Koppels die alles plaatsen?
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:33
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:37
Oa: https://www.happinez.nl/liefde-relaties ... ia-posten/
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:43
Ja mooi gezegd...
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:46
Ow, de Happinez... Dat is me toch een blad met goede artikelen.
https://www.youtube.com/watch?v=G45M1eO_yGc
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:47
Tja, het is ook gewoon zo.
Nergens komt het faillissement van de menselijke geest meer tot uiting dan op Fac(k)ebook
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:47
Precies
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:48
Fackbook? Is dat nieuw?aatjuhh123 schreef: ↑29-10-2019 21:47Tja, het is ook gewoon zo.
Nergens komt het faillissement van de menselijke geest meer tot uiting dan op Fac(k)ebook
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:49
Bovendien zit hun haar altijd goed, lukken al hun gerechten, zijn de kinderen fris en fruitig en worden ze toegejuicht door al hun collega's op het werk.
Autopech, inbraak, lekkages, snotneuzen maken ze niet mee.
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:50
Wees blij als mensen alleen hun hoogtepunten laten zien, je kijkt toch niet op je Facebook om misère en ongeluk te zien? Het leuke aan facebook is dat mensen de hoogtepunten van hun leven laten zien, voor drama is er weer andere social media. Hier lees je soms over intens verdriet en eenzaamheid maar foto's brengen soms een ander gevoel over. Je klinkt jong genoeg om te moeten weten dat mensen alleen maar bepaalde kanten van zichzelf laten zien op social media, aan jou de keus waar je in wil geloven.
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:51
Ik vind het wel leuk om te zien dat de mensen waar ik ok geef zo happy zijn. Leuk om te lezen.
Ik doe t zelf niet want mijn vriend heeft een hekel aan social media. Maar als een ander dat doet prima toch...
En er zullen vast stellen zijn waarbij het eigelijk slecht gaat... Maar er zijn ook gewoon mensen die het heel leuk vinden om zich te uiten.
Ik doe t zelf niet want mijn vriend heeft een hekel aan social media. Maar als een ander dat doet prima toch...
En er zullen vast stellen zijn waarbij het eigelijk slecht gaat... Maar er zijn ook gewoon mensen die het heel leuk vinden om zich te uiten.
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:53
Fakebook
dinsdag 29 oktober 2019 om 21:58