lastig :)

05-06-2011 20:58 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, dit is mijn probleem. Ik ben een man van 27, zie er goed uit, ik sport veel, heb genoeg vrienden, een prima baan en ik ben niet sociaal gehandicapt. Sterker nog ik heb een best normaal leven waar ik best tevreden mee ben. En ik post nooit op internet dus dit is nieuw voor me ;)

Qua relaties ben ik echter enorm onhandig Mijn langste relatie was 3 maanden. Toen ik 22 was vond ik dit geen probleem. Inmiddels begint dit wel lastiger te worden, ik merk dat ik niet hou van alleen zijn.

Dus daten! En dating sites volop zou je denken! Ik heb me dan ook ingeschreven. Een tijdje druk aan het daten geweest. En toen kwam ik haar tegen.

Op een of andere manier had ze de X factor. Online dan. En online is kut. Ik heb meerdere keren geprobeerd om eens een date te plannen. Zij wil, ik wil. Maar toch haken we beide af. Want afspreken is eng. Het probleem is dat het gewoon te lang heeft geduurd. Inmiddels zo'n 2 jaar (ja echt!!). Ik schaam me er bijna voor. Normaal hanteer ik de 3 weken deadline. Als we na 3 weken nog geen date hebben delete ik haar. Maar goed, gevoelsmatig is ze anders. Ze intrigeert me, ze is interessant en ik wil haar ervaren in het echt.

Nu ik het opschrijf is het natuurlijk allemaal heel simpel. Gewoon afpreken!! Maar hoe doe je dit als je al een beeld van elkaar heb, een verwachting hebt van hoe het zou kunnen zijn. Het enige wat dan kan gebeuren is een teleurstelling.

Langzamerhand nader ik het breekpunt. Ik zit er aan te denken om haar te verwijderen. Zonder dat ik weet hoe ze echt is. misschien is het voor het beste zo. Zijn er meer mensen die dit probleem kennen?
O man.. dan rij je toch gewoon naar haar toe. Dan weet je ook of ze is wie je op foto's ziet. En of je nog 2 jr met haar bezig moet zijn..
Jezus...wat vindt je erger, spijt van wat je deed of spijt van wat je naliet. Zou haar die vraag ook stellen, zo te horen passen jullie goed bij elkaar *grijns*
Tralallalaal sorry maar je kan wel hierover blijven "praten" . Maar als zij negen van de tien keren afzegt en jij dus maar een keer ofzo. Dan ligt het bij haar.

En wat is dan bij haar de reden om steeds af te zeggen?
we hebben meermalen gesproken over het waarom wel/niet. Conclusie is dat ik het ook gewoon niet meer weet.

Maar ok, nog 1x. Ik ga nog 1x een afspraak maken. Ik ga ergens staan op moment X. Als zij niet komt dan verwijder ik haar. Dan ga ik daarna een poging doen met momofsophie :p
wel aardig om te zien dat dit aardig wat reacties los maakt :p
Haha ik ben heel leuk hoor.. ben knap, sociaal, sport (meestal niet hihi) en ik kom wel als ik een afspraak maak.. ;)

Man, straks ben je weer 2 jr verder.. Ik heb na een jaar al lang een ander tel nr..
Ja. Dus je hebt 100 foto's. Tja uitprinten en boven je bed hangen :P :P
Maaaaaar tadaaaa de reden is dat ze niet is wie ze zegt dat ze is.. geloof me maar..
O nee straks blijkt het een man te zijn :P
als het een man blijkt dan lach ik me ziek. Dan heeft hij het erg goed gedaan en verdiend hij een oscar ;-0)
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-06-2011 19:57
Reden: hengelen
% gewijzigd
Nee dan ga je echt niet lachen.. dan ben je serieus verdrietig dat je al die andere mooie vrouwen hebt laten lopen die WEL wilde ;)
quote:ditislastig4 schreef op 05 juni 2011 @ 21:54:

we hebben meermalen gesproken over het waarom wel/niet. Conclusie is dat ik het ook gewoon niet meer weet.

Maar ok, nog 1x. Ik ga nog 1x een afspraak maken. Ik ga ergens staan op moment X. Als zij niet komt dan verwijder ik haar. Dan ga ik daarna een poging doen met momofsophie :p

JA! Ik ben voor! Dit is de directe weg naar succes! Zoals Moonlight zegt, dat moet je gewoon doen. Je kunt het! Ik heb vertrouwen in je! Hup 2 3 4!

@Momofsophie - Ik weet niet of je hier wel op wilt wachten hoor . Als het echt gaat zoals Ditislastig zegt, ben je zo weer een jaar verder. Ditislastig, je doet toch wel een beetje zorgvuldig met Momofsophie? Ze heeft zo weer een ander hoor.

Over een ander gesproken... er is toch ook ergens op Viva een 'vadervansophie' oid? Is dat dan niet jouw partner, momofsophie?
@MomofSophie je bent toch niet stiekem 12 he?
misschien kun je mailen met een hele goede vriend van mij.

40, al 3 jaar een vreemde relatie, hij ziet haar af en toe, onder werktijden. ze komt nooit opdagen op afspraken die buiten die tijden vallen.

volgens hem is ze hem aan het ,,testen,, en bedoelt ze er iets anders mee.

ik denk dat ze gewoon met hem speelt.

maar ja......dat wil hij niet inzien.
wij slapen nooit.
@fiorah haha o? Nee niet dat ik weet hoor.. Ik heb vast niet als enige een Sophie

En ja.. ik ben zo leuk.. ze staan in de rij voor me hahahaha!

Als het maar voor mn 30e is hihi
nee, ik wordt a.s vrijdag 28 stttttttttttt

Wil je op mn feestje komen? Ik heb taart en chips lol
@valentinamaria: die vrouw eet van 2 walletjes :O
@momofsophie - Ja echt! Dat is niet de exacte naam hoor, maar dat is wel de strekking in ieder geval.

En ik vind dat Ditislastig maar gewoon wat met jou moet beginnen.
gelukkig heeft mijn vriend geert ontdekt, een vlaming die beweert alles van relaties te weten, en via mail en podcasts tips aan mannen en vrouwen geeft.

alles wat geert zegt wordt gebruikt.

ik ben dol op mijn vriend, maar wordt hier stapel van.

vorige week zou hij met haar uit eten, was ze er weer niet.

volgens hem zou ze het hem wel gezegd hebben als ze hem zat was en hem uit haar ,,leven wilde bannen,,.....

ja natuurlijk, hij weet niet eens waar ze woont.
wij slapen nooit.
@ Fiorah

Dat vind ik ook.. hoewel ik ook weleens lastig ben hoor.. weet niet of hij dat kan handelen.. dan hoor ik straks 2 jr niks van hem :P
Ditislastig is opeens wel heel stil.. :P
ok!! momofsophie, stuur me je mailadres +foto en we gaan daten. Zo kan het ook
stuur het maar naar mij.. je mail. .dan krijg jij een mooie foto van mij in het eggie
Ik wacht niet heel de avond hoor!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven