** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Marg, ik vind een persoonlijk gesprek iets anders dan de douane.
Ik denk dat mensen bij de douane en andere instellingen júist die technieken gebruiken om jou maar te laten praten. En waarom zou je ze wat meer aan de neus moeten hangen dan dat wat ze wettelijk moeten weten?

Ik zal niets achterhouden maar ik zal ook niet méér informatie vrijgeven dan ik wettelijk verplicht ben, je weet nooit wat er mee gebeurt (of ben ik nu teveel beïnvloedt door een vriend uit een totalitaire dictatuur? )
Mijn vriend is aan het autorijden en kan dus niet praten als ik hem bel en zegt gehaast, ik spreek je later wel (in het spaans), KUTJE

Tenminste dat zei hij niet echt (want dat woord kent hij niet) hij zei KUSJE maar zo klonk het. en toen hing hij snel op. Ik lig echt in een deuk hier.
Eh just to be clear, dat hij het woord niet kent is natuurlijk niet de enige reden dat hij me geen kutje noemt hoor!
lol margharetha xD

altijd leuk buitenlanders nederlands horen praten vooral bij zulke dingen als het net een beetje mis gaat
Speaking of which, ik heb vandaag een afspraak gehad met een Duitse lerares, ik heb proberen te onderhandelen over prijs ed. want het is gewoon te duur wat zij aanbieden, en ze bellen me terug, maar ik hoop dat het doorgaat. Ik heb er wel zin in eigenlijk toll.
hahaha, kutje, mooi koosnaampje Doet me denken aan Bassist die babelfish ontdekt had en schreef 'nederlandse meisjes zijn warme'
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:isiss schreef:

Joehoe! Spijker gaat gewoon trouwen! En ik maar iedere keer denken dat Es de eerste zou zijn.

Kjong, wat doen we met de geplande cadeaus?

Sja, die gun ik Spijker natuurlijk ook heel erg.

Maar we kunnen Es echt niet teleurstellen.

Wellicht kunnen we R en mijn meneer ervoor op pad sturen?

Of wij samen, naar een warm land met veel glinster (boeken lezen op terras ook)?
Oja, trouwen

Had ik jullie al verteld van M46?
Geweldig plan. Kunnen we heel lastminute ajb?

M46 ken ik, jullie ook dus? Ingevuld? Gaan jullie Spijker voor zijn?!
Geen idee.

We moesten ineens geM46d worden.

Met allerlei kromme rare nonsens regels. Kan wel 4 maanden duren.

Last minute als in, nú boeken? Liever gisteren dan morgen/

Of last minute als in, ik heb ook geen geld?
Nu boeken & gáán, 't liefst z.s.m. Naar zo'n blink-land, helemaal goed.
Wat is M46?

Ik denk dan aan dit soort dingen:

Nee grapje zo'n extreme geek ben ik niet, ik denk bij M46 eerder aan pistolen enzo maar toen ik googelde kreeg ik deze groep sterren.
Ik denk ook aan pistolen. Marg, zijn wij nou de maffiosi uit dit topic?
Ah, een google verder: de wet voorkoming schijnhuwelijken? Kjong ga je trouwen?
Haha, ja, I guess so.

Bij mij naast staat deze lamp in de etalage waar ik tot over mijn oren verliefd op ben. Nu alleen nog even sparen:

Mén wat een tempo weer hier! Ik ging alleen maar sporten, naar de bieb, koken en met makelaar mailen over appartement, en toen waren we weer 4 bladzijdes verder!

Ik dacht bij M46 ook aan pistolen, evt nog aan James Bond films ofzo.. Maar iig niet aan een wet. Zal zo ook eens google-en wat t inhoudt.

Ik ben op vliegtuigen ook nog nooit ondervraagd, maar ik vlieg dan ook naar verre buitenlanden, dus daar zal t wel aan liggen. Ben ook in de trein naar DE nooit gevraagd om m'n paspoort/reden van treinreis/het openmaken van tas, terwijl ze bij J. (let wel: in nette kleren, met moeilijke duitse krant voor z'n neus, niet echt het stereotype drugsdealer zou je zeggen) toch verschillende keren tas en de vuilnisbak bij zijn plaats hebben doorzocht! :-)

Maar Margh, ik zou ze idd ook niet teveel vertellen hoor. Gaat ze geen bal aan wat ik daar ga uitvoeren.

Had ik trouwens al verteld dat ik een bepaalde goedkope luchtvaartmaatschappij stom vind? Ze vliegen op zondagavond pas om 22:00 terug naar Weeze, wat zou betekenen dat ik op z'n vroegst om half 1 thuis ben. Wordt nu dus waarschijnlijk tóch een iets duurder ticket naar Berlijn..

*ga weer terug naar paper*
Margh: leuke lamp!
Ja maar daar staat tegenover dat jij met de fiets naar het vliegveld kan!!!!!!!!!

(ik zou trouwens op dat vliegveld geen late vlucht meer durven te nemen, dat vliegveld gaat om 12 of 1 uur 's nachts nl. dicht en als je vertraging hebt moet je uitwijken naar Maastricht).
Oh ik weet trouwens waarom we aan pistolen denken, de K 47 is een bekend pistool.
Jullie worden nooit gefouilleerd, ondervraagd, of er uit gepikt dat je je tas mag openen?

Ik zie het alweer, ik het gewoon het uiterlijk van een zwaar onbetrouwbaar sujet! Vorige keren vliegen leverden me op:

- fouilleren

- uit de rij genomen worden en zeggen wat mn ticket kostte en wie het betaald had, waar ik heen vloog en waarom ik andere route terugvloog

- nagelknippertje en labello in beslag genomen (bij vliegen naar USA)

- op kantoortjes zitten en uitleggen wat je komt doen

- hele tas uitpakken

- iemand die met gehandschoende handen helemaal in mn jeans ging voelen! (gelukkig geen skinny)
Echt???

Ik word wel altijd gefouilleerd maar ik mag altijd gevaarlijke voorwerpen meenemen

Ik ben al een keer naar Ned .gevlogen en terug met pepperspray (in Ned. verboden, hier niet). Uit Midden Amerika ben ik eens teruggevlogen met een nagelschaartje en scheermesje wat op de monitor te zien was (ik wilde die tas eigenlijk inchecken, had het zelfs in een washandje gedaan haha).

En nu op Charles de Gaulle, zat er ook iets in mijn tas, of ik hem even open kon maken, want ze hadden het gezien op de monitor. Het was een epileer pincetje en toen ik hem aan ze liet zien zei ik EPILER en maakte met mijn vingers het gebaartje bij mijn wenkbrauwen waarop die twee douanebeambten opeens heel vrolijk werden en ik ze in het Frans hoorde praten en steeds er tussen EPILER EPILER. En toen, inpakken maar mademoiselle en gaan met die banaan.

Gelukkig want ik koop mijn pincetjes in Nederland want hier verkopen ze die ik gebruik niet dus anders zou ik zonder zitten.
quote:findingnemo schreef op 15 februari 2010 @ 14:17:

Marco Borsato Vind het ook de oude liedjes het leuks. Ik leeft niet meer voor jou blijft geweldig en ook euh.. hoe heet ie nou.. oh ja: de waarheid. Ook zooooooooo mooi!

De waarheid, vreeselijk liedje met een vreeselijk stomme tekst in mijn ogen. Vriend is het daar niet mee eens. Op een van onze eerste dates hadden wij daar nog bijna ruzie over.

Nu verder lenzen, ik blijf de hele dag al 7 paginas achter lopen ondanks regelmatig refreshen.
Jawel, ik ook. Op Schiphol, vanuit Marokko als ik alleen reisde, 'n paar keer. Erg uitgebreid gefouilleerd, alle randjes en zoompjes van kleding & sjaal uitgebreid nagevoeld, meer niet gelukkig.

Tas openen bijna nooit, pas 2 keer gebeurd, ondervraagd bij aankomst in Marokko, verder niets.

R. wel, behoorlijk uitgebreid toen we vorig jaar naar Londen gingen. EU-paspoorten en niet EU moeten door aparte douane-checks, R. spreekt nagenoeg geen Engels en hij kon niet vertellen op welk adres vriend woonde waar we zouden logeren, dus dat heeft wat langer geduurd. Terwijl ie gewoon 'n visum had. We hadden wel 't telefoonnummer van vriend (hij kwam ons ophalen, als we er zelf naar toe zouden gaan hadden we dat adres echt wel ergens opgeschreven), en er is toen naar vriend thuis gebeld of wij (eigenlijk R., ik mag gewoon doorlopen) daar wel echt naar toe zou gaan. Bizar.
Echt... Ik heb gewoon een onbetrouwbaar smoel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven