lastig :)

05-06-2011 20:58 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, dit is mijn probleem. Ik ben een man van 27, zie er goed uit, ik sport veel, heb genoeg vrienden, een prima baan en ik ben niet sociaal gehandicapt. Sterker nog ik heb een best normaal leven waar ik best tevreden mee ben. En ik post nooit op internet dus dit is nieuw voor me ;)

Qua relaties ben ik echter enorm onhandig Mijn langste relatie was 3 maanden. Toen ik 22 was vond ik dit geen probleem. Inmiddels begint dit wel lastiger te worden, ik merk dat ik niet hou van alleen zijn.

Dus daten! En dating sites volop zou je denken! Ik heb me dan ook ingeschreven. Een tijdje druk aan het daten geweest. En toen kwam ik haar tegen.

Op een of andere manier had ze de X factor. Online dan. En online is kut. Ik heb meerdere keren geprobeerd om eens een date te plannen. Zij wil, ik wil. Maar toch haken we beide af. Want afspreken is eng. Het probleem is dat het gewoon te lang heeft geduurd. Inmiddels zo'n 2 jaar (ja echt!!). Ik schaam me er bijna voor. Normaal hanteer ik de 3 weken deadline. Als we na 3 weken nog geen date hebben delete ik haar. Maar goed, gevoelsmatig is ze anders. Ze intrigeert me, ze is interessant en ik wil haar ervaren in het echt.

Nu ik het opschrijf is het natuurlijk allemaal heel simpel. Gewoon afpreken!! Maar hoe doe je dit als je al een beeld van elkaar heb, een verwachting hebt van hoe het zou kunnen zijn. Het enige wat dan kan gebeuren is een teleurstelling.

Langzamerhand nader ik het breekpunt. Ik zit er aan te denken om haar te verwijderen. Zonder dat ik weet hoe ze echt is. misschien is het voor het beste zo. Zijn er meer mensen die dit probleem kennen?
O helemaal niks, dan zou die er alleen maar meer willen zien :P

@lastig.. je kan me gewoon toevoegen als vriend hoor.. niet zo moeilijk
Pff??? Vind je me nu al lastig?!
Wel lastig daten als hij je niet mag zien :p
quote:ditislastig4 schreef op 05 juni 2011 @ 22:46:

pff, ik kan gewoon geen berichten sturen, that's it
Hij kan niks ontvangen zegt ie.. ik kan niet mailen naar de lucht :P
zal ik jou een foto sturen meisje, dan kan jij lastig vertellen hoe leuk ik ben *lol*
Oke is goed... Tenzij ik lesbische neigingen krijg. Dan bewaar ik het liever voor mijzelf *gnifgnif*
Dan mag je m boven je bed plakken..

@lastig.. vind je me vervelend?
Zal k ff 2 min een foto in mn profiel doen
nee hoor niet vervelend, alleen ongrijpbaar via deze site! doe je goed ;)
Ja of een link sturen? Of mag dat niet hier?
Wat doen jullie moeilijk! Kan niet iemand even een mail adres posten (lastig, jij dus) en zometeen weer weghalen?? dan is het opgelost.
Haha..

Jij houdt toch van lastig..

:P
Een link naar wat meisje? Naar jou :P Nee dan word ik jaloers!!!!!!!
een link naar jou :p
ja haha

zet je mail dan ff neer en haal m daarna weg
Trallallaala...

ditislastig...een vraagje?

heb je al wat gehoord??
@mmmandy.. van wie? van die meid of van mij hihi
Jaloers? Huh neee ehm...

Jij naar hem? Hihi
Ditislastig: ik neem je natuurlijk niet meer serieus als je nu digitaal loopt te flirten met MoS.

Ik neem aan dat de dame met wie je al 2 jaar contact hebt gewoon verder date met andere mannen. Wat vind jij daarvan?

(als ze zegt dat het niet zo is, liegt ze, óf is ze sneu)

En heb jij in die twee jaar wel gedate?

Er is maar één simpele oplossing: laat dat ideaalbeeld een beetje los en spreek met haar af!
Ja lastig! Spreek met me af!!
Ik snap het niet meer hahaha
Wat niet meer meisje?
Tuurlijk heeft hij in die 2 jaar gedate hallooo :p het is een 'lekkere kerel' naar het schijnt... Die gaat Jopie echt niet 2 jaar in de vriezer leggen!
Het gaat mij te traag dit Sophie :p zal daar wel aan liggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven