/Leuke tandarts maar...
maandag 4 mei 2009 om 14:07
hai dames!
Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.
Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!
Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies
Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..
Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.
Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:
Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!
Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?
Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.
Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!
Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies
Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..
Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.
Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:
Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!
Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?
Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
donderdag 21 mei 2009 om 22:32
quote:Lotte35 schreef op 21 mei 2009 @ 20:53:
TO heeft morgen een date met de tandarts. Uit dit gegeven vloeien twee mogelijkheden voort:
1. Het is waar
2. Het is niet waar
Mensen stem nu:
sms tandarts (spatie) waar
of tandarts (spatie) niet waar naar viva (8482)
grapje natuurlijk
Ik vind dit zooo spannuund!!
TO heeft morgen een date met de tandarts. Uit dit gegeven vloeien twee mogelijkheden voort:
1. Het is waar
2. Het is niet waar
Mensen stem nu:
sms tandarts (spatie) waar
of tandarts (spatie) niet waar naar viva (8482)
grapje natuurlijk
Ik vind dit zooo spannuund!!
vrijdag 22 mei 2009 om 11:20
quote:zuurpruim schreef op 22 mei 2009 @ 09:04:
haha, of een fijne gratis gouden (voor)tand!
na de tandarts en de autodealer is er nu ook een PSYCHOLOOG topic!
haha, moet toch niet gekker worden hier! Ben benieuwd hoeveel de psycholoog aan pagina's kan vullen!!En met een beetje mazzel mogen we straks ook de liefdesperikelen van Floor en haar vuilnisman meebeleven..
haha, of een fijne gratis gouden (voor)tand!
na de tandarts en de autodealer is er nu ook een PSYCHOLOOG topic!
haha, moet toch niet gekker worden hier! Ben benieuwd hoeveel de psycholoog aan pagina's kan vullen!!En met een beetje mazzel mogen we straks ook de liefdesperikelen van Floor en haar vuilnisman meebeleven..
vrijdag 22 mei 2009 om 16:18