lastig :)

05-06-2011 20:58 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, dit is mijn probleem. Ik ben een man van 27, zie er goed uit, ik sport veel, heb genoeg vrienden, een prima baan en ik ben niet sociaal gehandicapt. Sterker nog ik heb een best normaal leven waar ik best tevreden mee ben. En ik post nooit op internet dus dit is nieuw voor me ;)

Qua relaties ben ik echter enorm onhandig Mijn langste relatie was 3 maanden. Toen ik 22 was vond ik dit geen probleem. Inmiddels begint dit wel lastiger te worden, ik merk dat ik niet hou van alleen zijn.

Dus daten! En dating sites volop zou je denken! Ik heb me dan ook ingeschreven. Een tijdje druk aan het daten geweest. En toen kwam ik haar tegen.

Op een of andere manier had ze de X factor. Online dan. En online is kut. Ik heb meerdere keren geprobeerd om eens een date te plannen. Zij wil, ik wil. Maar toch haken we beide af. Want afspreken is eng. Het probleem is dat het gewoon te lang heeft geduurd. Inmiddels zo'n 2 jaar (ja echt!!). Ik schaam me er bijna voor. Normaal hanteer ik de 3 weken deadline. Als we na 3 weken nog geen date hebben delete ik haar. Maar goed, gevoelsmatig is ze anders. Ze intrigeert me, ze is interessant en ik wil haar ervaren in het echt.

Nu ik het opschrijf is het natuurlijk allemaal heel simpel. Gewoon afpreken!! Maar hoe doe je dit als je al een beeld van elkaar heb, een verwachting hebt van hoe het zou kunnen zijn. Het enige wat dan kan gebeuren is een teleurstelling.

Langzamerhand nader ik het breekpunt. Ik zit er aan te denken om haar te verwijderen. Zonder dat ik weet hoe ze echt is. misschien is het voor het beste zo. Zijn er meer mensen die dit probleem kennen?
Klap allemaal in jullie handen, hij heeft me gezien oladiejeeee
O tristan ben ik een watje?
I watjes
Klap klap klap...

En heb jij hem ook gezien of?
nee.. hij moet zoeken naar een foto.. dat zegt nooit veel goeds ;)

Ik heb er zo'n 100 paraat hihi
Positief blijven :P
positief? was da? hihi

Ik ga slapen.. morgen weer vroeg dag

toedel en dokie!
Trustennnnn
saai, gaat ze direct slapen! :p
quote:momofsophie schreef op 05 juni 2011 @ 23:05:

@mmmandy.. van wie? van die meid of van mij hihiDat meisje .....
Ja je trage reacties werken slaapverwekkend denk ik :P
lol. Hij is dat ander meisje vergeten :P tjaaaaaaaa :P
Gaat snel bij mannen je weeet togggg;)
quote:meisje1988 schreef op 06 juni 2011 @ 00:25:

Gaat snel bij mannen je weeet togggg;) Yesssss
Maar volgens mij is dat andere meisje helemaal niet zo interessant:P
apart dat hengelende vrouwen niet worden gestaft? (en nee, ik ben v en nee, niet jaloers, heb namelijk al een heel leuk niet-watje ;-p)
Ik heb mijn ware ook al hoor :p
Ik ook
quote:coolpack2 schreef op 06 juni 2011 @ 00:40:

apart dat hengelende vrouwen niet worden gestaft? (en nee, ik ben v en nee, niet jaloers, heb namelijk al een heel leuk niet-watje ;-p)

Heb wel gestaft. Voor hengelen en slowchatten.

(dat is gewoon niet de bedoeling hier)
Waar gaat dit over? Ik staf niet maar vreemd vind ik het wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou we waren benieuwd of TO het meisje is vergeten...Meisje1988 en ikke..

Het meisje waarover het gaat...
Is dit "live van het schoolplein"?
quote:mmmandy schreef op 06 juni 2011 @ 01:30:

Nou we waren benieuwd of TO het meisje is vergeten...Meisje1988 en ikke..

Het meisje waarover het gaat...Nja zeg.....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee serieus.

Als het goed is zou hij vandaag haar om een date vragen. Ben benieuwd of hij al wat heeft gehoord. Of hij is haar gewoon vergeten.

Dat kan ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven