Kerst zonder man
zondag 26 december 2010 om 13:24
Mijn vriend is deze kerst niet bij me.
Eigenlijk is 5 jaar nog 1 kerst echt samen door gebracht.
Hij geeft er niets om vind het niet belangrijk.
Ik wel, ik zou het liefst knus thuis zitten of uiteten met familie/schoonfamilie/vrienden.
Ik zit nu met een gewone vriend te praten (op msn) en hij vertelt wat voor lieve cadeautjes hij allemaal heeft gekocht voor zn vriendinnetje.
En ik denk ahww.. dat wil ik ook! Niet dat ik hem wil, absoluut niet. Wij zijn vrienden.
Maar ik twijfel wel of de jongen waar ik nu 5 jaar mee samen ben wel is wat ik wil. En of er niet 'meer' is zeg maar...
Eigenlijk is 5 jaar nog 1 kerst echt samen door gebracht.
Hij geeft er niets om vind het niet belangrijk.
Ik wel, ik zou het liefst knus thuis zitten of uiteten met familie/schoonfamilie/vrienden.
Ik zit nu met een gewone vriend te praten (op msn) en hij vertelt wat voor lieve cadeautjes hij allemaal heeft gekocht voor zn vriendinnetje.
En ik denk ahww.. dat wil ik ook! Niet dat ik hem wil, absoluut niet. Wij zijn vrienden.
Maar ik twijfel wel of de jongen waar ik nu 5 jaar mee samen ben wel is wat ik wil. En of er niet 'meer' is zeg maar...
zondag 26 december 2010 om 14:06
quote:thesecret schreef op 26 december 2010 @ 14:03:
Is hij zelf ook buitenlands dus? Krijg hier een beetje een raar idee over. Zie je zijn ouders weleens? Familie, broers/zussen whatever? Enig teken van leven vanuit zijn kant van familie?
Ja hoor ik zie zijn moeder regelmatig.
Geen super goede band, maar ze is oké .
Om privancy redenen wil ik liever niet zeggen wat zijn afkomst is.
Hij is geen moslim durf inprincipe viert ie nu wel kerst met zn fam.
IEts wat hij dus weigert om met mij te doen.
Nu is het wel zo dat zijn tante kanker heeft en dit misschien haar laatste kerst is. Maar dan heb ik nog zoiets van als je daar heen gaat vraag je je vriendin toch mee?
HEt is toch niet vanzelfsprekend dat je dan alleen gaat?
Is hij zelf ook buitenlands dus? Krijg hier een beetje een raar idee over. Zie je zijn ouders weleens? Familie, broers/zussen whatever? Enig teken van leven vanuit zijn kant van familie?
Ja hoor ik zie zijn moeder regelmatig.
Geen super goede band, maar ze is oké .
Om privancy redenen wil ik liever niet zeggen wat zijn afkomst is.
Hij is geen moslim durf inprincipe viert ie nu wel kerst met zn fam.
IEts wat hij dus weigert om met mij te doen.
Nu is het wel zo dat zijn tante kanker heeft en dit misschien haar laatste kerst is. Maar dan heb ik nog zoiets van als je daar heen gaat vraag je je vriendin toch mee?
HEt is toch niet vanzelfsprekend dat je dan alleen gaat?
zondag 26 december 2010 om 14:07
zondag 26 december 2010 om 14:09
En wat is er wél leuk in jullie relatie? Wat zijn de dingen waarvoor jij bij hem bent en niet bij iemand anders?
Ik vind het niet klinken als een leuke vriend eigenlijk. Als het nou alleen ging om verjaardagen en kerst waar hij niet van hield, was daar nog wel overheen te komen.
Houdt hij je weg bij zijn familie, kan hij niet plannen ivm een plantjeskwekerij en andere toestanden, gunt hij jou kennelijk niet de zekerheid dat hij een keer wél zeker weten mee gaat op vakantie.... dat klinkt allemaal niet zo leuk.
Heb je nog wel wat leuks gedaan met de kerst eigenlijk, zonder hem?
Ik vind het niet klinken als een leuke vriend eigenlijk. Als het nou alleen ging om verjaardagen en kerst waar hij niet van hield, was daar nog wel overheen te komen.
Houdt hij je weg bij zijn familie, kan hij niet plannen ivm een plantjeskwekerij en andere toestanden, gunt hij jou kennelijk niet de zekerheid dat hij een keer wél zeker weten mee gaat op vakantie.... dat klinkt allemaal niet zo leuk.
Heb je nog wel wat leuks gedaan met de kerst eigenlijk, zonder hem?
zondag 26 december 2010 om 14:09
Oke, maar de moeder zie je dus af en toe. Woont zij dan in NL? En wat betreft z'n afkomst; hij is dus niet Nederlands.
Als zijn tante kanker heeft en het is misschien wel haar laatste kerst, dan zou ik het zelf juist prettig vinden wanneer m'n partner mee zou gaan.
Blijf vooral naar je gevoel luisteren. Trouw aan jezelf blijven!
Als zijn tante kanker heeft en het is misschien wel haar laatste kerst, dan zou ik het zelf juist prettig vinden wanneer m'n partner mee zou gaan.
zondag 26 december 2010 om 14:10
quote:Aubrey schreef op 26 december 2010 @ 14:08:
Zalmwrapje, het zou zo maar eens kunnen zijn dat hij je niet te veel in zijn leven wil betrekken vanwege zijn activiteiten. Om jou te beschermen.
kan best.
maar dan kan hij er toch wel zijn met verjaardagen en de dagen die voor TO speciaal zijn?
Zie ik los van elkaar hoor
Zalmwrapje, het zou zo maar eens kunnen zijn dat hij je niet te veel in zijn leven wil betrekken vanwege zijn activiteiten. Om jou te beschermen.
kan best.
maar dan kan hij er toch wel zijn met verjaardagen en de dagen die voor TO speciaal zijn?
Zie ik los van elkaar hoor
zondag 26 december 2010 om 14:10
zondag 26 december 2010 om 14:11
quote:thesecret schreef op 26 december 2010 @ 14:09:
Oke, maar de moeder zie je dus af en toe. Woont zij dan in NL? En wat betreft z'n afkomst; hij is dus niet Nederlands. Als zijn tante kanker heeft en het is misschien wel haar laatste kerst, dan zou ik het zelf juist prettig vinden wanneer m'n partner mee zou gaan.
Blijf vooral naar je gevoel luisteren. Trouw aan jezelf blijven!Dus???
Oke, maar de moeder zie je dus af en toe. Woont zij dan in NL? En wat betreft z'n afkomst; hij is dus niet Nederlands. Als zijn tante kanker heeft en het is misschien wel haar laatste kerst, dan zou ik het zelf juist prettig vinden wanneer m'n partner mee zou gaan.
Blijf vooral naar je gevoel luisteren. Trouw aan jezelf blijven!Dus???
zondag 26 december 2010 om 14:12
quote:thesecret schreef op 26 december 2010 @ 14:09:
Oke, maar de moeder zie je dus af en toe. Woont zij dan in NL? En wat betreft z'n afkomst; hij is dus niet Nederlands.
Moeder is niet Nederlands, is 27 jaar geleden naar NL verhuist, vader is wel NL maar heeft hij geen contact mee.
Fam. van moeder woont in het buitenland
Moeder is niet Nederlands, is 27 jaar geleden naar NL verhuist, vader is wel NL maar heeft hij geen contact mee.
Fam. van moeder woont in het buitenland
zondag 26 december 2010 om 14:13
quote:Aubrey schreef op 26 december 2010 @ 14:12:
[...]
Klopt, maar het schijnt in die bedrijfstak moeilijk te plannen te zijn.
vertel mij niets, jarenlang legaal in een coffeshop gewerkt, weet er alles van.
Dan nog: Het gaat erom dat hij er niet is voor TO wanneer zij dat wil en zelfs in die branche kun je dat plannen hoor
[...]
Klopt, maar het schijnt in die bedrijfstak moeilijk te plannen te zijn.
vertel mij niets, jarenlang legaal in een coffeshop gewerkt, weet er alles van.
Dan nog: Het gaat erom dat hij er niet is voor TO wanneer zij dat wil en zelfs in die branche kun je dat plannen hoor
zondag 26 december 2010 om 14:15
zondag 26 december 2010 om 14:16
brrr... ik krijg er wel een beetje een rotgevoel van...
Dubbelleven speelt een beetje door mijn hoofd?
Misschien wordt het toch tijd voor een goed en eerlijk gesprek tussen jullie 2tjes? Als hij terug is.
En zet de zaken zelf eens op een rijtje, wat vind je nog prettig in je relatie? Wat zit je dwars? Waar kun jij iets aan veranderen? Wat wil je dat hij verandert?
Wanneer vind je het nog de moeite waard om er nog voor te vechten?
Wanneer is het klaar voor jou?
X Sam
Dubbelleven speelt een beetje door mijn hoofd?
Misschien wordt het toch tijd voor een goed en eerlijk gesprek tussen jullie 2tjes? Als hij terug is.
En zet de zaken zelf eens op een rijtje, wat vind je nog prettig in je relatie? Wat zit je dwars? Waar kun jij iets aan veranderen? Wat wil je dat hij verandert?
Wanneer vind je het nog de moeite waard om er nog voor te vechten?
Wanneer is het klaar voor jou?
X Sam
zondag 26 december 2010 om 14:16
zondag 26 december 2010 om 14:17