**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Fille, van de week was ik bij de Zara en daar zag ik wel veel van dat soort bonte jumpsuits (wij noemden dat vroeger thuis 'hobbezak' en het was mijn pyjama... ik heb trouwens ook nog twee kittige mini-jumpsuits uit de sixties of seventies van mijn moeder ). Even plaatjes zoeken.

Oh meteen op pagina 1 van de website van Zara staat-ie. Ik vond het wel leuk, maar ik vind het nog leuker in een opvallende kleur:

Wat ik zelf heb is ééntje met mouwtjes en ééntje strapless, zoiets:

Maar dan in teddystof Ik heb al jaren terug door mijn moeders garderobe van toen zitten neuzen en dit er meteen uit gepakt en bewaard. Het ligt zelfs hier in het buitenland in mijn kast. Te wachten op een dag dat ik het fasionable kan dragen

Spijker eerlijk gezegd voel ik wel altijd een shock wanneer iemand onverzorgde voeten heeft vooral wanneer diegene er verder gewoon leuk uitziet. Ik weet wel dat dat echt sneu is van me hoor.

Het klinkt trouwens enorm druk. Is het ook leuk of vooral vermoeiend?
Ja Fille vertel erover, ik las er al over op face (zeggen ze hier ) maar weer vergeten te vragen natuurlijk

Weet je wat ik een ook een leuke serie vind? The West Wing. Iemand anders heeft het voor me gedownload en de eerste aflevering vond ik nogal lastig te volgen dus toen heb ik er een half jaar niet meer naar omgekeken. Nu ben ik wel verder gaan kijken en ik ben inmiddels verslaafd. En het mooiste is: ik heb zes of zeven seizoenen die ik allemaal door kan kijken!
Oeh ja dat ben ik. Ik zie er best leuk uit maar dan met dooie haarpunten,afgeragde nagels, voeten vol eelt van altijd op blote voeten lopen en een hondenhaar hier en daar. Maar dan wel weer een kek jurkje, pittige hakjes en nagellak als camouflage over de rare korte nagels.

Yep, dat ben ik.

Bassist probeert me in te delen in een herkenbare categorie. City-girl. Maar oh nee, toch weer niet, want dan krijg ik weer eigenhandig mn auto aan de praat. En de boel schilderen kan ik ook en ik sta zonder veel problemen met een schuurmachine op een ladder. Maar dan net zo makkelijk die avond met gestifte lippen aan het diner. Ik vind dat dubbele juist wel grappig maar ik val altijd door de mand dat ik niet écht sophisticated ben als je naar mijn handen of voeten kijkt.

Het is wel leuk, het klussen, want het wordt allejezusmooi.

Zo'n jumpsuit zou ik nooit kunnen dragen. Ik zou er dan echt uitzien alsof ik net naar bed ga.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ha Marg, ik had ook dat soort pyjama's. Ik heb nu geen idee waarom want totaal onpraktisch. Ik bedoel, overdag kan ik dat nog tolereren om er leuk uit te zien, maar waarom je zoiets 's nachts draagt als tienjarige. Maar goed.

Berlijn was super. Was leuk met vriendinnetje, met andere mensen en het weer was heerlijk. Eigenlijk alsof ik niet weggeweest was.

Ik heb weinig verzorgde voeten (soms nagellakje en ik probeer het wel: vorig jaar heb ik zo'n rasp-ei gekocht). Handen gaan wel, maar dat is omdat ik heel erg geluk heb qua nagels: vrij sterk (alhoewel ze sinds een jaar afbreken, maar in vergelijking met andere mensen valt het best mee geloof ik) en een goed wit randje. Beetje knippen en het ziet er vrij redelijk uit.
Ik doe ook mezelf redelijk vaak pedicuren, vind het altijd wel ontspannend. Nou ja, ik doe het niet zo uitgebreid als een pedicure het zou doen denk ik, met nagels lakken ben ik minder goed. Maar hier ook peuteren en wegsnijden met zo'n speciaal mesje en dan vijlen en scrubben totdat het lekker zacht is. Is ook omdat ik anders 's zomers ingescheurde hielen krijg en zo.

Met mijn handen doe ik dan weer minder onderhoud. Nage;ls hou ik kort en lakken doe ik eigenlijk amper.
Nee precies en als je dan naar de wc moest zat je opeens in je blootje kou te lijden.

Spijker, misschien de categorie "Hollands"?quote:Still, de Bruin's observations suggest that glamour, hospitality and charm may not be essential ingredients for female happiness.

Spijk: het komt nu echt dichtbij! Succes vandaag met klussen!!

Ik ga nu maar naar mijn werk, nog een uurtje of 10 en dan is Jelle hier!!
Oh ik mag ook niet op slippers naar een meeting waar Margaretha bij is..... Ik will wel een keer binnenkort naar de pedicure maar dat omdat ik denk dat mijn teennagel aan het ingroeien is en ik het zelf niet los krijg. Hoewel ik kijk er nu net naar (ik loop op birkenstocks vanaag op het werk omdat ik vanwege enorme blaren geen schoenen aankan) en de teen ziet er weer goed uit.

Dat beetje elt kan mij niet deren. Maar het is bij mij ook heel glad. Geen klofjes of zo en het schuurt ook niet over stof.

Zo, nu heb ik even aan die discussie bijgedragen. Ik vind mijzelf redelijk schoon over het algemeen, maar door dit topic voel ik mij vaak een viezerik. Van mayonaise in het haar had ik ook nog nooit gehoord. Ik ben echt hopeloos denk ik.

En nu meld ik mij weer even terug na een heerlijk weekend in Lissabon. Isiss jij hebt gelijk. Het is een hele mooie stad. Echt heel mooi. Super gewoon. Alleen heb ik dus weer eens gigantische blaren gekregen van het vele lopen, maar dat hoort er bij mij bij. Een echte aanrader.

Ik had je al gefeliciteerd La Moon, maar nu nog een keer. Mooi verhaal. Ik snap alleen dat gedeelte met het touwtje om de vinger niet helemaal.

En Spijker het schiet al aardig op, nog twee nachtjes. En ik hoop voor je dat het vele geklus het gewenste resultaat oplevert en je het huis snel kunt verkopen.
quote:Margaretha2 schreef op 26 april 2010 @ 22:15:

Nee precies en als je dan naar de wc moest zat je opeens in je blootje kou te lijden.

Precies. Belachelijk eigenlijk.

Hierop even voort bordurend: de hema heeft leuke slipdresses in de aanbieding.

Spijker, hoelang blijft Bassist ook alweer? Kom je tussentijds nog wel een update geven alsjeblieft?

Ik ben nog steeds moe en mensen op mijn werk vragen ook steeds of ik moe ben, dus blijkbaar zie ik er klote uit. Ondanks make-up.
Raad eens wie net met olijfolie en handschoenen op de bank gezeten heeft? Inderdaad, ikke. En het is volledig ingetrokken. Ik zou bijna mayonaise in mijn haar gaan smeren. Als ik wist waar dat goed voor was. Dus: waarom zou ik mayo in mijn haar willen smeren?
quote:fille schreef op 27 april 2010 @ 21:05:

Raad eens wie net met olijfolie en handschoenen op de bank gezeten heeft? Inderdaad, ikke. En het is volledig ingetrokken. Ik zou bijna mayonaise in mijn haar gaan smeren. Als ik wist waar dat goed voor was. Dus: waarom zou ik mayo in mijn haar willen smeren?
Da's geen antwoord op mijn vraag!
Er zijn twee dingen die zin hebben om je haarconditie te verbeteren: vet en proteïne. Vet zit natuurlijk in olie, eiwit in ei. Dat zijn toevallig de twee basisingrediënten van mayonaise, dus "twee vogels met één schot" zoals ze hier zeggen

Je kan ook afwisselen, de ene keer olie in je haar doen (en het er vervolgens weer uitwassen), de volgende keer ei of bv. henna (en er weer uitwassen). Als je geen zin hebt in dat gekloot, doe je gewoon een 2-in-1: met mayonaise.

Heb ik je overtuigd?
Fille: denk je nou echt dat ik weet waarom je mayo in je haar zou willen smeren?!

Ik zeg:
Ik heb een care package klaargemaakt om te versturen (ik wil bijna zeggen: naar de West nu ik helemaal in het vervlogen tijden en legerjargon zit ) met een hoop dingetjes en handgeschreven brieven. Ik kon nergens mooi briefpapier vinden weten jullie nog? Opeens zag ik het licht ik heb gewoon stationary gedownload in pdf en op een normaal a4tje geprint en klaar is kees

Net heb ik ook nog mezelf getrakteerd op verse ananas en aardbei met gesmolten chocola en ga nu nog een beetje The West Wing kijken, wat een relaxed avondje. Het is hier inmiddels 30 graden 'opeens', wel even wennen hoor, ik heb nog niet eens met wintergarderobe weggeruimd en mijn zomergarderobe in de kast gehangen!!!!
Jelle is weer weg En ik ben gedumpt.

Want 'de vonk' was er niet, terwijl die er vorige week zaterdag toch zeker weten wel was. Dus als iemand hem heeft gevonden?

Nee, niet grappig. Ik Baal. Ontzettend. En kan nog niet eens boos op hem zijn. En huilen lukt ook al niet. Ik wil alleen maar ontzettend graag naar O. rijden en tegen hem aan in bed kruipen, slapen, en hopen dat morgen alles weer goed is, ofzo.. Totaal onrealistisch, maar who cares?!
Oh, Spees!!!!!!!!

Ik lig bij te lezen over mayo en ananas, en wilde schrijven over mooi witte muren, en deze zag ik even echt niet aankomen!

Hoe kan dát nou? En wat een kloterige klotestreek om zomaar langs te komen dat jij denkt dat alles goed zit en dan deze bom te laten vallen!

He! Godver!
Nou moe, spees...:( Mooi kut. (Kan even niks anders bedenken). Je mag best boos zijn hoor, op de situatie. Ben ik ook vandaag, want hoewel ik lief wel ga zien, wordt het korter dan ik hoopte. en het is zijn schuld niet en de mijne niet. Toch ben ik boos dat het allemaal zo moeilijk moet.

Maar goed, dat valt in het niet bij gedumpt worden. Kut zeg.
Mayo komt overigens mijn haar niet in, want het is al vet genoeg van zichzelf (zie er nu al tegenop dat ik me van de zomer maar twee keer per week mag douchen op het veld station...en dus ook maar twee keer per week mijn haar mag wassen...).
hmm zal ik dan ook maar even zeggen dat Persad zondag tegen me gezegd heeft dat hij niet verliefd op me is....
:(
Damn Spees en Nemo... wat kut!!! Niet veel tijd om te schrijven hier, want allemaal hectisch en druk, maar ik lees wel. En men, wat balen! En da's zacht uitgedrukt. Ik GUN het jullie zo!

Dikke knuffels...

(En Spijker.... bijna nog maar een!)

Had ik trouwens al verteld, sorry voor de wending in het gesprek, dat wij morgen de nieuwe verblijfsvergunning voor B gaan ophalen en dat daar inderdaad vijf hele jaren op staan en dat we daarom daarna ergens heel veel taart gaan eten?
Wauw, veel plezier met taart eten!
quote:findingnemo schreef op 28 april 2010 @ 00:17:

hmm zal ik dan ook maar even zeggen dat Persad zondag tegen me gezegd heeft dat hij niet verliefd op me is....

En wat is dit nu weer voo 'n onzin?!

Hoezo zei hij dat? Had jij hem dat gevraagd?Of kwam hij er zelf mee?

Nou zeg

Wat een stom gedoe met die mannen allemaal!

Ook rottig voor jou Heejhallo. Wordt het veel korter?

Bassist had ook 'slecht nieuws'. Hij zei: kom ik straks in NL kunnen we niet zoenen want ik heb een koortslip. Nou, koortslippen zijn niet dodelijk, doe mij dan toch maar zoenen hoor!

Etosha, wat een goeie reden voor taart!
Ik kom het nog wel vertellen, maar leuk nieuws is toch altijd leuker dan slecht nieuws merk ik

HIj begon over "hoe moet het nu allemaal verder" Hij daar, ik hier, lange afstand (vind hij vooral) Aanleiding was dat we agenda's naast elkaar hadden gelegd en dat we in de komende 6 weken sowieso geen dag samen vrij hadden en dat het daarna nog maar zien was hoe of wat... En dat 3 uur in de trein geen optie is voor een avond heen en weer..

Nou ja, in dit gesprek vroeg ik dus: ben je verliefd. En toen zei hij heel eerlijk: nee (nog) niet...

De korte versie is:

ik vond het nogal kut, zou er eigenlijk maandag heen gaan, heb ik afgezegd om er ff over na te denken, hij deed wel opeens zn best, bellen, smsjen, hyven... Gisteren gebeld maar werd toch een "zwaar" gesprek want het zit me dwars. Nu ga ik er zondag heen en kijken we wel. Maar ik wil niet geforceerd mn best moeten gaan doen. Aan de andere kant heb ik ook geen zin om het meteen af te kappen want het ging allemaal zeer relaxed en lekker gewoon.

Dus eigenlijk is het al gewoon verpest.. of het kwaad is al geschiedt.

We zullen zien zondag.. of maandag.. hangt er nog van af.

Etosha: ik hoorde het al van Jooles!! Super!!!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven