertellen begrijp ik dit.Een kennis van mij heeft zo'n relatie gehad. Ondanks alle leuke en goede momenten tussen hen was er ook veel stress, vanwege alle druk die op hem en zijn werk lag. Zij kon er niet goed mee omgaan en werd af en toe zelfs bang van hem.
Wat onzettend lief, jullie goede raad enzo.

Ik wil vriendinnen er niet mee lastig vallen omdat ze waarsch. zoiets zullen hebben van ALWEER???!! omdat dit natuurlijk al langer speelt.

THNX allemaal.
Alleen omdat ie er met kerst niet is, twijfel je aan de relatie?

Bizar.

Mijn dochter is naar Opa en Oma en Man rijdt door Zweden op dit moment. En ik? Ik ga zo lekker met mijn honden langs de rivier struinen en foto's maken.

Mijn geluk valt of staat niet met hun aanwezigheid. En trouwens, ik vind kerst heel gezellig, maar wel schromelijk overdreven gezelligheid.
quote:Nastik schreef op 26 december 2010 @ 14:21:

Alleen omdat ie er met kerst niet is, twijfel je aan de relatie?

Bizar.

Mijn dochter is naar Opa en Oma en Man rijdt door Zweden op dit moment. En ik? Ik ga zo lekker met mijn honden langs de rivier struinen en foto's maken.

Mijn geluk valt of staat niet met hun aanwezigheid. En trouwens, ik vind kerst heel gezellig, maar wel schromelijk overdreven gezelligheid.Je mist een stuk, niet erg:) maar bedankt voor je reactie en fijne dag verder!
quote:thesecret schreef op 26 december 2010 @ 14:19:

[...]

Be happy, het is nog steeds kerst .Ja nog wat uren pais en vree :-)
quote:zalmwrapje schreef op 26 december 2010 @ 13:59:

Hij heeft een tijdje in de 'plantjeskwekerij' gezeten zeg maar. Hij wil me daar niet in betrekken.

Dat verandert de zaak en zou voor mij reden zijn om geen relatie met deze persoon te willen.
Zalmwrapje, sterkte.
quote:Kier_V schreef op 26 december 2010 @ 14:23:

[...]

Ja nog wat uren pais en vree :-)
quote:Ikbenanoniem schreef op 26 december 2010 @ 14:24:

[...]

Dat verandert de zaak en zou voor mij reden zijn om geen relatie met deze persoon te willen.Dat vind ik wel erg kort door de bocht.
quote:zalmwrapje schreef op 26 december 2010 @ 14:22:

[...]

Je mist een stuk, niet erg:) maar bedankt voor je reactie en fijne dag verder!

Neenee, ik heb het nu helemaal gelezen. Kijk, voor mij persoonlijk zou afwezigheid bij kerst en niet kunnen plannen geen dealbreker zijn. Maar als dat voor jou wel zo is, dan zou ik inderdaad dat sms'je sturen.

Ik ben wel van mening dat het gras altijd groener lijkt bij de buren, maar misschien dat het feit dat het ander gras is, het leven al vrolijker maakt.

Ik kan me voorstellen dat je vriend, naast het niet kunnen plannen, de plantjes en de afwezigheid bij kerst, haske veel leuke kanten heeft, anders ben je niet al 5 jaar samen. Is er geen balans tussen het leuk en de afwezigheid?
quote:thesecret schreef op 26 december 2010 @ 14:28:

[...]

Dat vind ik wel erg kort door de bocht.Same here
quote:thesecret schreef op 26 december 2010 @ 14:28:

[...]

Dat vind ik wel erg kort door de bocht.

De plantjeshandel is illegaal. En gaat tegenwoordig ook nog eens gepaard met een verharding (zoals de media de afgelopen weken duidelijk hebben laten zien). Het is dus ook onveilige handel. Tel daarbij op dat haar vriend een deel van zijn leven afschermt. Van "wij" is in die relatie dan al geen sprake.

Een dergelijke man zou voor mij dus geen relatiemateriaal zijn. Ik heb bij een familielid gezien wat een illegaal inkomen doet en wat er allemaal bij komt kijken. Dan heb ik liever een eerlijke man, die bereid is mij toe te laten en waar geen gevaar bij komt te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven