lastig :)

05-06-2011 20:58 206 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, dit is mijn probleem. Ik ben een man van 27, zie er goed uit, ik sport veel, heb genoeg vrienden, een prima baan en ik ben niet sociaal gehandicapt. Sterker nog ik heb een best normaal leven waar ik best tevreden mee ben. En ik post nooit op internet dus dit is nieuw voor me ;)

Qua relaties ben ik echter enorm onhandig Mijn langste relatie was 3 maanden. Toen ik 22 was vond ik dit geen probleem. Inmiddels begint dit wel lastiger te worden, ik merk dat ik niet hou van alleen zijn.

Dus daten! En dating sites volop zou je denken! Ik heb me dan ook ingeschreven. Een tijdje druk aan het daten geweest. En toen kwam ik haar tegen.

Op een of andere manier had ze de X factor. Online dan. En online is kut. Ik heb meerdere keren geprobeerd om eens een date te plannen. Zij wil, ik wil. Maar toch haken we beide af. Want afspreken is eng. Het probleem is dat het gewoon te lang heeft geduurd. Inmiddels zo'n 2 jaar (ja echt!!). Ik schaam me er bijna voor. Normaal hanteer ik de 3 weken deadline. Als we na 3 weken nog geen date hebben delete ik haar. Maar goed, gevoelsmatig is ze anders. Ze intrigeert me, ze is interessant en ik wil haar ervaren in het echt.

Nu ik het opschrijf is het natuurlijk allemaal heel simpel. Gewoon afpreken!! Maar hoe doe je dit als je al een beeld van elkaar heb, een verwachting hebt van hoe het zou kunnen zijn. Het enige wat dan kan gebeuren is een teleurstelling.

Langzamerhand nader ik het breekpunt. Ik zit er aan te denken om haar te verwijderen. Zonder dat ik weet hoe ze echt is. misschien is het voor het beste zo. Zijn er meer mensen die dit probleem kennen?
Hahahahaha hij zegt het hé! Ik ben wel beniewd naar deze 'lastige' man..

Joehoe lastig.. krijg ik je mailadres nog
meisje, het ligt aan lastig.. die is echt niet heel snel hé
We hadden al lang op terras kunnen zitten..
ja ik heb ook wel wat gedate, maar daar haak ik na een tijdje op af. Ik ga er vanuit dat zij ook wat heeft gedate, Zo ver ik weet is dat ook niet enorm serieus
O lastig.. zal ik mijn adres dan maar geven :P
ik ga niet mijn mailadres posten :P dan kan je me direct vinden op internet.
Wel snel zijn hoor.. het is zo weg!
seen?
jep, gemaild!
je bent vast een oude viespeuk hé :P
ja
Heb je de vrouw in kwestie al op bewegend beeld gezien op cam? en een paar keer gepraat via de telefoon? als het dan klikt dan klikt het meestal in het echie ook wel (althans dat is mijn ervaring). Zomaar iemand verwijderen waar je 2 jaar contact mee hebt gehad zou zonde zijn,ga afspreken en klikt het niet dan is het jammer maar niet geschoten is altijd mis
haha ik ook een oud dik lelijk wijf :P

nee eigenlijk een man
aarrgg ik krijg nachtmerries hiervan
Sjeezus raap je ballen eens bij elkaar en wees een vent.
ik ook, momofsophie is een man!
quote:tristan19 schreef op 05 juni 2011 @ 23:21:

Sjeezus raap je ballen eens bij elkaar en wees een vent.Ballen zeggen niks :P
Haha o?

Nou ik heb nog steeds geen piemel kunnen ontdekken hoor *lol*
Nee misschien is het wel een vrouw
Moet ie dat nou zeker ook nog bewijzen voor jullie gaan daten :P jaaaaaaaaa
What the fuck! Zit ie me gewoon te dissen.. Vind t niet kennen hoor
ja, heeft ie toch zo'n 2 jaar de tijd voor toch om t bewijzen *lol*
ik? nee hoor! ik ontken alles
Ik kan het niet op watjes hoor maar misschien zijn jou eisen wat lager

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven