Koppels die alles plaatsen?
woensdag 30 oktober 2019 om 09:25
Daar moest ik ook meteen aan denken!Lucifer2018 schreef: ↑29-10-2019 21:46Ow, de Happinez... Dat is me toch een blad met goede artikelen.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=G45M1eO_yGc
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
woensdag 30 oktober 2019 om 10:04
woensdag 30 oktober 2019 om 10:23
Ik ken een meid die ook van alles deelt, maar niet zoveel als eerst maar toch. Alleen zij deelt wel hele rare dingen bijvoorbeeld een foto van eten met caption: mhmm lekker gemaakt net. Terwijl dit overduidelijk een foto uit een magazine/blog is.
Ook heeft ze vaak dingen gepost als: gekregen van mijn vriend.
Bij een foto van bloemen etc, en weer is die foto niet afkomstig van haar. En dan reageert haar vriend met smileys en al. Terwijl het fake is. Wat een droeftoeters.
In het begin dacht ik dat hun relatie fake was, want hoe zielig ben je in godsnaam als je cadeaus op Instagram gaat faken en je lover meedoet.
Regelmatig worden ook alle ‘couple’ pictures verwijdert - ik denk ruzie ? - en dan worden ze na een paar dagen weer gepost: mijn gezin!!
Sociale media is fake.
In het begin dacht ik dat hun relatie fake was, want hoe zielig ben je in godsnaam als je cadeaus op Instagram gaat faken en je lover meedoet.
Regelmatig worden ook alle ‘couple’ pictures verwijdert - ik denk ruzie ? - en dan worden ze na een paar dagen weer gepost: mijn gezin!!
Sociale media is fake.
woensdag 30 oktober 2019 om 10:46
Het was de eerste link van wel 30 links over hetzelfde. Had hem ook van psychologie magazine kunnen plaatsen. Gaat om de strekkingLucifer2018 schreef: ↑29-10-2019 21:46Ow, de Happinez... Dat is me toch een blad met goede artikelen.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=G45M1eO_yGc
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
woensdag 30 oktober 2019 om 10:49
woensdag 30 oktober 2019 om 11:25
Forums ook.
Betreft topic:
Ik heb ergens ooit gelezen dat dit soort mensen minder gelukkig zijn.
Ze zijn blijkbaar erg onzeker over hoe de buitenwereld naar hen kijkt.
Daarom hebben ze constant bevestiging nodig d.m.v. posts op Fakebook.