Koppels die alles plaatsen?

29-10-2019 21:27 59 berichten
Op social media van trouwdag tor zwangerschap tot uitjes tot hun hele leven. Wat vinden jullie daarvan dat vreemde mensen zo in je profiel en leven kunnen kijken.? Ik zelf durf het niet en zijn die koppels dan echt gelukkig?
Wat maakt het uit of koppels dit doen of singles? Bovendien kan je gewoon je instellingen zo aanpassen dat alleen mensen die je kent je berichten zien. Word je er jaloers van en zou je zelf graag een relatie willen?
Natuurlijk. Op Facebook is alles echt.
Als je dat niet wil, niks op internet plaatsen. Verder moeten de mensen die dat wel doen het lekker zelf weten...
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt zo te zijn dat koppels die voortdurend hun liefde via sm verklaren vaak niet zo gelukkig zijn.
Zal even kijken of ik het artikel kan vinden.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Wat maakt jou dat uit wat anderen doen?
Ja. Ze hebben ook nooit ruzie, vinden de ander nooit een saaie lul/trut, alles in hun leven rolt van het ene hoogtepunt naar het andere.
ja ze zijn gelukkig.
Oa: https://www.happinez.nl/liefde-relaties ... ia-posten/
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik zet best regelmatig iets online, maar mijn profielen zijn afgeschermd. Alleen mensen die ik ken kunnen dus zien wat ik post.

Ik val trouwens niet onder de categorie die alles deelt, maar ook zij kunnen hun profielen afschermen.
Facebook begint waar iedere vorm van intelligentie eindigt.
aatjuhh123 schreef:
29-10-2019 21:41
Ja mooi gezegd...
Moeten ze zelf weten, maar ik vind het altijd wel bijzonder dat mensen hier behoefte aan hebben. Voor mij ook de reden om geen FB te hebben. Kan ik me er ook niet aan storen.
Ow, de Happinez... Dat is me toch een blad met goede artikelen. ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=G45M1eO_yGc
Marigold1986 schreef:
29-10-2019 21:43
Ja mooi gezegd...
Tja, het is ook gewoon zo.

Nergens komt het faillissement van de menselijke geest meer tot uiting dan op Fac(k)ebook
aatjuhh123 schreef:
29-10-2019 21:41
Precies
Als je facebook of Insta (gram) dichtklikt hoef je er niet van te vinden TO.

Of gewoon wegdoen. :-D :-D
De overtreffende trap: mensen die samen 1 facebook hebben, 1 mailadres, telefoon delen

Maar ach, als ze dat fijn vinden.
aatjuhh123 schreef:
29-10-2019 21:47
Tja, het is ook gewoon zo.

Nergens komt het faillissement van de menselijke geest meer tot uiting dan op Fac(k)ebook
Fackbook? Is dat nieuw?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Dropdrop schreef:
29-10-2019 21:34
Ja. Ze hebben ook nooit ruzie, vinden de ander nooit een saaie lul/trut, alles in hun leven rolt van het ene hoogtepunt naar het andere.
Bovendien zit hun haar altijd goed, lukken al hun gerechten, zijn de kinderen fris en fruitig en worden ze toegejuicht door al hun collega's op het werk.
Autopech, inbraak, lekkages, snotneuzen maken ze niet mee.
Wees blij als mensen alleen hun hoogtepunten laten zien, je kijkt toch niet op je Facebook om misère en ongeluk te zien? Het leuke aan facebook is dat mensen de hoogtepunten van hun leven laten zien, voor drama is er weer andere social media. Hier lees je soms over intens verdriet en eenzaamheid maar foto's brengen soms een ander gevoel over. Je klinkt jong genoeg om te moeten weten dat mensen alleen maar bepaalde kanten van zichzelf laten zien op social media, aan jou de keus waar je in wil geloven.
Ik vind het wel leuk om te zien dat de mensen waar ik ok geef zo happy zijn. Leuk om te lezen.

Ik doe t zelf niet want mijn vriend heeft een hekel aan social media. Maar als een ander dat doet prima toch...

En er zullen vast stellen zijn waarbij het eigelijk slecht gaat... Maar er zijn ook gewoon mensen die het heel leuk vinden om zich te uiten.
AeonOfWinter schreef:
29-10-2019 21:48
Fackbook? Is dat nieuw?
Fakebook
En die foto's die er op staan, man man. Bijna allemaal nepperds. En zo nu en dan komt er een eend met opgespoten lippen voorbij. Ik heb er eigelijk wel lol om... :biggrin:
Odense2 schreef:
29-10-2019 21:49
Bovendien zit hun haar altijd goed, lukken al hun gerechten, zijn de kinderen fris en fruitig en worden ze toegejuicht door al hun collega's op het werk.
Autopech, inbraak, lekkages, snotneuzen maken ze niet mee.
En héél bijzonder: hun poep stinkt niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven