/Leuke tandarts maar...

04-05-2009 14:07 1045 berichten
Alle reacties Link kopieren
hai dames!

Ik heb eigenlijk wat kinderachtigs/geks.

Vorige week ben ik naar de tandarts geweest: een nieuwe!

Met een hele leuke tandarts. Ik moest afgelopen vrijdag terug komen voor het trekken van mijn verstandskies

Deze afspraak was om 10 uur gepland. toch kreeg ik donderdag een smsje of het ook om half 11 kon. Dus had zijn nummer..

Vrijdag avond heb ik hem een berichtje gestuurd (om te kijken of hij reageert) met dat hij me een blauwe wang gegeven had. Kreeg een leuk berichtje terug.

Echter heb ik sinds dien zitten piekeren of ik wat terug moet sturen. Er was niet echt een opening hij stuurde:

Fijn dat het mee viel, Die wang blijft nog even een paar dagen ongemakkelijk. service van de zaak Groetjes!!

Ik weet hoe gek het klinkt maar weet niet of het slim is om wat terug te sturen? en wat ik kan sturen?

Hebben jullie misschien ideee? HIj had vanaf het begin al mijn interesse.....
Vind het zo spannend, bijna spannender dan mijn eigen leven hahahaha......
anoniem_67667 wijzigde dit bericht op 21-05-2009 21:50
Reden: ...en die is al spannend hahaha
% gewijzigd
Haha...ik vind het meer spannend met wat voor verhaal TO gaat komen. Volgens mij gelooft de helft haar al niet meer en neemt ze misschien niet eens meer de moeite....of het nou een leugen is of niet...
quote:Lotte35 schreef op 21 mei 2009 @ 20:53:

TO heeft morgen een date met de tandarts. Uit dit gegeven vloeien twee mogelijkheden voort:

1. Het is waar

2. Het is niet waar

Mensen stem nu:

sms tandarts (spatie) waar

of tandarts (spatie) niet waar naar viva (8482)

grapje natuurlijk

Ik vind dit zooo spannuund!!
Ik denk niet dat we haar hier nog terug zien
Frankly my dear, I don"t give a damn
jaaaaaaaaaaaaaaaa sunnydayz ja ja ja ja ja jij mag duidelijk door voor de koelkast, jemig wat een topper idee joehoeeeee
Driffa, ik ben meer into de LCD-scherm of de gratis "tanden bleken" behandeling bij tandarts naar keus!!
Wat jij wilt hahahah, met zo'n idee is het cadeau naar keuze :-)
zo, vandaag is de dag van de date. Ben erg benieuwd...
hoe laat heeft ze die afspraak eigenlijk? Zeker de laatste afspraaak vandaag? Want tandarts gaat daarna toch gelijk met haar op date? :D
haha, of een fijne gratis gouden (voor)tand!

na de tandarts en de autodealer is er nu ook een PSYCHOLOOG topic!

haha, moet toch niet gekker worden hier! Ben benieuwd hoeveel de psycholoog aan pagina's kan vullen!!
Wel leuk een date als je net een verdoving heb gehad. Kan lekker je drinken romantisch je mond uit druipen.....
Há. Hebbes...
quote:zuurpruim schreef op 22 mei 2009 @ 09:06:

Wel leuk een date als je net een verdoving heb gehad. Kan lekker je drinken romantisch je mond uit druipen.....
quote:zuurpruim schreef op 22 mei 2009 @ 09:04:

haha, of een fijne gratis gouden (voor)tand!

na de tandarts en de autodealer is er nu ook een PSYCHOLOOG topic!

haha, moet toch niet gekker worden hier! Ben benieuwd hoeveel de psycholoog aan pagina's kan vullen!!En met een beetje mazzel mogen we straks ook de liefdesperikelen van Floor en haar vuilnisman meebeleven..
quote:floor72 schreef op 22 mei 2009 @ 11:10:

Há. Hebbes...Ha Floor, zit je ook in spanning te wachten?
still crazy after all these years
Heuj Euca! Yep.... kennie wachtuh.
quote:superstar_2 schreef op 22 mei 2009 @ 11:20:

[...]

En met een beetje mazzel mogen we straks ook de liefdesperikelen van Floor en haar vuilnisman meebeleven..

Ik wacht netjes op m'n beurt....

Ik zit er ook weer klaar voor! Hoop echt dat ML nog wel even uitgebreid verslag komt doen!!

Zal haar kies al getrokken zijn?! Of is ze de laatste patient van dentist Mark vandaag?!
Nog geen bericht?
Hoe laat had ze die afspraak? En ging ze nou met haar broertje mee?? Hoe dan ook - ben heeeeeeeeeel benieuwd!!!! (maar denk niet dat ML nog komt kijken...) (maar hoop t wel natuurlijk) Ze zit nu natuurlijk haar verdoving weg te borrelen met de tandarts...
haha, terug gerend van het boodschappen doen om te kijken of er al nieuws is.
still crazy after all these years
En.... ik ben benieuwd hoe het afgelopen is.
He ML, kom op zeg!! Of zou ze nu NOG met de tandarts in de kroeg zitten? Nazorg??
Enerzijds zou ik mezelf nooit zo laten kennen, maar anderzijds zou ik het wel logisch vinden als ML haar neus hier niet meer laat zien. Dit topic is redelijk overgenomen door anderen en niet op de meest leuke manier.
ik hou het niet meer van de spanning! Hoop dat ik nog kan slapen vanavond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven