Leuke schilder

20-05-2019 23:08 2401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.

Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.

Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.

Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.

Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.

Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd
Super goed dat je gebeld hebt! Ik had het oprecht niet verwacht dat je het zou doen.
ReginaMills schreef:
21-06-2019 17:58
"Zo hèhè, maand later maar dan heb je ook wat. Al vind ik het wel heeeel toevallig.." enzovoort enzoverder edoch:
Toeval bestaat niet.. this is meant to be!! :love:
ñuca schreef:
21-06-2019 18:31
https://www.dp-painting.nl/fantasie/elf ... nd-35x35cm

kan deze niet plakken, maar zoiets?

:lol: ja dat lijkt op het eerste plaatje van SadButTrue. Dat vind ik een goeie!! :thumbsup:

Maar ja, wat vindt Elfje?
ReginaMills schreef:
Zo hèhè, maand later maar dan heb je ook wat. Al vind ik het wel heeeel toevallig dat je er al helemaal vanuit ging dat hij maandag wel kon en je nu hier verkondigt dat hij maandag daadwerkelijk komt. Sorry, ik geloof er echt niks van. Ik geloof oprecht dat dit is om het topic lopend te houden.

Heel veel succes hoor.
Jouw probleem dat je me niet gelooft, ik,lig er niet wakker om...De enige avonden waarvan ik tot nu toe zeker weet dat ik thuis ben is maandag en donderdag. Maar hij stelde zelf maandag voor. Hij zei ben nu in....(plaats buiten mijn woonplaats) aan het werk. En kan na 4 of 5 langskomen. En direct daar achteraan stelde ie maandag voor.

Heb hem Ong. Uur na gesprek gesmst. En beetje luchtig gezegd dat ik t wel zie als ie later dan 5 er is. Is voor hem idd niet in te schatten.maan het eind gr ...(mijn naam). Dus hij heeft alvast m'n nummer en naam😉. Maar heb geen sms terug gehad al hoeft ie natuurlijk niets te bevestigen ofzo. Hoop nu alleen niet dat ie het straks maandag vergeten is😅.

Trek iets luchtigs aan met verjaardag en maandag, nog even kijken wat precies.
Ik ga de komende dagen en nachten Maarten supporten, 24/7 dus, hij wakker, ik ook wakker, vanaf afstand dan wel maar toch, maar als ik me verveel kom ik hier even buurten :popcorn:
elfje85 schreef:
21-06-2019 18:43
Jouw probleem dat je me niet gelooft, ik,lig er niet wakker om...De enige avonden waarvan ik tot nu toe zeker weet dat ik thuis ben is maandag en donderdag. Maar hij stelde zelf maandag voor. Hij zei ben nu in....(plaats buiten mijn woonplaats) aan het werk. En kan na 4 of 5 langskomen. En direct daar achteraan stelde ie maandag voor.

Heb hem Ong. Uur na gesprek gesmst. En beetje luchtig gezegd dat ik t wel zie als ie later dan 5 er is. Is voor hem idd niet in te schatten.maan het eind gr ...(mijn naam). Dus hij heeft alvast m'n nummer en naam😉. Maar heb geen sms terug gehad al hoeft ie natuurlijk niets te bevestigen ofzo. Hoop nu alleen niet dat ie het straks maandag vergeten is😅.

Goed bezig Elfje, hoe voel je je?
elfje85 schreef:
21-06-2019 18:43

Thats the spirit!! En iedereen maar denken dat je niks durft.. je hebt die jaloerse vrouw met een paar woorden het zwijgen opgelegd :hihi:

Het kán geen toeval zijn dat hij ook maandag kan komen, hij wil je gewoon z.s.m. zien denk ik :yes:
Dat smsje een uur later: perfect, zo kom je niet té needy over, een beetje luchtig. Precies goed. Ook slim om zo nog even je naam te laten vallen, hij is zelfs al elders bezig maar hij komt toch maar mooi speciaal voor jou terug :high5:
Dat hij geen antwoord op je sms geeft is niet zo gek, het is immers een mededeling en bedenk wel dat mannen óók nerveus en zenuwachtig kunnen zijn. Mss zit hij nu met rode wangetjes te bedenken hoe hij moet laten blijken dat hij je leuk vindt maandag.
Of is hij bang dat je een vriend hebt maar neemt gewoon de gok: nee heeft hij, ja kan hij krijgen ja toch?

Hij vergeet je maandag niet hoor, no worries! Die staat op de stoep zodra zijn kwast schoon is, hij mag niet hard worden als hij er niets mee doet, dan kan hij er niks meer mee en das gewoon zonde. Hij is zuinig op zijn gereedschap: mooi mooi mooi!
Men wordt geen opperhoofdvoorman-teamleider door maar wat aan te rotzooien, logisch toch? Ik denk ook dat hij een goede vader is die plak- en teken/verfwerkjes maakt met de kinderen later.

O ga ik weer.. ik loop te hard van stapel. Geen idee of je kinderen wil :$
Even eten en koffie en net zo kalm als jou zien te worden.. :cencored:
Heej wat een leuk nieuws!

Hoop dat het het begin van een romance is :flirting:
Cinderella00 schreef:
Ik snap het niet. Eerst Elfje afzeiken en nu yeah go Elfje??
Geeft niks hoor :there:
Mispoes!
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
21-06-2019 19:23
Geeft niks hoor :there:
:hug:
Donna1971 schreef:
21-06-2019 19:19
Heej wat een leuk nieuws!

Hoop dat het het begin van een romance is :flirting:

Ik zie het helemaal voor me..
Afbeelding
Eerste stap is gezet, Elfje, super. Op naar een geweldige maandagavond...
Zo. Wat een stappen, Elfje. Trots op jou!
:applause:
Cinderella00 schreef:
Ik snap het niet. Eerst Elfje afzeiken en nu yeah go Elfje??

Afbeelding
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 21-06-2019 20:09
Reden: Gifje deed het niet
14.63% gewijzigd
Ik vraag me wel af of ie het sms'je gelezen heeft. Omdat tegenwoordig bijna iedereen op whatsapp zit. En ontvangt elke smartphone ook sms?
elfje85 schreef:
21-06-2019 20:45
Ik vraag me wel af of ie het sms'je gelezen heeft. Omdat tegenwoordig bijna iedereen op whatsapp zit. En ontvangt elke smartphone ook sms?
Don't worry. Elke smartphone ontvangt ook sms'jes en telefoontjes. Maar je hebt ook kans dat hij de werktelefoon op vrijdagavond gewoon lekker uitzet natuurlijk. Dat zou ik wel doen.
elfje85 schreef:
21-06-2019 13:43
Iemand tip voor hoe ik kan vragen welke tijd. Moet over 7 min met bus
Pffff meid wat ben jij vermoeiend :yawnee:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
MarvelousMrsMaisel schreef:
21-06-2019 20:50
Don't worry. Elke smartphone ontvangt ook sms'jes en telefoontjes. Maar je hebt ook kans dat hij de werktelefoon op vrijdagavond gewoon lekker uitzet natuurlijk. Dat zou ik wel doen.
Dat zou inderdaad heel goed kunnen ja. En ik dacht ook al wel dat alle smartphones ook nog sms'jes kunnen ontvangen. Ik kan me wel voorstellen dat een sms'je minder snel geopend wordt, dus hoop niet dat ie die van mij vergeet te openen. Of later over het hoofd ziet omdat sms op een andere app zit dan whatsapp kan ik me er iets bij indenken dat ie dat misschien later over het hoofd ziet. En dat ie maandag zoiets heeft van ze heeft niets/geen adres gestuurd (als ie dus idd die sms niet opent).

Ik heb overigens nadat hij zei dat ik m'n adres moest doorsturen gezegd dat ik geen whatsapp heb en afgesproken dat ik het zou sms'en.
elfje85 schreef:
21-06-2019 21:12
Ik heb overigens nadat hij zei dat ik m'n adres moest doorsturen gezegd dat ik geen whatsapp heb en afgesproken dat ik het zou sms'en.

Afbeelding
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 21-06-2019 21:56
Reden: Ingekort
45.77% gewijzigd
Maar wat is nu het plan dan voor maandag? Hij komt langs, jullie praten over schilderen (want daar kwam hij voor tenslotte) en dan vraag je uiteindelijk of hij nog iets wil drinken? En dan zegt hij: nee dank, het is half 6, ik moet nog koken, ik ga maar weer eens naar huis. En wat zeg jij dan?
Of ga je ervan uit dat hij ja zegt omdat hij je leuk vindt en dus sowieso wel wil blijven hangen?
En als hij dan ja zegt en jullie drinken wat, ga je dan ook nog iets specifieks zeggen/vragen? Of praten jullie over koetjes en kalfjes en vertrekt hij daarna weer? En dan? Hem alsnog bellen/smsen of ie een date wil?
tulpje21 wijzigde dit bericht op 21-06-2019 21:51
6.08% gewijzigd
elfje85 schreef:
21-06-2019 21:12
Dat zou inderdaad heel goed kunnen ja. En ik dacht ook al wel dat alle smartphones ook nog sms'jes kunnen ontvangen. Ik kan me wel voorstellen dat een sms'je minder snel geopend wordt, dus hoop niet dat ie die van mij vergeet te openen. Of later over het hoofd ziet omdat sms op een andere app zit dan whatsapp kan ik me er iets bij indenken dat ie dat misschien later over het hoofd ziet. En dat ie maandag zoiets heeft van ze heeft niets/geen adres gestuurd (als ie dus idd die sms niet opent).

Jij maakt echt mijn hoofd moe! Wordt jij serieus nooit moe van jezelf met zoveel vragen en gedachtes? Jezus!

Ik heb net dit topic aan m’n vriend (ook schilder) laten lezen. En hij was na 10 pagina’s zo geërgerd en gefrustreerd dat hij bijna aanbood om je wc te komen schilderen... :facepalm:

Laat dit topic aub nooit aan petje lezen, want dan ben je hem net zo snel kwijt als dat je hem..... ohnee, never mind! 😴
tulpje21 schreef:
21-06-2019 21:48
Maar wat is nu het plan dan voor maandag? Hij komt langs, jullie praten over schilderen (want daar kwam hij voor tenslotte) en dan vraag je uiteindelijk of hij nog iets wil drinken? En dan zegt hij: nee dank, het is half 6, ik moet nog koken, ik ga maar weer eens naar huis. En wat zeg jij dan?
Of ga je ervan uit dat hij ja zegt omdat hij je leuk vindt en dus sowieso wel wil blijven hangen?
En als hij dan ja zegt en jullie drinken wat, ga je dan ook nog iets specifieks zeggen/vragen? Of praten jullie over koetjes en kalfjes en vertrekt hij daarna weer? En dan? Hem alsnog bellen/smsen of ie een date wil?

Ja, wat is het plan?

Afbeelding
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 21-06-2019 22:18
Reden: Gifje deed het niet
4.30% gewijzigd
Abundance-of-Freedom schreef:
21-06-2019 22:09
Ja, wat is het plan?
Nog niet heel erg over nagedacht. Ga ik van het weekend doen. Maar suggesties zijn welkom :cheer:
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 21-06-2019 22:22
0.49% gewijzigd
Het is heel gebruikelijk om een afspraak te bevestigen. Ben bang Elfje dat hij je sms-je niet leest. Het beste kun je hem even bellen om te vragen of hij je sms-je heeft ontvangen.

Anders zit je maandag voor niets te wachten.
hth wijzigde dit bericht op 21-06-2019 22:19
Reden: Foutje
0.44% gewijzigd
HTH schreef:
21-06-2019 22:18
Het is heel gebruikelijk om een afspraak te bevestigen. Ben bang Elfje dat hij je sms-je niet leest. Het beste kun je hem even bellen om te vragen of hij je sms-je heeft ontvangen.

Anders zit je maandag voor niets te wachten.
Niet zo flauw doen zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven